on se ihan vitun kumma juttu jos ei jannu sinne pääse mikä haluu aikuisten oikeesti apua lopettakaa koko paska ku ei mitään jeesiä saa meneekö duunit liian rankaksi mitä hä???? nukkukaa saatana peittokorvissa mun puolesta vaikka koko päivä en tuu enää
imatran päihdeosasto
23
955
Vastaukset
- !""
Kannattaisikohan kokeilla selvinpäin mennä ?
Sinun kannattaa varata aika päihdepoliklinikalle. Arkipäivisin se onnistuu 12-12.30 puh. 0206173650 siellä ei ole päivystyspalvelua.
Kiireellisissä tilanteissa voi mennä tai soittaa päihdepäivystykseen honkaharjun sairaalan psykiatrian ja päideosastolle klo 8-21 puh. 0206173590- Markku fani
IMATRA ON VALTAKUNNALLISESTI EHDOTONTA YKKÖSLUOKKAA mitä tulee päihdetyöhön !
Täällä on ammattitaitoinen ja osaava ryhmä joka ei hyssyttele juoppoja ! - Viinapiru
Yksinkerataista lopeta juominen ei se muuta vaadi.Itse lopetin 7v sitten tuumasin että tää laji on nähty sitä ennen 21v joka päivä vähintään plo kossua ja työt päälle.
- c..
Hitto miun pitää tehä tuo viinapirun ehdottama homma kanssa jossaivaiheessa. Vielä taitaa vaan olla vähän juomatonta viinaa jälellä. Hyvä neuvo kuitenkin kaikessa ytimessään.
- voimahalit
Imatralla hyysätään päihdehoidossa asiakkaita.Missään muualla ei pääse kolmessa promillessa makaamaan täyshoitoon,ja jo tullessa rähistään ja ollaan agressiivisia.
-hei jotain rajaa,ja asennetta siihen
ja voidaan laittaa samaan huoneeseen masentuneen kanssa rähisevä juoppo haisemaan - -listamuusicco-
Kesäksi rantakuntoon nyt päihdekatkon kautta!!
vain 17.e vrk - holmes69
Viinat pois ja lenkille saatana..! siihe mitään päihdehuoltoa tarvita..
- delitrium
Jep, ei mitään hoitoa, siinä menee veronmarkat aivan hukkaan, eipäs
kaupunki älyä että niillä rahoillahan tehtäisiin venäläisille sirkus! - Pektus
Taitaa venäläinen cirkus olla jo siellä osastolla(kin)ns.lekureissakin
- rockdaddy
Ihan turha valittaa omaa kurjuuttaan.Kyllä se on itseaiheutettua.Tosin,juomiseenhan aina syy löytyy jostain muusta kuin itsestä.Nykyään pitää saada bentzoja naamariin kun alkaa krapula painaa,eikä kestetä oman elämäntavan seuraamuksia.On sanonta:
Ei se ole mies joka humalassa huutaa,vaan se,joka krapulassa rallattaa.
- jokkan tii
Påsk juotu,katkolle kai?ehkä?
krapulat painaa->pamit pöytään,,,,,hirrrrveeeesti- whis me luck..
Tänää mie yritän lopettaa juomisen. Tuskin se lakko loputtomiin kestää, mut toivottavasti mahdollisimman kauan. Painava risti kannettavaks tää juominen itselleen sekä läheisille.
- Pam--
Hyvä,seuraavat kymmenen vuotta pamit ja viina,et ole enää täällä onneksi kirjottelemassa mitään--Karhumäki kutsuu varmasti ennen aikojaan;
- yx ex a-kilta
Menkää A-Kiltaa siel ei pien känni haitaa..........
- Raivostunut
????????????? Siis mitä,tarkenna!
- paraldehyd
Eikä osastolla iso känni haittaa
- Dos entti
Voihan siwat ja testerit.
- Vanha juoppo
Päivä kerrallaan, juopot, päivä kerrallaan.
Nin miekii pääsin viinan kiroista eroon. 15 vuotta juopottelua. Tosin terveys meni, mutta elämä jäi sentään invalidina tässä istuskelen ja katselen ikkunasta kun lumi sulaa. Vanha juoppo siis. - tasan20.3
Voipi olla,että pampulat vähenee,kun johto vaihtuu.Tai voipiolla et neurolept annos suurenee,tai sit ei
- alcoholic anonymos
Kukas sitä tulee johtamaan tri mckoneko?
- 8591
On se kumma,että teitä juoppoja ja muita mömmöilijöitä täytyy veronmaksajien rahoilla hoitaa.Ihan oma moka jos elämä siinä jamassa ettei pysty päihteiden käyttöä itse hillitsemään.Saunan taakse ja .......
- Savutonsairaala,hah!
Kuka nyt olisi siellä kävijöistä pelkkä juoppo.Suurin osa sekakäyttäjiä.Pillerit ja muut mömmöt.V..tun kivaa hoitaa masennustaan samassa paikassa.Pitäskö muuttaa Lpr?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612