Mistä kukaan eikä ketään tajua mitään...Ei edes tekijä itse.
Mitä ne sellaiset taideteokset ovat
4
86
Vastaukset
- Plikasso
Se on sitä itseään, eli taiteilija suoltaa jotain skeidaa mistä ei itsekkään tajua ja sitten kriitikko vielä uunonpana kehuu ulostuksen.
- Ymmärtämättömyys...
...ja kateus on paha yhdistelmä! ;) Onneksenne esiinnytte anonyyminä näin säästytte tuolta julkiselta häpeältä.
- totuus julki
Ymmärtämättömyys... kirjoitti:
...ja kateus on paha yhdistelmä! ;) Onneksenne esiinnytte anonyyminä näin säästytte tuolta julkiselta häpeältä.
Väärin meni, kaksi ensimmäistä kirjoitusta meni nappiin.
Lisäyksenä vielä, että "taiteilija" on ulkoistanut ajatustyönkin; tekeleen nimi pitää katsojan keksiä....Vauuuu, miten aktivoivaa.
Onhan noita installaatioita ja pervormansseja nähty.....paino sanalla PERVOrmanssi.
Arvaa kuka kyselee: missä kissa että saisi teloa tylsällä kirveellä ja runkata päälle?
No taiteen professorihan se sellaisia kyselee....ja meni Kiasman kokoelmiin että heilahti.
Eikö tuo ole julkisen häpeän arvoista?
Mutta ei, kriittisesti ja omilla aivoillaan ajattelevat leimataan kateellisiksi.
Eipä tarvitse ihmetellä taiteen alennustilaa Suomessa.
- taidesivusto
Hyvä taideaiheinen sivusto jossa eri tekniikoille oma alueensa, paljon lukijoita ja tekijöitä. Kannattaa katsella tarkemmin, monentasoisia tekijöitä.
http://www.wetcanvas.com/
Suomessa vaan niin pienet piirit, jotta kannattaa kuikuilla kansainvälisiä foorumeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984