Savulohéssa olikin listeriaa ja sulhaselta tuli molemista päistä koko yön 2 vk sairaslomaa..näin meillä..
SUlhasen vatsavaivat pilasi hääyön
4
3305
Vastaukset
- Pettynyt morsian
Sulho ei pystynyt mihinkään koko hääyönä,koska oli jännittänyt liikaa koko päivän....
Se antoi ensimakua tulevasta.
Olen elänyt puutteessa jo vuosia.
Todella surkea rakastaja.
Luulin pidättyvyyttä ja rauhallisuutta,fiksuudeksi ja intohimojen pidättelyksi!Voisin nauraa itselleni ääneen!Mikä aasi olin!Oma vika!!!!Tässä sitä kärsitään!Ei sitä kehtaa erotakaan,kun itse mokasi...- M-69
voi helvetin helvetti etten muuta
sano. No koskemattomuus pitää säilyttää
avioliittoon saakka ja sitten katua....?
Älä kärsi vaan PANE ukkoos vauhtia
tavalla tai toisella. Ei ne hommat itseään
syyllistämällä parane.
Onnea vaan tulevaisuuteen.
- laura hirvonen
kyllä se siitä oliko teillä muuten hauskaa? jos ei ollut ymmärrän kyllä koska jos on oikein unelmoinut yöstä ja se menee pilalle se tuntuu ikävältä ja erinä päivänä se "hää-yö" ei tunnu oikelta hyviä jatkoja onnellista elämää koko perheelle tai jos teillä on ees lapsia mutta kuitenkin
- :o)
Jos se yhtään lohduttaa niin aika moni on kertonut omasta hääyöstään ettei silloin jaksanut muuta kuin kaatua sänkyyn (omaan tai hotellin) ja nukkua makeasti ja herätä aamupalalle levänneenä, virkeänä ja avioituneena. Itselläni ei ole minkäänlaisia odotuksia hääyön suhteen koska olemme tulevan aviomieheni kanssa niin iltaunisia ettei yöllä jaksa touhuta mitään ylimääräistä. Ja sitäpaitsi, nukkuminenkin voi olla romanttista, tärkeintähän hääyönä on läheisyys, se että puoliso on siinä vierellä ja lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418