Hei, autoni on Neon vm. 2000 eli II sukupolvea. Kun normaali ilmapuhallus on päällä, jostakin hansikaslokeron alta tai takaa kuuluu säännöllinen ääni. Se on hiljaista suhinaa, ihan kuin joku venttiili laskisi ilmat pihalle, sitten hiipuu hetkeksi ja taas sama ääni toistuu, alkaen voimakkaana ja sitten hiljenee. Tahtiväli on joku 5-10 sek. Onko tämä Neonissa normaalia? Mistä ääni tulee? Kiitos asiallisista vastauksista.
Neonin puhallus suhahtelee
3
106
Vastaukset
- eikannataihmeitä
Neon:t eivät ole oikein kai Suomen ilmastoon sopivia, älä ihmettele jos sytyttelee vaikka sisävaloja itsekseen tai käynnistää stereoita :)
- nj
Kuuluu ilmastoinnista ehkä,jos sulla sellainen on?.Jos laitat puhalluksen muualle kun ikkunalle ni ei kuulu.
En tiedä mistä johtuu,toiset sanoo et ilmastointi vajaa mut ei itsellä ainakaan täyttö auttanut ääneen.- DGC
Sama kävi mielessä, minun Voyager piti suhinaa aina kun kompura pysähtyi ja ääntely loppui kun ilmastointi täytettiin.
Onko neonissa sähköisesti ohjatut tuuletussuuttimet? Tuo voisi olla myös seonneen ilmaläpän ohjaimen aiheuttama ääni kun läppä sahaa edestakaisin. Ainakin Voyagerissa on lämmityslaitteen napeilla käynnistettävä diagnostiikkaohjelma, oliskohan Neonissakin?
Sitä voi googletella sanoilla "Neon HVAC diagnostics". Ja jos ulkoimailta hakee tietoa niin Amerikassa Neon on sitten Dodge, ei Chrysler. HVAC on lyhenne sanoista Heat, Ventilation, Air Conditioning.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401