Maksaako moni luonnossa taksim

TaksariNykyään

Kuullut usein juuttuja

42

23677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höröröhörö

      ken tietää barbi ei...

    • Jos saat minut vakuuttuneeksi, vaihdan alaa

      • taksi-isäntä

        Miten ajattelit tilittää isännälle?


      • Master and Commander
        taksi-isäntä kirjoitti:

        Miten ajattelit tilittää isännälle?

        Luonnossa tietenkin.


      • Anonyymi
        Master and Commander kirjoitti:

        Luonnossa tietenkin.

        antaisin mitä vain


    • kelpaissulle

      Minä olen maksanut useankin kerran, ja hyvin on poskihoidot kuskeille kelvannut.

    • 12"

      Olen tarjonnut kuskille maksuksi suihinottoa, mutta ei ole ottanut., vaikka se on kelvannut isommillekin herroille, Otin sitten itse suihin kuskilta. Kyllä oli oikein pili miehelä, ei ihme että liikenteessä harmittaa.

    • sipi siveä

      olen myös maksanut kerran imutuksella sainkin runsaasti nieluuni mutta kannatti olihan pitkä matkakin

      • Taksikarju uusimaa

        Joskus aina tarjotaan kiva piriste


    • Viimeksi

      Viimeksi kun tarjottiin niin sanoin, että ei mulla ole antaa noin suuresta takaisin.

      • Anonyymi

        se suuri osui munkin kohdalle kyllä syväkurkku kelpas


    • Matkamaikki

      Nuorempana kävi useinkin niin, että jos ei sattunut ravintolasta löytymään sopivaa seuraa, niin tuli maksettua autokyyti kyllä ihan oikeesti luonnossa. Näin kävi otin sitten oikean taksin, tai yksityisen ajamana lennosta. Lähes poikkeuksetta autossa rakasteltiin. Joskus vein kaverin kotiin saakka, kun sattui sille tullelle. On tullut nautittua erästäkin miestä vaikka missä asennossa autossa, konepellilla, farkun takakontissa takaluukun ollessa avoimena. Vieläkin haikeana sitä aikaa muistelen. Tavalliset imiutukset olen antanut niin monelle etten edes muista sitä-

      • Kiva piriste kuskille

        Onkohan nykyään yleistä


      • TäälläMyös

        Minullakin oli nuorena samoja kujeita joskus 80-luvulla siis. Ajat on vähän muuttuneet, en nyt enää saattaisi, vaikka olisin taas nuori.

        Ravintolaillan jälkeen saattoi jäädä itse hotelliin muhinoimaan matkamiehen kanssa. He yleensä heittivät autoillaan kotiin.
        Jos ei flaksi käynyt, niin jokin paikallinen nuoriso-auto kyllä otti kyytiin ja vei kotiopäin. Maksu meni yleensä niin, että muut autossa olijat menivät ulos jaloittelemaan ja tupakille, kun imutin kuskia laukeamiseen asti.

        Muutaman kerran kävi niin, että auton omistaja oli tinoissa ja autoa kuskasi tämän kaveri. Maksu annettiin kuitenkin auton omistajalle. Yleensä hän kähmi ja kouri hameen alta koko matkan ajan, kunnes saavuimme perille ja silloin olisi pitänyt antaa jo tussuakin. Kuskina ollut ei koskaan poistunut autosta, vaan seurasi suihinottoani (ainakin) silmä kovana.


    • Rattimasa

      Ei niin yleistä kuin annetaan ymmärtää ja keskittynee ns. sesonkiaikoihin eli pikkujoulut yms. Josko yleensä nämä tarjoajat on jo aikuisempia naisia eli oisko osa syynä hiljaiselo kotopuolessa tuon erotiikan osalta..? Kyllähän sitä hormonit aikuisilla naisillakin hyrräilee... Ei välttämättä aina niinkään johdu RAHAN puutteesta...

      • MrLoveDoctor

        Nuorilla naisilla taas sitä rahaa ei aina tarpeeksi ole. Menevät baariin ilman rahaa ja idiootit miehet maksavat neidon juomat ja jos ei saa kyytiä kavereilta tai tutuilta kotiin niin hyppäävät taksiin ja ennen kuin taksi lähtee liikkeelle kysyvät "onnistuisko maksu luonnossa". Tunnen monta taksikuskia ja tätä tapahtuu erittäin usein. Nais kuskille kun tarjoaisi niin varmaan syyteet tulis niskaan tai ajettais ulos. Itsehän jos olisin taksikuskina niin pitäisin mukana kortuja ja liukkaria ihan siltä varalta jos tälläisiä naisia mukaan sattuisi. Kun emakko kysyisi "onnistuuko luonnossa?" niin vastaisin "no suklaapipari käy" ja tuuppaisin kakkoseen samalla kun nappailisin kuvia.

        Ja varatut miehet jos muijanne tulee kotiin baarista taksilla ja kysytte mitä maksoi ja vastauksena tulee "en muista", "ei paljoo", "tultiin kaverin kaa samalla" tjs niin akkanne on pannut kuskin tai kyydin maksaneen miehen kanssa joko roskakatoksessa, rappukäytävässä tai muussa suht suojaisassa paikassa. Kuskin kanssa todennäköisesti autossa.


    • R2ts34

      Kerran pikkujouluaikaan tolpalle tuli oikein vimpan päälle siisti emäntä. Matka oli kaupungin ulkopuolelle n. parisenkymmentä kilsaa. Lähden suhaamaan aviosormuksella varustettu kaunotar etupenkillä kun tämän neitokaisen käsi alkoi hivellä reittä ylöspäin. Daami kujerteli, että eikö taksisedälle maistuisi tanssitettu liha?
      Jo vain passasi ja karautin 5 kilsaa ennen määränpäätä levikkeelle ja siitä tilataksin takaosaan. Eihän siinä mitä, kyyti oli kovaa ja hikistä, kyllä kelpasi. Session jälkeen ajallin talon emännän ihan portaiden eteen.
      - Se on sitten 40 euroa totesin rouvalle! Naisella alaleuka loksahti auki ja totesi että hänhän maksoi kyydin.
      Sanoin että sinä mitään maksanut. Mitä naimiseen tulee niin itsehän halusit. Mutt voin minä isännänkin herättää maksamaan jos haluat?
      Kyllä tuli 50 euroa käteen alta aikayksikön ja ovi pamahti kiinni.

      • Anonyymi

        Näinhän se kuuluukin toimia. Taksin ajo on liiketoimintaa eikä autot ilmaiseksi liiku. Toki olisihan sitä tussua varmaan isännällekin voinut samalla tarjota. Edellyttäen tietysti että rahat matkasta tulevat maksetuksi myös.


    • EoTasaraha

      R2ts34 on kunkku !
      voe helvata kun pääsisin tekeen just samoin. Toi juttu lämmitti sydäntä vuodeks.
      Tasa-arvoa stana !

    • stanan sharit

      Ei voi taksikuskeihinkaan enää luottaa jos asiakkaan alapää vaan mielessä

      • MrLoveDoctor

        Ei se yleensä kuskeilla vaan noilla huorahtavilla naisilla. Eli painu helvettiin feministilehmä.


    • Molo taksissa

      Itse miehenä tulin kaverin luota saunaillasta ja sanoin kuskille (mies) että panettaa kovasti että pitäis päästä paneen. Samalla kysyin että eihän haittaa jos vähän fiilistelen täällä. Yllätyksekseni kuski sanoi että ei haittaa. No, ei muuta kun mulkku esiin ja veivaamaan.

      Kuski vilkaisi olan yli että mitä takana tapahtuu ja ehkä vähän yllätty että oikeasti mulkku kädessä olin siellä. Liikennevaloissa kysyn kuskilta että haluaako kokeilla ja otti penkin välistä mulkusta kiinni ja veivasi pari kertaa. Sitten valit vaihtuivat ja kuski kääntyi sivutielle.

      Sanoi että tule eteen. Menin ja kuski kaivaa kullin kanssa esiin. Vetelen sitä ja kuski mun munaa. Kuski tuli tosi nopeasti ja itse en ehtinyt mällejä heittämään. Kun kuski tuli niin ilmeisesti himot hävisivät ja pyysi että laitan munan housuihin. Näin tein parin ison vedon jälkeen. Matka jatkui kotiin ja maksoin normaalisti.

      • Mä olin koulutaksin se viimeinen. Edellinen jäi jo puolessa välissä pois. Sain istua loppumatkan edessä kuskin vieressä. Kerran se pyysi ja mä annoin luvan. Sen jälkeen se runkkas mua aina sen osuuden kun oltiin kahdestaan.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Mä olin koulutaksin se viimeinen. Edellinen jäi jo puolessa välissä pois. Sain istua loppumatkan edessä kuskin vieressä. Kerran se pyysi ja mä annoin luvan. Sen jälkeen se runkkas mua aina sen osuuden kun oltiin kahdestaan.

        Mä pidin siitä. Kuski tiesi mitä teki. En tiedä olinko ainoa "oppilas" sile mutta aina se jaksoi kiinnostua ja huomioida mut.
        Tiesin sinä päivänä ettei kotona olisi ketään odottamassa. Saapumiseni ei olisi siten niin tarkkaan. Kun olin naikki pystyssä istunut hetken pyysin häneltä palvelusta. Voisiko hän naida minua peppuun kuten isot pojat tekee. Aloitteeni oli hänelle hämmentävä. Mutta toiveeni hän toteutti.


    • 14+8

      Itse olen joskus ajellut hyvinkin paljon pimeää taksia, mutta ehdotuksia tullut vain pari kertaa, täysin suora ehdotus vain kerran.
      Sillon olin kaverini kanssa liikenteessä ja alkuillasta (joskus 23 jälkeen siis, mutta alkuiltahan se on pimeelle taksille ajojen puolesta) kyytiin tuli pari järkyttävän hottia blondia, iältä toinen 27 ja toinen 29. Itse olin tuohon aikaan 21 ja kaverini 19.
      Matkaa ei tullu kuin noin 4km ja ajallisesti 5 minuutin luokkaa, hintakin oli tuolloin vain 5€, mutta tytöt halusivat tämänkin korvata asunnollaan luonnossa.

      Voin sanoa, että jos en olisi näin pirun ahne olisin koska tahansa lähtenyt mukaan - tai siis en koska tahansa vaan loppuillasta en alusta.
      Panolle olis kuitenkin kertynyt hintaa, koska olis jääny paljon ajoja ajamatta myöhemmin.

      Nyt kun muistelee, niin oikeastaan kaduttaa, että ei tullut lähdettyä mukaan.

      Kaikenlaisia rumien persaukisten niin teinien kuin mammojen "eikö tätä vois mitenkään muuten hoitaa" juttuja on toki tullut kuultua, mutta laskeeko tuollaista edes ehdotukseksi.

      • MrLoveDoctor

        Laskee. Pidät sitä liukkaria mukana ja maksuksi käy vain, käteinen, etukäteinen tai perse. Pillua saa kaikki, mutta harvat persettä ja jos kerran haluavat maksaa niin ei se saa pelkkää nautintoa heille.


      • MrLoveDoctor

        Lisään vielä, että mitä vitun väliä sillä naamalla on kun kumpikaan sitä asiaa ei jälkeenpäin muista? Toinen saa ilmaisen kyydin ja sinä pääset paineistasi alistaen huoraa.


    • AnaaliMaija_

      naispuolinen taksikuski halusi että panen häntä perseeseen. no mikäs sinä, panin häntä perseeseen ja matka oli kuitattu.

    • Anonyymi

      Nyt en puhu taksista mutta kyllä niitä palveluksia maksetaan luonnossa muillakin aloilla. Tein putkitöitä talossa ja perheen emäntä kyseli vähän paremman suihkusekoittajan hintaa. Pettymys oli suuri kun hinta oli liian kova. Parin tunnin päästä tuli kysymään jos hän luonnossa maksais osan ni mitenkä olis... noh kyllähän se käy... seuraavana sitten korkattiin uusi kylpyhuone ja sängyn jouset... emäntä oli tyytyväinen ja isäntä kehunut firmaa vuolaasti kun niin edullisesti saivat suihkusekoittajan.

    • Anonyymi

      Tein tahallani määränpäässä sen, mulla on rahat sisällä tule mukaan saat omasi pois.


      Sisällä pyysin kahville kanssani joka sopikin. Sillävälin sanoin käväseväni pesulla.


