Keskenmeno, ei kai :-(?

Kaunokki84

Mulla on nyt viikkoja kertynyt 9 6 ja viime viikon keskiviikkona tuli hieman vaaleanpunaista valkovuotoa. La ja su iltana rusehtavaa vuotoa tuli vähän enemmän, mutta välissä on ollut myös päiviä kun minkäänlaisia vuotoja ei ole ollut. Neuvolasta ja terveyskeskuksesta lohduteltiin, että vuodot voi olla ihan normaaleja alkuraskaudesta, mutta aloin nyt kauhulla miettimään että minulla ei ole useampaan viikkoon ollut enää minkäänlaisia raskausoireita. Ei pahoinvointia, väsymystä tavallista enempää tai rintojen arkuutta. Viikonloppuna mulla oli vähän vatsa kipeä, mutta en enää muista minkälaista kipu oli.

Mulla on eka neuvola torstaina, mutta sielä ei ole ultravehkeitä, ja kuulemma sydänääniäkään ei välttämättä saada näillä viikoilla kuulumaan.

Kokemuksia vastaavasta, pitääkö minun odottaa pahimmillaan np-ultraan saakka että saan tietää onko vauva elossa?

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristel

Toivon parasta, voi olla vaaratonta, mutta voi kyllä olla myös keskeytynyt km, eli sikiö kuollut jo aiemmin ja vuodot alkaa myöhemmin, tai vasta tyhjennyslääkkeiden avustuksella.

Mulla alkoi molemmat keskeytyneet km (alkio oli menehtynyt rv 6 ja 8 ) tosi niukalla ruskealla vuodolla ja välillä oli päiviä jolloin ei tullut mitään vuotoa. Raskausoireet ehkä vähän hävisi, mutta mulla oli molemmissa niitä muutenkin niin vähän (ei esim. mitään pahoinvointia), etten osannut kiinnittää asiaan huomiota. Keskenmenot todettiin vasta viikkoja myöhemmin, ensimmäinen varhaisultrassa ja toinen niskapoimussa. Ekassa ruskea vuoto alkoi hetikohta ultran jälkeen, toisessa pari päivää ennen.

Jos vuoto yltyy viikon sisällä, voi hyvin olla keskenmeno. Toivottavasti ei! Itse menisin mielenrauhan takia omakustanteiseen ultraan.

• Kaunokki84

Kävin äsken neuvolassa, ja vauvan sydänäänet saatiin kuulumaan. Että kyllä sielä joku on elossa :-). Verta valuu tosin vieläkin iltaisin, mutta ehkä se todellakin on sitä normaalia vuotoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      60
      1128
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      871
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56