OLEN KAKSOSTYTTÄRIEN ÄITI.OLEN NIIN ONNELLINEN HEISTÄ JA 3 POJASTA ENNEN HEITÄ.SYNNYTYS SUJUI HYVIN KAKSOSTENKIN AIKAAN,OLEN ONNELLINEN KAIKISTA 5 LAPSESTANI.TSEMPPIÄ KAIKILLE KAKSOSIA TAI YKSÖSIÄ ODOTTAVILLE ÄIDEILLE TOTTA KAI TOUHUA RIITTÄÄ KUN ON KAKSOSET,SILMÄT TÄYTYY OLLA SELÄSSÄKIN,MUT KAIKKI MENEE HYVIN KUN VAAN AATTELEE LASTEN PARASTA.MUISTAKAA SE,ETTÄ KUN HE OVAT KASV.AIKUISEKSI,HE PITÄVÄT ÄIDISTÄ HUOLTA!!!!!!!!!!!!!!!!
GEMINI ÄITI
ÄITI GEMINI
3
273
Vastaukset
- Tupla odotus-tuplaonni
Ihana viesti geminiäiti! Olen nimittäin kolmen pojan äiti ja nyt vkolla 34 odotan tuplatyttöjä enkä etukäteen aio stressata! Pojat jo omatoimisia ja nuorinkin koululainen joten apuja on! Tämähän on suuri onni jota kaikille ei anneta edes!
- GEMINIÄITI
GEMINI ÄITI vastaa sinulle Tupla odotus-tuplaonni.näin se on että kaikille ei suoda tällaista kaksinkertaista iloa.TOIVOTAN SINULLE JA PERHEELLESI KAIKKEA HYVÄÄ.
- vittu
vittu mä vihaan näit mun kaksosii! ne vittu vaa huutaa ja rallattaa. tulin raskaaks 13vuotiaana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985