May Hiiggins Clark: "Missä lapet ovat?"

Ihmiskunta Sinde

Voiko vielä kysyä, miksi tätä koko ajan julkiselta intimiteetiiltä ja identiteetiltä?
Kirjailija on todella hyvä, sekä ystävällinen. Hän välittää ihmisistä lämmöllä ja läheisyydellä, joka erityisesti tässä kirjassa korostuu.
Kirja on kuin suoraan näkemääni. Ensin kuolleet lapset löytyvät muovipussi-päässään hukutettuina Cape Codin järven rannalta. Se oli kuin lähijärvi. Jäätynyt, hento vaippa peitti järven pinnan, lumi satoi kaaokseksi ja loskaksi, muuttaen luonnon kauneuden jäätäväksi tihkuksi, josta uuden lapset sitten pelastuivat.
- Tämä on Ex Libris-verkosto, joka toimii Setasta täysin absurdisti Amnestylle. Niin, ne on lahjoitettu mulle. Miksi?

1

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkonomi- Sinde

      Niin, miksi? Miksi, ne ovat minulla. Ne on tuikitärkeät ja tarpeelliset ja tärkeät työssäni, joka käsittelee, aina vain jotakin samaa ja erityistraumaa.
      Monet Mary Higgins Clarkin kirjoista kiteytyvät skitosfreniaan, ikä,näkö, koko ja sisin sielulliseen ja traumojen aiheuttamaan sisimmälliseen sairauteen.
      Luin kirjan ollessani 12-vuotta. Uskonnon kirjat julistivat samoihin aikoihin, kun luin kirjan, että maailmassa on liikaa ihmisiä. Olin melkein 12-vuotias, eihän kukaan enää elä niin vanhaksi. Mun silmistä voi kirjoittaa Ex Libriksillä. Ne toimivat jotenkin Doremifasollasidolla, mutta eivät juuri nyt.
      - Ei mulla ole tarkoitus olla työverkkoa.
      "Carl oli jotenkin sairas. Esiin tämä tuli, kun hän uitti kylpiessään keltaista kumiankkaa. Vaivuin veden alle, löin pääni ja silmäni olivat pysäyttäneet aivoni ja kehoni jotenkin ilmeisen tajuttomaan tilaan. Kuvittelin Carlin olevan jotenkin vanhempi." On totta, että hän oli ammekumppaniaan nuorta naista selvästi vanhempi, jolla ei ollut lapsia, vanhempi.
      .- Tulisiko prostituution olla tuettu jo ennen ammattiin hakeutumista. Itselläni kirjaa lukiessa lukukokemus oli jo jopa vinhan nopea. Kirjan lukeminen kesti 2 tuntia, ja pituus oli 400 sivua!
      - Ei minulle inhimillittömyyttä, empatiattomuutta ja loogisuudettomuutta. Sitähän seurakunnat, psykologia ja narsismi ovat, seurakunnan kysymää vapaaehtoistyötä, ihmisen elämän pilaamista, jopa murhamielistä tappamista, ja vaarallisuuden ja väkivaltaisuuden kokeilua pyöreäpäisyydellä, pyöreäpäisyydestä johtuen. SPR:kö tätä kirjailijaa auttaa? Heidän sanomansa on täydellinen suggestio-taso, hypnoositason ja mitalijärjestelmän sijaan: " Miksi pakotat katselemaan ja elämään inhimillittömyyttä, empatiattomuutta ja loogisuudettomuutta?
      - No, kun mä luulin, että se on hyvä tapa!
      Kuka tahansa järkyttyy tällaisesta.... Munkin piti ottaa yhteyttä ammatti-auttajaan.
      -Joo, mun omaan.... Hän osaa vain tukea murskaamo-eleen ohjaamista sukupuolelle. Julkinen seurailu ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä osoitus-, ohjailu-, ja omistusjärjestelmää. Nopeassa lukukokemuksessa on huomioitavaa, että siinä käytetään silmikkoja, eduksi kirjailijalle. Luonnolinen läheisyys korostuu krijassa ihanasti luonnon kuvailemisesta. Luonnon kuvailusta....

      Tämä kirja on suoraan mun silmistä sairaalasta. Kirja on traumaattinen ja rankaisevan pelottava. "Taas lapset olivat kadonneet, voi hyvä Jumala, se tapahtuisi taas! Vain lapanen roikkui takapihan keinussa...." Myös raiskaus-kokemuksesta voi kirjan luettuaan puhua. Kirjan luettuaan todella pelottava, tunsdin reisieni jännittyvän, aivan kuin tappokokemuksesta sairaalassa, josta se kai kertoikin.
      - Mä olen kyllä hyvin lyhyt lukija arvioimaan tätä.... Mutta voi kai siitä olla haittaa.
      -Mihin sitä käytetään?
      -Unssin muodostamiseen. Kun sitä ei ole muodostettu kaikille, eikä se ole edes naisen vajaamielinen asema, eikä sitä ole tajuttu muodostaa kaikille.
      - Voiko meillä olla joku narsismia ja omaneduntavoittelua koskeva tutkimus menossa?
      - Jos on, haluan tietää siitä, vastasi iso vaalea hahmo, koleerinen viihdyttelijä, kuten Carl.
      -En voi tukea sellaista inhimillittömyyttä, kuin koleerinen viihdyttelijänne Carl.
      Julistat: "Vain muilla ihmisillä elämistä!" Se on niin reaalikyvytöntä, se on niin reaalitasotonta.
      Tämä siis tilattiin multa vähän ennen sairaalaa, edellisvuotena.
      - Ja tämä kysyttiin sillon 12-vuotiaana.
      - Entä uskotko, että nämä tulevat usein silmistäsi.
      -Joo, tulevat, mutta olen usein a. tottunut siihen, b. tekijänä itse.
      Ex Libriksiä käytetään työverkoston sijaan, työverkoston tilalle, murskaamo-eleen ohjaamiseen sukupuolelle, myös. Se on julkinen käyttötarkoitus aksentilla. Siihen on yksityistä ja vapaaehtoista, vapaaehtoista vapaaehtoistyötä, mutta kieltämättä narsismin sijaan tekijöitä voisi olla enemmän. Kirja kannustaa myös mielestäni psykologian ja narsismin sijaan vapaaehtoistyöhön. Psykologiahan on jo ihan vanhentunut mm. fiktion ja kielen ja kulttuurin takia, aivan samoin kuin narsistinen hallitseminen, ja halventaminen. Kuten esim. oikean testosteroni-tason kysyminen...
      - Voiko johtua a. alueistosta ja nimistä, b. halventamisesta, c. hallitsemisesta? Kaikki nämä asiat ovat aina kielletttyjä.... Ei edes tällä hetkellä koulutetuilla kokemusta.

      "Ja Setassa on sitten tarkoitus yleiskunnon ja yli-kunnon, yli-inhimillisyyden takia, jota vapaaehtoistyökin vaatii, olla yli-ihmisen takia vain vähän aikaa.
      -Yli-ihmisyydestä ei saa syyttää, koska olen vain ammattitaidoton merkonomi, väestönsuojelija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe