Sattuko kellään remontoijalla olemaan purettuna/piakkoin purettavana pienehkö, käyttökelpoinen keittiön kaapisto? Edullisesti ostettava tai pois lahjoitettava?
Kunnostamme asunnoksemme vanhaa 40-50-luvulla rakennettua taloa ja tarvitsemme sinne keittiökaapiston. Olemme työtön pariskunta, joten asiaa keittiökauppaan ei ole uusien ostoon.
Mielellään Porista tai lähiympäristöstä!
Käytetyt keittiökaapit kiertoon!
7
1884
Vastaukset
- horicont
..kyllä mutta Helsingissä. Puran keittiöni 15-24.7 !
Kiinnostaisiko muuten ketään muuta esim kesämökille keittiöksi?- Köyhä remontoija
Voisitko kertoa tarkemmin?
Minkä kokoista, määrää yms.
Jos ei täältä länsirannikolta löydy, niin jos joku yst. sukulainen tai ystävä voisi noutaa Hesan suunnasta! - Kiinnostunut
Olisin kiinnostunut keittiöstäsi. Soittelisitko numeroon 050-5685126. Voin tulla katsomaan...
- Köyhä remontoija
Kiinnostunut kirjoitti:
Olisin kiinnostunut keittiöstäsi. Soittelisitko numeroon 050-5685126. Voin tulla katsomaan...
haluamme ostaa/ottaa vastaan edullisia keittiökaapistoja!
Nykyisessä "keittiössä" ei ole kuin yksi itse tehty kaapintapainen sekä tiskipöytä, jonka alla itse rakennetut hyllyt.
Emme siis ole myymässä/poistamassa mitään vaan hankkimassa "tyhjän" tilalle kaapistoja. - tommi
Köyhä remontoija kirjoitti:
Voisitko kertoa tarkemmin?
Minkä kokoista, määrää yms.
Jos ei täältä länsirannikolta löydy, niin jos joku yst. sukulainen tai ystävä voisi noutaa Hesan suunnasta!tällä palstalla ja ota yhteyttä jos haluat.
- Köyhä remontoija
tommi kirjoitti:
tällä palstalla ja ota yhteyttä jos haluat.
MIHIN otan yheyttä, ystävä hyvä!
- horicont
Köyhä remontoija kirjoitti:
MIHIN otan yheyttä, ystävä hyvä!
soita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425122HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012823- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331963- 231717
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401678Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111487Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E141379