      Pesin alapääni hyvin ja aamutakki vain päälle. Tahallani jätin aamutakin vyön löysälle, että

      puolittain seisokki näkyikin. Joimme kahvit hän oli lähdössä kysyn saisinko ottaa sinulta imut,empimisen jälkeen sainkin kunnon lastin.Kyytimaksu oli normaali mutta onnistuuhan kontaktit näinkin. Kokeilkaa

    • Anonyymi

      Moi..auto kyyti en koskaan ole maksanut..mutta jotain muuta ,,tavallaan.
      Kesämökillä oli halko urakka tiedossa ja etukäteen jo ahdisti.
      Naapurin isäntä poikkesi kun näki että olimme tulleet mökille.
      Mieheni tuskaili tuskallisen kuumaa urakkaa,johon naapurilla oli ratkaisu sillä hänellä olisi halkomakone joka pätkii ja halkoo.
      Seuraavana aamuna traktori ajoi pihaan..mutta yllätys oli kun tulia oli naapurin nuori isäntä kahden kaverinsa kanssa.
      Juotiin kahvit ja miehet meni työmaalle ja minä jäin tupaan laittamaan ruokaa.
      Kolmen tunnin päästä kutsuin porukat kahville. Huomasin että mua mittailtiin ja katseet porautuivat ohut kankaisen hameeni alle. Älysin että hameen läpi näkyi ehkä liikaakin.
      Mieheni kyseli mitä palkkaa pojat olivat miettineet .
      Naapurin nuori herra Niko toimi puhujana.. ihan luonnossa tällä tavattu maksaa ja hymyili.
      Olin aivan punainen naamaltani.. mieheni hymyili mua katsellen. Ja sanoi mikä siinä jos rouvalle sopii.
      Miehet lähti töihin ja mieheni jäi vielä tupaan. Siinä olis sulle tuoretta lihaa.
      Hölmö..eikä.
      Jäin hämilleen ,,valmistin ruuan.. kävin kuumana ja pillu valui hunajaa.
      Menin veskiin..huokaisin. pikkarit oli ikävän kosteat ..otin pois ja heitin ne kaapin hyllylle.
      Menin kutsumaan työmiehet syömään.
      Mieheni meni veskiin..tuli hymyillen ja sanoi ..käykääppä pojat pesemässä kädet.. rouva on tarkka tietyistä asioista.
      Niko meni ja palas hymyillen.. Aleksi meni seuraavana ja hymyili aivan samalla tavalla.. kolmaskin tuli hymyillen veskistä.
      Silloin katsoin mieheeni.. ajatuksissa nirhasin hänet. Aavistus osui oikeaan.. mieheni oli nostanut pikkarit pöydälle pyyhkeen päälle. Huokaisin hän on ihan oikeasti laittamassa mua maksamaan pillulla halko urakan.
      Pojat menivät jo töihin ,jäi mieheni vielä tupaan.
      Ootko ihan tosissaan? Kysyin mieheltäni.
      Miksei hän hymyili.. jos haluat. Laitan talkoo saunan lämpenemään meet pesettämään selkäs.
      Halot oli halottu ja pojat tuli sisään..laitoin kahvit ja hain pyyhkeet .
      Pojat menivät , vaan yks pyyhe lähti mukaan.
      Katsoin miestäni.. hän vaa hymyili.
      Huokaisin..otin pyyhkeet ja hain juotavaa jääkaapista ja menin saunalle.
      Otin vaatteet pois ja pysähdyin oven eteen.
      Kuuntelin hiljaa poikien juttelua.
      Antaakohan se pillua .. ainakin se on kiimassa sen pikkuhousut olivat ihan soosissa.
      Avasin oven ..toinen käsi peitti pillun ja toinen tissit.
      Mahtuuko mukaan? Kysyin hymyillen.

    • Anonyymi

      Lento tuli myöhään kentälle. Sain nuoren somali miehen ajaman taksin. En tiedä pelleilikö kaveri "huonolla suomella" vai oliko tosissaan kun kysyi luonnolla maksamisella. Sanoin että ajaa talon eteen niin maksan kortilla ja jos ajaa suoraan eteenpäin niin sitten luonnossa.
      Nojasin mersun konepeltiin kun kaveri pani anukseen. Tuntui isolta ja hyvältä.
      Sanoi lähtiessään että harvoin saa keski-ikäistä valkoista miestä.
      Jäin siihen kääntöpaikalle seisomaan käyntikortti kädessä.

      • Anonyymi

        Tulin Lontoosta kuukausi tapauksen jälkeen. En ajatellut sen tarkemmin kun vastasin tervehdykseen lentokentän kahvilan ohi kulkiessani. Se somali kuski jolle maksoin luonnossa tervehti. Se pomppasi paikaltaan ja kyseli kyydin tarvettani. Sanoin meneväni samaan paikkaan. Kääntöpaikalle, se tarkensi. Punastuin ja nyökkäsin. Olin ajatellun paljon pepun antamista sille. Se oli tuntunut tosi hyvältä. Housuja nostellessa olin katsellut kun spermani valuin auton säleikössä. Nyt saisin siis uusinnan. Juteltiin säästä, tihkutti ja jyrisi kaukana. Naurahdettiin ettei olisi jalankulkijoita häiritsemässä ajamista. Auto oli suoraan pesusta tullut. Somali käveli kuskin ovelle. Nykäisi sen auki. Penkillä istui musta kaveri, aika raamikas ja treenattu. Kuski nousi ulos. Kuiskutteleli jotain somalin kansa, vilkuili välillä minua. Kyllä se käy, totesi kuski. Katsoi mua. En laita mittaria päälle, se sanoi, hoidat maksun kuten viimeiksi ilman kuittia. Ojensin käteni avatakseni takaoven. Kuski kehotti istumaan etupenkille sen viereen. Heitin laukun kuitenkin taakse. Kiersin auton. Istuin eteen kuskin viereen. Laittoin turvavyön kiinni. Auto lähti rauhallisesti. Somali katseli uteliaana jalkakäytävältä. Olin hämilläni. Ekakerta oli hauska sattuma. Nyt harkittu myynti. Oikeastaan somali paritti minua.

        Automaati Volvo, kätevä. Jää toinen käsi vapaaksi, kuski kehui.Sen käsi laskeutui reidelleni. Säpsähdin, tartuin sitä ranteesta. Suuttuuko jos pidän sen paikoillaan? Mietin pääpunaisena Voinko siirtää sen kokonaan pois? Mitä se jutteli somalin kanssa? Oliko sille luvattu jotain? Tunsin kuinka pulssini kiihtyi. Vedin hitaasti somalin kättä reittäni pitkin ylös. Kun auto tuli rampista ulos painoin sen käden vetoketjuni päälle.


    • Anonyymi

      Meillä päin oli nuori tyylikäs naimisissa oleva mies kuski. Se heitti kauemmaskin jos sai pojilta persettä.
      Kysyi multakin niin tiedän jutut todeksi.
      Sitä en tiedä pitääkö paikkansa että heitti tyttöporukoitakin kotiin jos ne oli hoitaneet jonkun pojan maksamaan matkan ensin.

    • Anonyymi

      70-luvun puolella istuin iltayöstä kahvilla legendaarisella Eläintarhan Unionin huoltoasemalla, jossa kävi paljon taksikuskeja. Sisään tuli vähän nauttinut kolmekymppinen lyyli ja sanoi "lähteekö kukaan viemään Pakilaan pillua vastaan"? Yksi taksisuhareista siihen: "sulla on varmaan väljä"! Lyyli sanoi "tuu kokeileen" ja nosti hamettaan. No suhari kävi kouraisemassa ja sanoi "Mennään" ja niin Mersu lähti liikkeelle. Ongelma ratkaistu.

    • Anonyymi

      Eräs Oulun vanhempi taksikuski kertoi 1980-luvulla tapahtuneesta taksikeikasta. Nainen tuli kyytiin keskustan kapakasta ja oli menossa Pateniemeen. Perille päästyään nainen nosti hamettaan ja kysyi, "Voinko maksaa tällä?" Taksikuski kysyi, "Eikö rouvalla olisi yhtään pienempää?" Sitten kuitenkin sopivat kyydin hinnasta, vaikka rouvalla ei ollutkaan pienempää tarjolla.

    • Anonyymi

      Taksim on toriaukio Istanbulissa.

    • Anonyymi

      Ei maksa,mut joskus påäsee kahville

    • Anonyymi

      Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus. Se siivet selkään saa.

    • Anonyymi

      Oma äiti aikoinaan maksanut Virossa ("huhujen" mukaan)

    • Anonyymi

      minä mies hain pimeestä viinapullon ja maksoin pepulla takaisin

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe