Nyt tuli jo vaatimuksia, tutun ja turvallisen päänsilittelyn sijasta.
Jos meno ei muutu, minut voidaan määrätä katkolle. Jos kikkailen itseni irti tästä, toimeentulotukeani voidaan alentaa jopa 20%-40% prosenttia!
Se tietäisi kuolemaa.
A-klinikka pisti kovan kovaa vasten
3
142
Vastaukset
- Maroolofi
Kuolemaa?
Just joo.
a) A-klinikalla voit kertoa satuja vaikka kuinka paljon. Itsekin monesti sanon olleeni raittiina, vaikka oikeasti en olisikaan ollut.
b) Alennetulla toimeentulotuella elää vallan mainiosti, jos ei dokaa eikä tupakoi.
c) Jos täällä ahdistaa, niin ei kun muuttamaan vaikka kalkuttaan. Suap vähän perpektiiviä .
Itsekin suhtauduin joskus samalla tavalla kuin aloittaja, mutta olen viisastunut ja oppinut, että teoistaan ja omasta elämästään pitää kantaa vastuu.
d) Sut voidaan määrätä katkolle. Mene katkolle? Itse en halua mennä katkolle, mutta mulla ei ole tarvettakaan. Sullehan se voisi tehdä ihan hyvää? Ja tosiaan, jos et halua mennä, niin eiköhän sitä leikatulla TTT.lläkin elä. Toivottavasti et kuitenkaan tupakoi, koska sitten ei rahat kyllä riitä.
Tupakka on muuten pahempaa myrkkyä kun alkoholi. Alkoholista nimittäin on myös paljon hyötyä, esim. lääkeenä, mutta tupakasta ei ole mitään hyötyä kenellekään. - sosiaalitäti
Meet katkolle huilimaan, siellä on ihan hyvät safkatkin. Viikon pari kun lepäilet, jaksaa taas juoda uusin ja tuorein voimin!
- Totta kai
Totta ja saa kivat lääkkeet joilla kyllä nuppi turpoaa myös, valitat vaan unettomuutta ja ahdistuneisuutta aivan simona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477