Milloin loogisuus tulee suurempaan arvoon kuin taikausko.

änimöl

Ensiksi voisin sanoa en pelkästään usko "ulkopuolisten" osuutta meidän maailmaamme, mutta tiedän sen monien miljoonien muiden ihmisten kanssa olevan totta. Lapsikin on hetken skeptinen, mutta jos hänelle syötetään jokin kaava, hän syö sen uskoen, että se on kompakti. Ottakaa käteenne idea DNA ja katselkaa sitä siitä kulmasta, että mitkä prosentit lajierittelyssä tulevat ensin ja mitkä osuvat kohdilleen keskeisinä piirteinä... Intuitio ei ole pelkästään ihanne, mutta se on sivuutettu meidän elämässämme, kun meidät pakotettiin koulun penkille ja sen seurauksena ollaan tultu diagnooseihin kuten AD HD. Ihminen on ylivilkas sillä hänellä on tunne vastuusta olla aktiivinen ja intuitiivinen. Nyt ei ole kyse pelkästään AD HD:stä mutta myöskin skitsofreniasta sekä autismista. Nähkää maailma loogisesti, loogiset asiat ovat ne helpoimmat asiat ymmärtää. Ja kun fysiikassa ollaan vasta astumassa uuteen kauteen, ihmiset ymmärtävät, että iso kuva on vieläkin toissijaista... Siis miksi ei olisi mahdollista, että muissa maailmoissa on ollut elollista kehitystä kauemmin kuin meillä, tai myöskin älyllistä kehitystä ja mitä jos heidän kehityskaarensa olisi joko meitä rauhallisempi taikka huomattavasti nopeampi... Skeptikot eivät usko mihinkään ennenkuin se on todistettu ja taas toisaalta ateistit rupevat uskovaisiksi joltain pitävältäkin pohjalta. Tahdon painottaa, että mikä sivilisaatio meillä muka on jos me käytetään öljyä polttoaineena joka pilaa planeetan, siis vain esimerkkinä. Modernissa maailmassa ei ole kunnon neuvostoa, ei ole ollut sitten atlantiksen aikojen. He jotka ovat lähellä hulluutta, niin heidät myönnetään olevan neroja yleensä jälkeenpäin. Nyt tänä päivänä esim fraktaaleja on alettu tutkia aktiivisesti, joka on uskoni mukaan vallankumouksellista tieteessä. Minä itse olen ihmisystävällinen enkä usko väkivaltaan kuin äärimmäisissä olosuhteissa ja äärimmäisellä tarkoitan paranormaaleja ulottuvuuksia kolmiuloitteisuudessa, sekä järjettömiä tilanteita kuten rakkauden väärinkäyttö. Rakkaus on voittaja ja kapitalismin sekä imperialismin pyörittäjät eivät tunne eivätkä harjoita sitä. He eivät mene ystävällisiin piireihin vain viettämään aikaa, he käyttävät aikansa rikkauksiin. Joten roskikseen koko käsite taikausko ja käyttöön rajatiede. monet teoriat ovat totta vaikka niitä ei ole todistettu. On aika ihmiskunnan uudistukseen ja se muutos lähtee meistä jotka kuljemme kadulla. Näetkö usein bisnesmiehiä jaloin kadulla? Miettikää missä ikinä olette, että toimivatko asiat loogisina, edes pienikin aihe kuten komedia, mitä te pilkkaatte. Tilannekohtaista vaiko käytännöllistä?

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .k.

Logiikka... se taitaa olla vain jokin ihmisen tapa hahmottaa maailmaa.
      Kun mennään aineen pienimpiin osiin, ei siellä päde logiikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      724
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      700
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe