Lävistys.

Ei vielä

Onko ylivieskassa lävistyksiä tekevää liikettä?. Mielellään nainen joka tekee!. Linkin nettisivulle saa laittaa. KIITOS!.

27

3297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ristus sentään

Voi ristus, miksi pitää nahka puhkoa jonnin joutavalla tavalla?

• einaamaanreikiä

En ymmärrä minäkään. Paljon näkee entisiä kauniita nuoria naisia joilla on jos jonkinlaista koukkua kasvoissa, yök sanon minä ja suurin osa muistakin miehistä.
      En ymmärrä onko tarkoitus tehdä itsestään mahdollisimman ruma, jos on niin läväreillä tuo onnistuu.

• jasgkuilfwer

Mielestäni kerrot täyttä asiaa.
        Tatuointi ei myöskään ole mikään kaunistus, ainakaan naiselle.

• Anonyymi
        jasgkuilfwer kirjoitti:

Mielestäni kerrot täyttä asiaa.
        Tatuointi ei myöskään ole mikään kaunistus, ainakaan naiselle.

On jos se on yksin kertainen ja asiallinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jos se on yksin kertainen ja asiallinen

Ei ole. Jos nainen on yksinkertainen niin hän voi toki ottaa tatuoinnin.

• 36

voikaameata,minkä näin oli vanhalla naisella lolalla televisiossa,KIELESSÄ LÄVISTYS

• voi se

olla myös feikki

• Ei vielä

Olisihan se pitänyt arvata ettei kunnon vastausta saa!.

• jepujeesss

• jiocjwpw
        Ei vielä kirjoitti:

Olisihan se pitänyt arvata ettei kunnon vastausta saa!.

Saithan hyvän vastauksen. UNOHDA KOKO ASIA!!! Jos et halua itsestäsi epähaluttavaa rumilusta...

• Anonyymi
        jiocjwpw kirjoitti:

Saithan hyvän vastauksen. UNOHDA KOKO ASIA!!! Jos et halua itsestäsi epähaluttavaa rumilusta...

Mitä tämä on antakaa ihmisten tehdä omille kasvoille ja vartalolle mitä haluaa!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä on antakaa ihmisten tehdä omille kasvoille ja vartalolle mitä haluaa!!!!!

Lyöt rautakangen jalkapöydästä läpi, siinä on lävistystä pitkäksi aikaa, eikä tuu ihan heti toista samanlaista vastaan. Tatuoinneista taas vallu valpion rintakehän ylittävä ÄITI tekstikin jää toiseksi, kun teetätät vulvan otsaan. Näillä pääset jo hyvään alkuun kehosi personoinnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen saa toki tehä mitä tahtoo, mutta on se hemmetin typerää!

• vastausta
      • Ihanaaa

Oulus on hyvä laitatin korun glittaan nyt orgasmi tulee heti.

• Anonyymi

Sairasta hommaa,jos minä laitattasin,laittaisin hevos haravakoneen rautapyörät molempiin korviin,ois siistii..

• 23

mikä on glitta,onko sama kuin litorus

• Ei vielä

Voisko joku tietävä vielä kertoa mihin kyseiset lävistykset kehossa tulee. Bridge,smiley,septum,tragus,indusrial?. Ja jos muita niin tieto kehon paikasta iso kiitos vastanneelle. Niin ja kuva linkkejä voi myös laittaa kiitos!!.

• lävistys päässä
      • Ei vielä

Mistä saisi tietoa mihin kehon osaan nuo kyseiset lävistykset tulee??.

• läväri

Kysyppä tekeekö Mustaruusu Tattoo lävistyksiä Raudaskylällä.

• Ei vielä

Mistäkähän löytäisi näin yhtä äkkiä mustanruusun yhteystiedot?.

• Anonyymi
        Ei vielä kirjoitti:

Mistäkähän löytäisi näin yhtä äkkiä mustanruusun yhteystiedot?.

Mustan ruusun osoite on. Vanhanlinnan puisto,siellä se on piilossa.

• Anonyymi

Itselläni on 7 tatuointia otin ensimmäisen kun oli yli 40v. (& lisää on tulossa)
      Otin myös lävärin silmäkulmaani mutt sattu semmonen hermoraunio ett yhesti ku tulin kämpille ja aloin ottaa mun Äitini kutomaa villapuseroa pois nii se läväri
      tarttu siihen puseroon kiinni ja arvaa menikö kauan???? että sain sen pois ja kun sain sen pois otin myös sen lävärin pois.

Tatuoinnit saa nykyään laserilla pois ja lävärit vielä helpommin.
      Mut jos haluat otta lävistyksen mene Ouluun Ykan BittBull on hinnotellu (monopolina) ittensä ulos.

• Anonyymi

Mix tatuoinnit pitäs ottaa pois? Kannasko jättää ottamati koko tatuointia

• Anonyymi

Ei hemmetti, miksi puhkoa itteensä reikiä. En voi tajuta!

• Anonyymi

On epänormaalia mennä kehdosta hautaan iho paljaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe