Syöttöpaikka
Tarkoitukseni on päästä näkemään ja parhaassa tapauksessa kuvaamaan karhut sekä muut villit jotka käyvät syöttipaikalla paikka on vain harvojen tiedossa eikä siellä ole kojua!
Kun massissa ei ole 600-800 milliseen putken rahaa tarkoitus on laittaa kamera lähemmäs jalalle ja langattomalle kaukolaukaisimelle. Ensimmäiseen ongelmaan törmäsin heti langattoman laukaisimen kohdalla. Nyk kamera on vaatimattomasti EOS450. Laukaisin saisi olla kernaasti 50-100 metriin toimiva ja se saisi jatkossa myös toimia EOS 7:kassa tai EOS 5:ssä.
Onko tällaista edes olemassa itse en löytänyt?
Toinen asia joka selviää myöhemmin on kameran ääni? Ettei vain säikyttäisi elikoita käpälämäkeen?
Langaton laukaisija
2
205
Vastaukset 2
- kjgfghhjh
Kyllähän noita on, mutta käyttövarmuudesta en tiedä. Eräs tuttu valitti, että lentokoneet ja joskus muukin radioliikenne häiritsee, eli tulee turhia kuvia.
Tässä yksi: http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=gigaTProC
Itse olen käyttänyt yli 100 metriä pitkää kaapelia.
Kamera kannattaa laittaa äänieristettyyn laatikkoon, joka suojaa myös sateelta ja tukeva laatikko myös karhun uteliaisuudelta.
Eräässä filmissä norsu löysi kameran. Pyöritteli ja syynäsi sitä tovin ja sitten tallasi lyttyyn.- 16+6
Joo löysinhän lopulta tämä on sama tuote mut aika paljon halvempi kun toi cyber:in
http://www.telefoto.fi/index.php?open=6887&selected=72508
täytyy sitten keksiä jotain lootaa kameralle?
Kiitokset vinkistä!
Jos jollain on vielä aiheeseen lisättävää niin ihan kernaasti otan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660