Dear International iHerb Shopper,
Here are two good news items for you and your friends:
Good news for you: Through March 31, enjoy free International Airmail for orders over $60.00.
This shipping method is limited to packages that weigh 4 pounds (1814 Grams) or less, and have a maximum value of $80.00.
And good news for your friends: Until further notice, your iHerb coupon UVO904 is now worth twice as much. For any 1st time order of $40 or more, it is good for $10 off. And still a generous $5 off any 1st time order under $40.
Pass this news along-- and your unique coupon code UVO904. You can tweet, text, post or email the offer to everyone you know. Simply ask them to enter UVO904 on the iHerb checkout page.
With over 34,000 items in stock, now is a great time to shop at iHerb!
Supplements: B Vitamins, Bone Formulas, Calcium, Enzymes, Multivitamins, Probiotics,...
Bath and Beauty: Shampoo, conditioners, Skin Creams,...
Groceries: Coffee, Tea, Sweeteners,...
Sports, Kids & Babies, Pets,...
http://www.iherb.com/
Hyviä uutisia iHerbistä;
Have a nice day.
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791