Missä paras autopesu?

bmw-M

Missä paras pestä autoa? Prisma abc, heinolakaaren st1, nukkumatti,shel hakalahti tai joku autofiksaus firma?
kokemuksia on ainaki prisma abc, mut pesutulos ei oo hyvä. heinola st1 ollut huippu mut kuivausrättejä ei tietenkää ole ku on automaatti...
millainen tuo minimanin lähellä oleva automaatti? lähteekö harjattomalla puhtaaksi?

15

3495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EkoNainen

      Pimpeli pompeli ehdottomasti abc.lla.... sulkku taxi kuskitkin siellä jonottavat onnellinen hymy kasvoillaan jännittyneenä milloin rapa lähtee ja sehän siellä vasta ripeästi jähteekin hih,,, kone suorastaan imaisee autot sisään :D

      • TOSIrealisti Kokkola

        Mitä hittoa mainostat.
        Paras paikka on oma piha, eikä maksa paljon.
        Joten lopeta tuo naurettava mainostaminen ja ota rätti käteesi...
        Siis on täysin naurettavaa viedä auto johonkin "pesulaan" ja kun sieltä lähdet, niin parin sadan metrin ajon jälkeen tulos on entinen.
        Toki auto pitää pestä tarvittaessa ja tarpeeksi usein, mikäli haluaa maalipinnan säilyvän, mutta ei sitä tarvinne tehdä "maltaita" maksavissa pesuloissa.

        Muistuu mieleeni muutaman vuoden takainen ja keväisen loskakelin aikainen tapaus. Ajelimme vaimoni kanssa maalta kohti Kokkolaa. Indolan kohdalla eräs auto eteni noin 30:iä. Tietysti lähdin ohittamaan jolloin kaveri lisäsikin nopeutta hurjasti etten päässyt ohitse. Sanoin, että aja vaikka Timpuktuun niin seuraan taatusti (tästä ei vaimoni pitänyt lainkaan, oli tulla autossa perheriita...).
        No asiaan. Mies päätyi Jäähallin parkkipaikalle (oli alkamassa Hermeksen peli). Nousimme autoistamme yhtaikaa jolloin kaveri suorastaan huusi, että vedä vain turpiin...
        Kysyin rauhallisesti, että miksi teit moisen tempun ja vaaransit liikenteen. Kaveri - keski-ikäinen mies - vastasi itkua pidätellen: "Olin juuri pessyt autoni ja jos olisit ajanut ohi, olisi autoni ollut taas "kurainen".
        Että näin voi tapahtua Kokkolassakin...


      • REalistikOkKoLa
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Mitä hittoa mainostat.
        Paras paikka on oma piha, eikä maksa paljon.
        Joten lopeta tuo naurettava mainostaminen ja ota rätti käteesi...
        Siis on täysin naurettavaa viedä auto johonkin "pesulaan" ja kun sieltä lähdet, niin parin sadan metrin ajon jälkeen tulos on entinen.
        Toki auto pitää pestä tarvittaessa ja tarpeeksi usein, mikäli haluaa maalipinnan säilyvän, mutta ei sitä tarvinne tehdä "maltaita" maksavissa pesuloissa.

        Muistuu mieleeni muutaman vuoden takainen ja keväisen loskakelin aikainen tapaus. Ajelimme vaimoni kanssa maalta kohti Kokkolaa. Indolan kohdalla eräs auto eteni noin 30:iä. Tietysti lähdin ohittamaan jolloin kaveri lisäsikin nopeutta hurjasti etten päässyt ohitse. Sanoin, että aja vaikka Timpuktuun niin seuraan taatusti (tästä ei vaimoni pitänyt lainkaan, oli tulla autossa perheriita...).
        No asiaan. Mies päätyi Jäähallin parkkipaikalle (oli alkamassa Hermeksen peli). Nousimme autoistamme yhtaikaa jolloin kaveri suorastaan huusi, että vedä vain turpiin...
        Kysyin rauhallisesti, että miksi teit moisen tempun ja vaaransit liikenteen. Kaveri - keski-ikäinen mies - vastasi itkua pidätellen: "Olin juuri pessyt autoni ja jos olisit ajanut ohi, olisi autoni ollut taas "kurainen".
        Että näin voi tapahtua Kokkolassakin...

        Mistä sinulle riittää näitä lapsellisia ja typeriä juttuja?


      • (OO)prooom
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Mitä hittoa mainostat.
        Paras paikka on oma piha, eikä maksa paljon.
        Joten lopeta tuo naurettava mainostaminen ja ota rätti käteesi...
        Siis on täysin naurettavaa viedä auto johonkin "pesulaan" ja kun sieltä lähdet, niin parin sadan metrin ajon jälkeen tulos on entinen.
        Toki auto pitää pestä tarvittaessa ja tarpeeksi usein, mikäli haluaa maalipinnan säilyvän, mutta ei sitä tarvinne tehdä "maltaita" maksavissa pesuloissa.

