EF Kielikurssit ulkomailla yli 16-vuotiaille

Riin44

Onko kellään kokemusta kyseisestä kurssista? Mitä mieltä olitte? :)

7

502

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

Ois kiva itekki kuulla kokemuksia! Mitä edes tuohon kurssiin kuuluu yms :o
      On aika epäselvät loppujenlopuksi nuo nettisivut.

• Ei nuoria tänne!
    • tahdon sinneeeee

Kertokaa ihmeessä! Täälläkin kaivattais infoa!

• Tyttööö94

En ymmärrä miksi kaikki ovat menossa jonnekin EF:n kursseille kun on olemassa puolet halvempia ja vähintään yhtähyviä, jollei parempiakin vaihtoehtoja. Etenkin yli 16v. ja aikuisille. Esim Language International tarjoaa halpoja kursseja ja samoin Lisa! Olisi mielenkiinoisempaa kuulla ihmiseten kokemuksia näistä järjestöistä. EF.n surkeidesta on täällä ainakin jo sata keskustelua.

• Juulianne-

komppaan!

• Moeo96

Onko kursseilla ollut minkäänlaisia "kesäromansseja" tai edes bileitä? Aina siitä ei olla tarkkoja. Esimerkiksi Malta ja joku Brighton on venäläisten rysä ja kuulemma siellä ei kiinnitetä niin paljoa huomiota kuin muualla. Onko totta?

• Go for it!

Ite olin Bournemouthissa jokunen vuosi sitten kuusi viikkoa ja se oli elämäni parasta aikaa :). Olin silloin 19 -vuotias.
      Asuin isäntäperheessä ja viihdyin todella hyvin.
      Koululla järjestettiin aluksi tasotesti ja pääsin kielitaitoni (advanced) mukaiseen ryhmään, jossa opetus oli mielestäni erittäin tasokasta ja tehokasta (intensiivikurssi oli mulla),

Iltaisin oli vaikka mitä järjestettyä vapaa-ajantoimintaa (myös niitä bileitä ;)), viikonloppuisin retkiä.

Pätkääkään en siis kadu, että lähdin ja lähtisin samantien uusiksi, jossei raha olisi esteenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      293
      1195
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      299
      1108
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      877
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      571
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      548
    Aihe