imatran päihdeosasto

alkoholisti,,

on se ihan vitun kumma juttu jos ei jannu sinne pääse mikä haluu aikuisten oikeesti apua lopettakaa koko paska ku ei mitään jeesiä saa meneekö duunit liian rankaksi mitä hä???? nukkukaa saatana peittokorvissa mun puolesta vaikka koko päivä en tuu enää

23

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !""

      Kannattaisikohan kokeilla selvinpäin mennä ?

    • Sinun kannattaa varata aika päihdepoliklinikalle. Arkipäivisin se onnistuu 12-12.30 puh. 0206173650 siellä ei ole päivystyspalvelua.

      Kiireellisissä tilanteissa voi mennä tai soittaa päihdepäivystykseen honkaharjun sairaalan psykiatrian ja päideosastolle klo 8-21 puh. 0206173590

    • Markku fani

      IMATRA ON VALTAKUNNALLISESTI EHDOTONTA YKKÖSLUOKKAA mitä tulee päihdetyöhön !


      Täällä on ammattitaitoinen ja osaava ryhmä joka ei hyssyttele juoppoja !

    • Viinapiru

      Yksinkerataista lopeta juominen ei se muuta vaadi.Itse lopetin 7v sitten tuumasin että tää laji on nähty sitä ennen 21v joka päivä vähintään plo kossua ja työt päälle.

      • c..

        Hitto miun pitää tehä tuo viinapirun ehdottama homma kanssa jossaivaiheessa. Vielä taitaa vaan olla vähän juomatonta viinaa jälellä. Hyvä neuvo kuitenkin kaikessa ytimessään.


    • voimahalit

      Imatralla hyysätään päihdehoidossa asiakkaita.Missään muualla ei pääse kolmessa promillessa makaamaan täyshoitoon,ja jo tullessa rähistään ja ollaan agressiivisia.
      -hei jotain rajaa,ja asennetta siihen
      ja voidaan laittaa samaan huoneeseen masentuneen kanssa rähisevä juoppo haisemaan

    • -listamuusicco-

      Kesäksi rantakuntoon nyt päihdekatkon kautta!!
      vain 17.e vrk

    • holmes69

      Viinat pois ja lenkille saatana..! siihe mitään päihdehuoltoa tarvita..

    • delitrium

      Jep, ei mitään hoitoa, siinä menee veronmarkat aivan hukkaan, eipäs
      kaupunki älyä että niillä rahoillahan tehtäisiin venäläisille sirkus!

    • Pektus

      Taitaa venäläinen cirkus olla jo siellä osastolla(kin)ns.lekureissakin

      • rockdaddy

        Ihan turha valittaa omaa kurjuuttaan.Kyllä se on itseaiheutettua.Tosin,juomiseenhan aina syy löytyy jostain muusta kuin itsestä.Nykyään pitää saada bentzoja naamariin kun alkaa krapula painaa,eikä kestetä oman elämäntavan seuraamuksia.On sanonta:
        Ei se ole mies joka humalassa huutaa,vaan se,joka krapulassa rallattaa.


    • jokkan tii

      Påsk juotu,katkolle kai?ehkä?
      krapulat painaa->pamit pöytään,,,,,hirrrrveeeesti

      • whis me luck..

        Tänää mie yritän lopettaa juomisen. Tuskin se lakko loputtomiin kestää, mut toivottavasti mahdollisimman kauan. Painava risti kannettavaks tää juominen itselleen sekä läheisille.


      • Pam--

        Hyvä,seuraavat kymmenen vuotta pamit ja viina,et ole enää täällä onneksi kirjottelemassa mitään--Karhumäki kutsuu varmasti ennen aikojaan;


    • yx ex a-kilta

      Menkää A-Kiltaa siel ei pien känni haitaa..........

      • Raivostunut

        ????????????? Siis mitä,tarkenna!


    • paraldehyd

      Eikä osastolla iso känni haittaa

    • Dos entti

      Voihan siwat ja testerit.

    • Vanha juoppo

      Päivä kerrallaan, juopot, päivä kerrallaan.

      Nin miekii pääsin viinan kiroista eroon. 15 vuotta juopottelua. Tosin terveys meni, mutta elämä jäi sentään invalidina tässä istuskelen ja katselen ikkunasta kun lumi sulaa. Vanha juoppo siis.

    • tasan20.3

      Voipi olla,että pampulat vähenee,kun johto vaihtuu.Tai voipiolla et neurolept annos suurenee,tai sit ei

    • alcoholic anonymos

      Kukas sitä tulee johtamaan tri mckoneko?

      • 8591

        On se kumma,että teitä juoppoja ja muita mömmöilijöitä täytyy veronmaksajien rahoilla hoitaa.Ihan oma moka jos elämä siinä jamassa ettei pysty päihteiden käyttöä itse hillitsemään.Saunan taakse ja .......


    • Savutonsairaala,hah!

      Kuka nyt olisi siellä kävijöistä pelkkä juoppo.Suurin osa sekakäyttäjiä.Pillerit ja muut mömmöt.V..tun kivaa hoitaa masennustaan samassa paikassa.Pitäskö muuttaa Lpr?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe