Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, että tekstitys on Avalla pari sekuntia jäljessä? Tätä on jatkunut jo pari viikkoa ja koskee kaikkia ohjelmia. Olen lähettänyt maikkarille ja Avalle palautetta useaan kertaan mutta yhtään ainoata vastausta ei ole tullut, mikä ei sinänsä yllätä. Ei paljoa asiakaspalvelu tunnu kiinnostavan. Boksissa ei vikaa pitäisi olla kun esim. Ylen tekstitykset ja maikkarin kuulovammatekstitys on synkassa äänen kanssa.
Vastaukset 4
- Virrat pois ja haku
Minkä merkkinen digiboksi tai vastaanotin on kyseessä? Digiboksille voi kokeilla perustemppua: Ensin virtajohto hetkeksi isrti ja sitten kanavien uudelleen haku. Jatkuuko ongelma vielä tämän jälkeen?
- o__o
Kombotallennin. On otettu jo aikaa sitten virtajohto irti ja haettu kanavat uudestaan mutta ei samaan aikaan. En usko että on merkitystä että tekeekö ne eri vai samaan aikaan. Niin tosiaan, ei auttanut nuo toimet, kuten varmaan voi jo päätellä. Eiköhän se vika ole kanavassa, mutta eivät vaan halua tehdä asialle mitään nähtävästi.
- Sama täällä
Sama vika täälläkin. Ollut jo ainakin kk ajan. On muuten Katsomossakin sama juttu eli ei ole digiboxista kiinni vaan heidän omasta ajastuksestaan teksteihin.
- Avatv:n palautesivu
http://www.avatv.fi/artikkeli.shtml/2012/03/1516628/ava-selvittaa-tekstitysongelmia laittakaa palautetta kyseiseltä sivulta löytyvän linkin kautta, niin tieto menee suoraan perille.
"Otamme siis mielellämme vastaan palautetta, jossa katsojat kertovat, millaisia tekstitysongelmia heidän vastaanottimissaan on. Palautteessa on hyvä kertoa myös olennaiset tekniset faktat tv-vastaanottimesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111383
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.106516Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e99474- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?117466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410