kapasiteetti julkaisu

toinen vai kolmas

saunalahti VIP-sivuilla on nyt julkaistu lista kapasiteetti ongelma alueista ja mahdolliset tulevat ongelma alueet.

ongelmia jo nyt: Alajärvi,Alavus,Aura,Espoo,Forssa,Hamina,Helsinki,Hyvinkää,Hämeenlinna,Kajaani,
Kuopio,Joensuu,Tampere,Vantaa,Turku,Oulu,Pori,Vaasa,Kemi,Rovaniemi,Lahti

arviot tulevista ongelmista 1kk sisällä:
Kouvola,Kotka,Rauma,Loviisa,Lappeenranta,Imatra,Kitee,Uusikaupunki,Raahe,
Kokkola,Naantali,Raisio,Salo,Huittinen.

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikas huomen

mikäköhän ongelman ratkaisu on niillä jotka eivät voi siirtyä 4G yhteyteen koska yksinkertaisesti sitä ei vielä kaikille ole tarjolla? saavatko laskujen alennusta vai voivatko irtisanoa liittymän kesken sopimuskauden?

• tätä selvitetty

soittelin tästä asiasta asiakaspalveluun sanoivat että jos kapasiteetti 3G yhteydessä täyttyy ja 4G yhteyttä ei ole saatavana niin sitten vaan palvelun vaihto onnistuu ADSL yhteyteen.

• mitä se auttaa

minä asun alueella jossa vielä ei ole kapasiteetti ongelmaa, mutta listan mukaan olisi tulossa ja 4G yhteyttä ei ole. enkä todellakaan aijo vaihtaa ADSL liittymään sillä tarvitsen nettiä kun liikun paljon joten saunalahden on saatava asia kuntoon jollain tavalla..

• ei auta ei

meillä ei edes onnistuisi ADSL liittymä kun olemme puoli vuotta mökillä jonne ei tule puhelinkaapelia. muutenkin reissaamme matkailuautolla paljon ja tarvitsemme myös matkoilla nettiyhteyden.

• aliverkko

aliverkko on ratkaisu asiaan eli käyttäkää WINS palvelinta.

• aliali

ei sekään onnistu jos taloudessa on monta konetta ja käytössä reititin

• vorteemi

olet ihan oikeassa että reitittimellä ei aliverkkoon ole asiaa. jos ei 4G yhteyttä ole eikä halua ADSL yhteyttä eikä aliverkkoon ole asiaa niin kannattaa tehdä avoin reklamaatio

Ratavartijankatu 5, Helsinki
      PL 1
      00061 ELISA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe