Bileistä tulimme meille mä ja mun eka tyttökaveri Anu , ja ikää suhteella oli kolmisen tuntia . Hiivittii mun huoneeseen , sanoin Anulle et tekee olonsa mukavaksi et käyn tekee jotakin iltapalaa . Takaisin päästyäni Anu oli peiton alla ja vinkkasi kasaa lattialla ja kehotti , kaikki pois . Mikäs siinä auttoi , riisuin kaikki . Anu nousi istumaan alastomana viereeni kiinni minuun , kullini seisoi kovana Anu silitteli sitä .
Kiersi sormet sen ympärille ja alkoi hyväillä Sitä , mä ehdin Sanoa , multa tulee . Sperma suihkut osuivat vatsalleni ja Anun rinnoille . Söimme leipää ja välillä Suudeltiin . Kävin sängylle , painaen Anun Alleni .
Ohjasin kaluni pillulle , aloin työntyä sisään . Oo sit varovainen mul oo mitää ehkäisyä , samalla kullini ruiski jo ekat mällit Anuun . Kulli pysyi aika kovana ja niin jatkoin sen upottamista liukkaaseen pikkuaukkoon . Kiihdytin tahtia , pumppasin pillua tosissani , Anu - älä sit päästä sisään .
Huohotin ja ruiskin spermani Anun ahtaaseen luolaan .
Anu huusi , eii ii ja nytkähteli orgasmia .Anun pillu valutti mun spermaa , olin täyttänyt Anun kunnolla .
Ajattelin 4 tuntia ku tutustuttiin ja nyt meni neitsyydet ja poikuudet , kaiken lisäksi Anu lainehti spermaani .
- mites täs ny näin kävi Anu ynähti ja katseli taas seisokkiani
Anu kiipesi Syliini antoi kullini liukua sisäänsä ja aloitti kiertävän liikkeen , välillä nousten ja välillä laskien , luonto ohjasi meitä yhtymään .
Orgasmi 4
Kankipanuanu
2
1191
Vastaukset
- Ou(m)
ihanaa Anu mulekkin samanlaillauuuuh..tartu jäykkään kaluuni ja kieli roiskin kasvoille ja sit istut syliini ja liun kiimaseen tiukkaaan aukkoon 17cm ,ruikin lisää spermaa sisääs olet iahn täys valuu pitkin reisisäsi uuuuhhh,naidaan lisää...haluut kunnolla kyrpääääni sisään ja spermaa lisää.
- Kankipanuanu
Vain yhdelle , vain yhdelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187