SUlhasen vatsavaivat pilasi hääyön

extina

Savulohéssa olikin listeriaa ja sulhaselta tuli molemista päistä koko yön 2 vk sairaslomaa..näin meillä..

4

3280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt morsian

      Sulho ei pystynyt mihinkään koko hääyönä,koska oli jännittänyt liikaa koko päivän....
      Se antoi ensimakua tulevasta.
      Olen elänyt puutteessa jo vuosia.
      Todella surkea rakastaja.
      Luulin pidättyvyyttä ja rauhallisuutta,fiksuudeksi ja intohimojen pidättelyksi!Voisin nauraa itselleni ääneen!Mikä aasi olin!Oma vika!!!!Tässä sitä kärsitään!Ei sitä kehtaa erotakaan,kun itse mokasi...

      • M-69

        voi helvetin helvetti etten muuta
        sano. No koskemattomuus pitää säilyttää
        avioliittoon saakka ja sitten katua....?

        Älä kärsi vaan PANE ukkoos vauhtia
        tavalla tai toisella. Ei ne hommat itseään
        syyllistämällä parane.

        Onnea vaan tulevaisuuteen.


    • laura hirvonen

      kyllä se siitä oliko teillä muuten hauskaa? jos ei ollut ymmärrän kyllä koska jos on oikein unelmoinut yöstä ja se menee pilalle se tuntuu ikävältä ja erinä päivänä se "hää-yö" ei tunnu oikelta hyviä jatkoja onnellista elämää koko perheelle tai jos teillä on ees lapsia mutta kuitenkin

    • :o)

      Jos se yhtään lohduttaa niin aika moni on kertonut omasta hääyöstään ettei silloin jaksanut muuta kuin kaatua sänkyyn (omaan tai hotellin) ja nukkua makeasti ja herätä aamupalalle levänneenä, virkeänä ja avioituneena. Itselläni ei ole minkäänlaisia odotuksia hääyön suhteen koska olemme tulevan aviomieheni kanssa niin iltaunisia ettei yöllä jaksa touhuta mitään ylimääräistä. Ja sitäpaitsi, nukkuminenkin voi olla romanttista, tärkeintähän hääyönä on läheisyys, se että puoliso on siinä vierellä ja lähellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe