>>> VL-neiti suviseuroissa !

Sauli

Nivalan suviseurat ovat onnellisesti takana.

Useille jäi muistoihin ikävän harmaa ja sateinen sää joka pakotti pysyttelemään sisätiloissa, mutta toiset nauttivat asuntoauton "yläkerrassa" elämänsä ensimmäisestä seksikokemuksesta. Himo oli tällä kertaa Herraa voimakkaampi ja lakanat saivat punaista väriä!

Haluatteko, että kerron mitä oikein tapahtui?

33

23921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhani

Pysy poissa tältä paistalta hihhuli!

• paljosta kiitollinen

Kyllä sinun kannattaa kertoa, pystyt sillä kenties auttamaan jotain ihmistä pääsemään ahdasmielisyydestä ja turhista tabuista!

• Kerro

pian!

• sew

ehdottomasti

• odottava

nopeesti...

• Sauli

VL-NEITI SUVISEUROISSA NIVALASSA 2004
      Osa I

Olin taas uskovaisena miehenä SRK:n suviseuroissa, tällä kertaa tapahtuma järjestettiin Nivalassa. Vanhempani olivat jo vuokranneet paikalle asuntoauton, kun eräs seura-alueen lähellä asuva tuttu tarjosi heille majoituksen.

Niinpä vanhempani kävivät perjantaina vain kurkkaamassa tätä autoa, johon nyt sain ylhäisessä yksinäisyydessä asettua taloksi. Tutustuin auton sisätiloihin ja totesin sen oikein viihtyisäksi - varsinkin telttaan verrattuna.

Muutama uskovainen tuttu kävi luonani ja keitin heille kahvia ja teetä. Oli mukava istua sisällä kuivassa ja lämpimässä, koska ulkona satoi vähän väliä ja oli kuraista.

Lauantaina päivällä tapasin erään minua selvästi nuoremman tutun tytön. Hän kertoi, tulleensa linja-autolla vain välttämättömimmät tavarat mukanaan. Valitettavasti teltta ja makuupussi olivat kastuneet yöllä jonku lammikon tulvittua yli. Minua kävi niin sääliksi tyttörukkaa ja pyysin hänet kahville kanssani.

Kerroin hänelle, että minulla on käytössä asuntoauto, sinne kyllä mahtuu yöpymään toinenkin.

- Hei ajattele mitä ihmiset ajattelee jos ne näkee että me ollaan samassa autossa, sanoi tyttö kielteisellä äänensävyllä ja vilkuili ympärille.
      - Niin, mutta ne luulee, että sä oot mun tytär. Kyllä uskovainen mies saa tyttärensä kanssa nukkua samassa autossa. Ja sä voi vaikka vilustua teltassa, vastasin ja tunsin itseni hieman hölmöksi.

Tyttö mietti hetken ja kysyi:
      - No saanko mä mun tavarat siellä kuivumaan?
      - Joo, vastasin jo hieman ilahtuneena.

Tyttö suostui ja kahvit juotuamme lähdimme purkamaan hänen telttaa. Nähdessäni teltan, harmittelin mielessäni nykynuorten uusavuttomuutta: teltta oli keskellä kuopan pohjaa ja makuupussi lillui edelleen puoliksi kuralammikossa! Pistimme tavarat kasaan ja suuntasimme kantamuksien kanssa kohti asuntoautoani.

Saimme tytön teltan ja makuupussin kuivumaan asuntoauton etutelttaan. Samalla onnistuimme sotkemaan vaatteemme saveen ja menimme autoon vaihtamaan kuivaa ylle. Tytön riisuessa takkinsa huomasin, että hän oli jo aika lailla naisen muodoissa. Vedin auton puolivälissä olevan liukuoven kiinni näkösuojaksi ja vaihdoin likaantuneet housuni. Kaluni jäykistyi selvästi ajatellessani oven takana vaatteiden kimpussa ähkivää tyttöä. Minun teki häntä niin mieli...

Saatuamme puhdasta ylle esittelin asuntoautoa ja lähdimme yhdessä iltapalalle. Siinä kävellessämme tytön puhelin soi ja hän jättäytyi jälkeeni. Kuulin kun hän sanoi puhelimeen:

- Joo teltta on vähä kastunut, mutta pärjään hyvin. Ei oo tuttuja vielä tullut vastaan.

Olin hieman vaivautunut olo, kun soittajalle valehdellut tyttö tuli taas vierelleni. En kuitenkaan puhunut tapauksesta mitään, vaikkei uskovainen ihminen saisi valehdella. Söimme iltapalan ja palatessamme vaunulle tytön kaksi naispuolista kaveria tuli vastaan ja tyttö meni hieman noloksi ja viitoi minua jatkamaan yksin.

Saavuin asuntoautolleni yksin ja toivoin, että tyttö osaa sinne. Pesin hampaat, laitoin hieman deodoranttia ja menin nukkumaan. Samalla tajusin, että ainoa vapaa sänkypaikka on vieressäni. Ilmeisesti muitakin paikkoja on, mutta en viitsinyt alkaa outoa autoa myöhään illalla opettelemaan.

Vedettyäni verhot ikkunoiden eteen jätin yhden himmeän valon palamaan ja kiipesin ohjaamon yläpuolella olevaan parisänkyyn. Ehdin hieman torkahtaa, kun heräsin hyttysen pistoon. Tuhottuani verenimijän en saanut heti unta ja säpsähdin siihen, kun tyttö tuli asuntoautooni.

- Mä vaan, hi-hi-hi, kikatti tyttö ujosti ja katosi minua silmät lampun valossa kiiltäen. Hän näytti niin kauniilta, että teki mieli nostaa hänet heti ylös sänkyyn. Tyttö riisuutui ja kaiveli tavaroitaan. Lopulta kuulin hänen pesevän hampaita ja riisuvan lisää. Kuulin kuinka hän räpsäytti rintaliivien olkainta ja lähestyi sänkyä.

• härkä -67

Milloin homma hoidetaan loppuun??

• Sauli
        härkä -67 kirjoitti:

Milloin homma hoidetaan loppuun??

Jokainen I osan lukenut tietää mitä lopuksi tapahtui. Miltä vaikuttaa, kerronko loput?

Tämä ON tositarina eli saattaa vaikuttaa hieman kesyltä...

• ......

älä kerro!!!!!ei voi olla säälittävämpäää!!!!

• Sauli

Tyttö otti tikkaista kiinni ja kiipesi hiljaa sänkyyn. Hän joutui vielä ryömimään ylitseni päästäkseen hänelle varaamani paikkaan. Huomattuaan valon unohtuneen päälle hän kävi sammuttamassa sen. Nautin jokaisesta hetkestä hänen ryömiessään ylitseni.

Kun tyttö oli vihdoin päässyt paikalleen, käännyin häntä kohti ja kysyin hieman näsäviisaana, että

- Onko tämä telttaa parempi?
      - No joo, vastasi tyttö hieman arasti.
      - Sä oot kasvanut viime kesästä aika paljon ja sulla on nätit hiukset, jatkoin ja silitin toisella kädellä tytön hiuksia.
      - Kiitos, hihi..., vastasi tyttö hieman rennommalla äänensävyllä. Koskin hänen kaulaansa ja kysyin:
      - Onko sua hyttyset syönyt tänä kesänä?
      - Ihan riittävästi, vastasi tyttö.
      - Mulla on tosiherkkä alue just tässä kohtaa, sanoin tytölle ja aloin sivelemään tytön kaulaa voimakkaammin. Tyttö oli hiljaa ja aistin hänen jännityksensä. Siirsin käteni hänen olkapäälle ja peiton alle vatsalle ja kehuin hänen ihonsa pehmeyttä. Tunsin hänen hengityksensä hieman kiihtyvän pitäessäni kättä hänen vatsansa päällä.

Siirsin käteni hänen rinnoille ja puristin molempia kevyesti. Tähän tyttö ei yllätyksekseni reagoinut, räpsytteli vain silmiään hämmentyneenä. Nousin ylös ja suutelin tyttöä kaulaan ja sain hänet hieman liikahtamaan. Kaluni oli jo aivan jäykkä antaessani himojen viedä.

- Mä ihan vähäsen, sanoin ujuttaessani käteni hänen pikkuhousuihinsa. Tyttö nosti päätään ja polviaan ja hengitti voimakkaasti. Hieroin hänen klitorista, mutta en saanut häntä kunnolla kostumaan. Vedin peiton hänen päältä ja asetuin hänen päälle lähetyssaarnaaja-asentoon suudellakseni häntä lisää. Otin häneltä pikkuhousut varovasti pois. Laiton sylkyä hänen alapäähän ja hieroin häntä. Sormetin häntä ja tunsin joustavan immenkalvon emättimen suussa.

Pujotin jemmaamani kondomin ja painauduin tytön sisään. Tyttö irvisti ja puristi jaloillaan ja työnsi käsillään minua. Hän räpsytteli hämmentyneitä silmiään liikkuessani hänen sisällä. Tyttö voihkaisi vaisusti.

- Sattuks?, kysyin ja pysähdyin.
      - E-ei, vastasi tyttö.
      - Hengitä rennosti ja sulje vaikka silmät jos niin on helpompi. Ja sano heti, jos sattuu.

Lopulta hän kostui kunnolla ja pystyin viemään homman loppuun. Sain melko vaisun orgasmin ja jäin tytön viereen makaamaan hiljaa.

- Miltä tuntui, kysyin rikkoen hiljaisuuden.
      - Höh, emmä oikein tiiä, vastasi tyttö tuijottaen kattoon. Hän oli hieman hämillään tapahtuneesta. Otin kondomin pois ja heitin sen alhaalla olevaan pahvilaatikkoon.

- Hei itkeksä, kysyin vakavana havaittuani tytön hytkyvän ja niistävän nenää.
      - On niin vaikea olo, sanoin tyttö laittaessaa pikkuhousunsa takaisin jalkaan.
      - Anteeksi, mä menin ihan liian pitkälle.

Otin tytön kainalooni ja lohdutin häntä:
      - Kaikki on hyvin. Ei mitään hätää, kulta. Saanko syntini anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä?, kysyin tytöltä.
      - Jeesuksen nimessä ja veressä ovat syntisi anteeksi annetut, hän sanoi itkuisella äänellä.
      - Saanko minäkin syntini anteeksi?, kysyi tyttö vuorostaan. Annoin hänelle synnit anteeksi ja nukahdimme suloiseen uneen.

Tämä nuori nainen lähti seuraavana päivänä ja halasin hänet hyvästit ja pahoittelin tapahtunutta. Itse asiassa otti päähän koko juttu; kauheasti vaivaa ja tuloksena huonoa seksiä ja mielipahaa. Ystävyyssuhteemme taisi päättyä tähän tapahtumaan. Lisäksi lakanat olivat veressä tapahtuman jäljiltä.

Eli ei kannata edetä näin nopeasti, mutta onneksi nyt selvittiin itkulla.

• Wsq

Jaa että onneksi selvittiin itkulla?
        Toivottavasti/luultavasti tämä on vain jonkun kieroutuneen haaveuni. Mutta mikäli tämä olisi totta kyseessähän on selvä raiskaus, josta ei ihan noin vain selviäkkään.

• :o)
        Wsq kirjoitti:

Toivottavasti/luultavasti tämä on vain jonkun kieroutuneen haaveuni. Mutta mikäli tämä olisi totta kyseessähän on selvä raiskaus, josta ei ihan noin vain selviäkkään.

..ihmiset innostuu heti tuomitsemaan kun kirjoittajana on uskovainen ihminen. Itse en ole uskovainen mutta voin kyllä kuvitella tuon tilanteen ja se voi tapahtua ihan hyvin myös meille ns. vähemmän uskoville. Itse asiassa tuohan on ihan perisuomalainen tapa menettää neitsyys eikä siinä mistään raiskauksesta ole kyse. Eihän tyttö estellyt millään tavalla eikä tuosta tarinasta käynyt edes ilmi oliko tyttö alaikäinen vai ei. Joten lopettakaas nyt nuo raiskausjutut heti alkuunsa. Ihan mielenkiintoinen tarina tää oli, seksinovelli tämäkin, vain vähän erilainen. Mä ainakin luin ihan mielenkiinnolla loppuun. :)

• n.m.
        Wsq kirjoitti:

eihän se tyttö mitenkään estellyt. ei oo raiskaus.

• n.m.

• Sauli
        :o) kirjoitti:

..ihmiset innostuu heti tuomitsemaan kun kirjoittajana on uskovainen ihminen. Itse en ole uskovainen mutta voin kyllä kuvitella tuon tilanteen ja se voi tapahtua ihan hyvin myös meille ns. vähemmän uskoville. Itse asiassa tuohan on ihan perisuomalainen tapa menettää neitsyys eikä siinä mistään raiskauksesta ole kyse. Eihän tyttö estellyt millään tavalla eikä tuosta tarinasta käynyt edes ilmi oliko tyttö alaikäinen vai ei. Joten lopettakaas nyt nuo raiskausjutut heti alkuunsa. Ihan mielenkiintoinen tarina tää oli, seksinovelli tämäkin, vain vähän erilainen. Mä ainakin luin ihan mielenkiinnolla loppuun. :)

Tyttö oli 16-vuotias eikä hän estellyt minua edes yhdynnän aikana. No pääsipähän neitsyydestään uskovaisen miehen toimesta. Itse olen alle 40-vuotias.

• Sauli

Oli eka kerta kun pääsin neitsyyden ottamaan. Onko muillakin mennyt neitsyen kanssa yhtä huonosti?

• härkä -67
        Sauli kirjoitti:

Oli eka kerta kun pääsin neitsyyden ottamaan. Onko muillakin mennyt neitsyen kanssa yhtä huonosti?

ekalla kerralla jännittää sen verran että tyttö ei kostu kunnolla.siis jos on selvin päin. mikäs tässä, mukava kokemus varmasti?

• mies
        Sauli kirjoitti:

jos on vähä vanhempi neitsyt niin ne jännittää vähemmän.

• mies
        Sauli kirjoitti:

jos on vähä vanhempi neitsyt niin ne jännittää vähemmän.

• tyttö

niin olet ÄLLÖTTÄVÄ.

• Kiukkunen akka

Inhottavasti tehty. Väkisin, melkein. Tyttö ei edes tajunnu mitä teit.

Just tollanen seksi on kaikista huonointa mitä mies voi tehdä. Ei ihme, ettei kostunu...haista.

• perkele

toivottavasti jäät kiinni!

• tintti

Siis hyi saatana!!! tE LESTAT OOTTE KYL TEKOPYHIÄ!!! ET SINÄ VOI ANTAA JEESUKSEN NIMESSÄ ANTEEKSI!! ETKÄ SAA! VAIN JEESUS ITSE NIIN TEKEE! pedofiili!! susi lammasten vaatteissa.

• Tyttö -90 (VL)
        tintti kirjoitti:

Siis hyi saatana!!! tE LESTAT OOTTE KYL TEKOPYHIÄ!!! ET SINÄ VOI ANTAA JEESUKSEN NIMESSÄ ANTEEKSI!! ETKÄ SAA! VAIN JEESUS ITSE NIIN TEKEE! pedofiili!! susi lammasten vaatteissa.

Oon ite uskossa ja tiedän että kaikki mitä tapahtuu on Herran tahto. Herra tahtoi että toi mies ottaa tytön neitsyyden suviseuroissa.

• neiti kesaheina

...etta ma tunnen tan kirjoittajan.. Omasta kokemuksesta vois sanoo, etta yks huomattavasti vanhempi miespuolinen tuttava nimittain "halas" mua viimekesan suviksissa ja tutki samalla paidanaluset ym.. Eika ollu edes eka kerta, ma vaan tyhmana kuvittelin, etta se ymmartais, ku ma sanon selvasti ja yksinkertaisesti ei.. Mutta kaikki ei ymmarra...

• utelias

mites sulle sit kävi ton äijän kans siel suviksis??

• ei-vl

suviseurojen oikea tarkoitus taitaa valjeta...

• neiti kesaheina
        utelias kirjoitti:

mites sulle sit kävi ton äijän kans siel suviksis??

Lahdin kavelee ja ilmoitin aijalle, etten ala sen henkilokohtaiseks huoraks, enka suostu tapaa sita enaa kahdenkesken.. Ja yllattaen se loukkaantu verisesti mun ilmoituksesta, etta sellanen tapaus..

• Mussukka
        ei-vl kirjoitti:

Valkenee yhdellä lukaisulla.... hups, osu ja uppos.

• ei-vl
        Mussukka kirjoitti:

Valkenee yhdellä lukaisulla.... hups, osu ja uppos.

Mikä osu ja uppos??

• jeta
        ei-vl kirjoitti:

Aah, tollasia lestat oikeesti on... kyllä niitäkin vaan taitaa haluttaa vaikka panna ei saa enne papin aamenta... ;)

• Minä vaan

Mitä tästä tarinasta opimme...sen, että joka korissa on mätä omena.

Itsekin kuulun lestadiolaisiin ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että tämän kirjoittajan tapaisia ihmisiä on siinä sakissa kuitenkin tosi harvassa....mutta vanha edellä mainittu sanonta pitää kyllä täälläkin paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe