saunalahti VIP-sivuilla on nyt julkaistu lista kapasiteetti ongelma alueista ja mahdolliset tulevat ongelma alueet.
ongelmia jo nyt: Alajärvi,Alavus,Aura,Espoo,Forssa,Hamina,Helsinki,Hyvinkää,Hämeenlinna,Kajaani,
Kuopio,Joensuu,Tampere,Vantaa,Turku,Oulu,Pori,Vaasa,Kemi,Rovaniemi,Lahti
arviot tulevista ongelmista 1kk sisällä:
Kouvola,Kotka,Rauma,Loviisa,Lappeenranta,Imatra,Kitee,Uusikaupunki,Raahe,
Kokkola,Naantali,Raisio,Salo,Huittinen.
kapasiteetti julkaisu
7
177
Vastaukset
- raikas huomen
mikäköhän ongelman ratkaisu on niillä jotka eivät voi siirtyä 4G yhteyteen koska yksinkertaisesti sitä ei vielä kaikille ole tarjolla? saavatko laskujen alennusta vai voivatko irtisanoa liittymän kesken sopimuskauden?
- tätä selvitetty
soittelin tästä asiasta asiakaspalveluun sanoivat että jos kapasiteetti 3G yhteydessä täyttyy ja 4G yhteyttä ei ole saatavana niin sitten vaan palvelun vaihto onnistuu ADSL yhteyteen.
- mitä se auttaa
minä asun alueella jossa vielä ei ole kapasiteetti ongelmaa, mutta listan mukaan olisi tulossa ja 4G yhteyttä ei ole. enkä todellakaan aijo vaihtaa ADSL liittymään sillä tarvitsen nettiä kun liikun paljon joten saunalahden on saatava asia kuntoon jollain tavalla..
- ei auta ei
meillä ei edes onnistuisi ADSL liittymä kun olemme puoli vuotta mökillä jonne ei tule puhelinkaapelia. muutenkin reissaamme matkailuautolla paljon ja tarvitsemme myös matkoilla nettiyhteyden.
- aliverkko
aliverkko on ratkaisu asiaan eli käyttäkää WINS palvelinta.
- aliali
ei sekään onnistu jos taloudessa on monta konetta ja käytössä reititin
- vorteemi
olet ihan oikeassa että reitittimellä ei aliverkkoon ole asiaa. jos ei 4G yhteyttä ole eikä halua ADSL yhteyttä eikä aliverkkoon ole asiaa niin kannattaa tehdä avoin reklamaatio
Ratavartijankatu 5, Helsinki
PL 1
00061 ELISA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287