Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ärsyttää...

Avuton___1

Olen kohtapuoliin aikuinen mies.

Aikaisemmin kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Siihen oli kyllä syynsä. En pystynyt puhumaan sillä tavalla että siitä saisi selvää paitsi jos puhuin perheelleni.

Olin aina kotona. Aina. Kävin vain koulussa, joka oli aikamoista helvettiä.

Nyt olen muuttunut kokonaan. Odotan aina innolla sitä että pääsee ulos kavereiden kanssa. Pystyn puhumaan normaalisti ventovieraillekin. En tiedä mistä johtuu, kai aloin sitten vain käymään enemmän ulkona ja itse asiassa nauttimaan siitä.

Mutta yksi asia jäi. Tytöille puhuminen...

Pysyyn puhumaan heille normaalisti, mutta ongelma on se etten koskaan keksi mitään puhuttavaa.

Tapasin humalassa yhden kivan tytön jonka kanssa olin koko illan. Humalassa tulee puhuttua vaikka mitä.

Hän on nätti, mukava yms yms mutta en edes koneen kautta halua hänen kanssaan puhua koska hän voisi hyvinkin ehdottaa tapaamista sillä kiinnostus hänen puoleltaan on selvää.

Tämä on jo toinen kerta kun näin käy.

Pidän hänestä ja hän minusta mutta ainakaan omasta mielestäni onnistumisella ei ole mitään mahdollisuuksia.

Mitäs sitten kun tapaisin hänen kavereitaan? Seisoskelisin vain siinä vieressä hiljaa ja hän joutuisi häpeämään minua.

En vain millään usko että se voisi onnistua.

Kai se on pakko antaa hänenkin mennä... Mitäs sitä itselleen voi.

3

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BJxkccl

      Mitä jos tapaisitte ensiksi vaikka kahden kesken, ilman muita, se saattaisi hyvinkin onnistua! ei kannata luovuttaa, saattaa mennä hyvä tilaisuus ohi.

    • ujo_ihminen

      Luulisin, että jos olet tavannut mukavan tytön, niin voisitteko ensiksi jutella vaikka Internetin kautta? Sitten kun tunnette paremmin, niin voisi olla helpompi tavata vaikka jossakin paikassa, jossa ei tarvitse jatkuvasti jutella, esim. elokuvateatterissa? Ei kannata tehdä siitä ongelmaa, että olisit hiljainen. Varmaan ajan kanssa oppisitte tuntemaan toisenne paremmin ja sinun olisi helpompi jutella hänen kanssaan.

      Itse olen ujo ja ehkä kärsinyt myös sosiaalisten tilanteiden pelostakin jossakin määrin. Puolisoni ei aina ymmärrä miksi minun on vaikea esim. nähdä ihmisiä tms., mutta yritän pikkuhiljaa voittaa pelkojani. Joskus saatan aika paljon olla hiljaa kun meillä on vieraita, mutta ilmeisesti on tärkeintä että olen mukana niissä tapaamisissa, eikä se että juttelenko paljon.

      • Skuua

        Omalla kohalla tuo ensiksi netissä juttele on ollu vikatikki. Juttu kulkee netin yli, mutta sitten ku tavataan ni on hiljasta ja se on aika tappavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe