Satuinpa löytämään kaapista täydet paketit Xanoria (0,25mg) ja Sirdaludia (2mg). Xanor oli kylläkin mennyt vanhaksi tasan 2 vuotta sitten, joten siitä tuskin on enään mitään iloa?
Ajattelin illalla kokeilla tuota Sirdaludia. Minkähän verran sitä pitäisi napsia, että tuntuisi edes vähän päässä? Kauan kestää ennen kuin alkaa vaikuttamaan ja kuinka nopeasti siinä tipahtaa?
Sirdalud
8
2404
Vastaukset
- boreid
melko paljon saat napsia, ei noilla 2mg taida tehdä oikein mitään, 6mg parempi. Mulla sirgga tuntuu muutenkin enemmän vatsassa kuin päässä mut riippuu toki ihmisesta. ja ei noilla pelkästään mitenkään erityisen helposti tipu, eipä tarvitse pelätä. vai millä toleilla meinasit?
- Gundom
Alhasesta tolesta kyl puhutaan. Minkäslainen vaikutus alkoholin kanssa sillä on?
Gundom kirjoitti:
Alhasesta tolesta kyl puhutaan. Minkäslainen vaikutus alkoholin kanssa sillä on?
riippuu ihan ootko ennenkin syöny noita lääkkeitä? ja kyllä ne xanoritkin toimii yhä vaikka ne vanhoja on.
ite on pakko sanoo että sirkoista en tykkää läheskään yhtäpaljoo ku xanoreista :p- Gundom
munkki112 kirjoitti:
riippuu ihan ootko ennenkin syöny noita lääkkeitä? ja kyllä ne xanoritkin toimii yhä vaikka ne vanhoja on.
ite on pakko sanoo että sirkoista en tykkää läheskään yhtäpaljoo ku xanoreista :pJoskus tuli napsittua levyllinen noita sirkkoja lekurin määräyksestä. Siitä kyllä on jo vuosi tai pari. Eikö noista vanhentuneista xanoreista oo sit mitään haittaa? Ei oo ennen tullu popsittua vanhoja lääkkeitä :D
- kuosi-kalevi
Sirkat on ihan perseestä, voi heittää niillä vesilintua, tosin kyllä ne subua boostii tosihyvin ja sirkat kannattaa vetää nokkaan, toimii paaaljon paremmin. Noi Xanorit on ihan jees, tosin 0,25mg on aika pieni xanori, heitäppä kymmenen tollasta xanttua naamariin ja pullo viinaa, siinä hyvät kuosit, en tietenkään suosittele.
- 18
Mun mielest toi on kaikkesta paskin kuosi mitä on olemassa. Siis xanori ja viina. Muisti siinä menee ja sitten on kiva miettiä missä on auto, kämpän ovi, seinäkello ym. jutut.
- kuosi-kalevi
No jos ei psyyke kestä, ni ei sitten, musta on ainakin ryynipäissään vitun hauska sekoilla!!
- asffqwsad
ihan perseestä, mulle lääkäri määräs 2mg sirkkuja selkäkipuihin, ei auta yhtään.
päiväunille pääs kun otti 2x 2mg ja yhen viel nokkaan, tosin kun heräs oli pää kipee alhasen verenpaineen takia. surkeita troppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835