        Muistuu mieleeni muutaman vuoden takainen ja keväisen loskakelin aikainen tapaus. Ajelimme vaimoni kanssa maalta kohti Kokkolaa. Indolan kohdalla eräs auto eteni noin 30:iä. Tietysti lähdin ohittamaan jolloin kaveri lisäsikin nopeutta hurjasti etten päässyt ohitse. Sanoin, että aja vaikka Timpuktuun niin seuraan taatusti (tästä ei vaimoni pitänyt lainkaan, oli tulla autossa perheriita...).
        No asiaan. Mies päätyi Jäähallin parkkipaikalle (oli alkamassa Hermeksen peli). Nousimme autoistamme yhtaikaa jolloin kaveri suorastaan huusi, että vedä vain turpiin...
        Kysyin rauhallisesti, että miksi teit moisen tempun ja vaaransit liikenteen. Kaveri - keski-ikäinen mies - vastasi itkua pidätellen: "Olin juuri pessyt autoni ja jos olisit ajanut ohi, olisi autoni ollut taas "kurainen".
        Että näin voi tapahtua Kokkolassakin...

        pimpeli pompeli, miekin pesisin "omalla" pihalla siis tarkemmin yhteisellä pihalla (vuokra-asunto), mutta eipä taida olla luvallista vai ja HETIHÄN se on kumminkin joku kyylä valittamas.


      • AudiA6tdi
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Mitä hittoa mainostat.
        Paras paikka on oma piha, eikä maksa paljon.
        Joten lopeta tuo naurettava mainostaminen ja ota rätti käteesi...
        Siis on täysin naurettavaa viedä auto johonkin "pesulaan" ja kun sieltä lähdet, niin parin sadan metrin ajon jälkeen tulos on entinen.
        Toki auto pitää pestä tarvittaessa ja tarpeeksi usein, mikäli haluaa maalipinnan säilyvän, mutta ei sitä tarvinne tehdä "maltaita" maksavissa pesuloissa.

        Muistuu mieleeni muutaman vuoden takainen ja keväisen loskakelin aikainen tapaus. Ajelimme vaimoni kanssa maalta kohti Kokkolaa. Indolan kohdalla eräs auto eteni noin 30:iä. Tietysti lähdin ohittamaan jolloin kaveri lisäsikin nopeutta hurjasti etten päässyt ohitse. Sanoin, että aja vaikka Timpuktuun niin seuraan taatusti (tästä ei vaimoni pitänyt lainkaan, oli tulla autossa perheriita...).
        No asiaan. Mies päätyi Jäähallin parkkipaikalle (oli alkamassa Hermeksen peli). Nousimme autoistamme yhtaikaa jolloin kaveri suorastaan huusi, että vedä vain turpiin...
        Kysyin rauhallisesti, että miksi teit moisen tempun ja vaaransit liikenteen. Kaveri - keski-ikäinen mies - vastasi itkua pidätellen: "Olin juuri pessyt autoni ja jos olisit ajanut ohi, olisi autoni ollut taas "kurainen".
        Että näin voi tapahtua Kokkolassakin...

        Onhan se tosi kauheaa jos pesee auton ja heti joku on ohittamassa ja likaa auton samantien! Tuo autohan on meille suomalaisille kuin kultapossu!!
        Siihen satsataan enemmän kuin itseensä. Kalliit huollot, vakuutukset, pesut jne
        Itselle ei tahdo raaskia edes vakuutusta ottaa... :) näin se menee täällä peräpohjolassa!!
        Mä olen tykännyt tuosta käyttöauton pihassa olevasta pesulasta!! hyvä jälki!


      • TOSIrealisti Kokkola
        REalistikOkKoLa kirjoitti:

        Mistä sinulle riittää näitä lapsellisia ja typeriä juttuja?

        Kalahtiko omaan nilkkaan? Hah!


      • Realisti kokkola
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Kalahtiko omaan nilkkaan? Hah!

        Eikö sinulla TOSIrealisti kokkola ole tosiaan muuta tekemistä, kuin seurata suomi24 24/7? sä oot kommentoimassa joka helevetin juttuun ja aivan joutavaa settiä välillä heität!!mee nyt ihteesi ja mieti oisko sinulla muuta tekemistä.Menisit vaikka töihin tai jos oot eläkkeellä niin rentoudu ja nauti elämästäsi!!!!Ota nyt jo opiksi


    • EkoNainen

      Pimpeli pompeli senkin ilkeä könsikäs =( Meillä päin autoni pesee ihana naapurini, joka onneksi et ole sinä :D

    • volvo 4wd

      ei lähteny harjattaomalla puhtaaksi minimanin vieressä olevassa pesulassa, vaik kaks kertaa ajoin läpi yhteen soittoon! en suosittele.14

      • TOSIrealisti Kokkola

        Auton saa puhtaaksi VAIN käsipesulla. Ja auton saa pestä missä vain kunhan ei käytä kiellettyjä myrkkyjä. Hyvä ja turvallinen liuotin on perinteinen mäntysuopa. Sillä puhdistuu ja raikastuu samalla vaikka kerrostalon pihakiveys.
        Ajan autoni pihanurmikolle ja pesen sen siinä. Nurmikko, pensaat, puut ja jopa perennapenkit tykkäävät ja kukoistavat, kun saavat kosteutta ja jopa tuhohyönteiset kaikkoavat...


      • älyhoi...
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Auton saa puhtaaksi VAIN käsipesulla. Ja auton saa pestä missä vain kunhan ei käytä kiellettyjä myrkkyjä. Hyvä ja turvallinen liuotin on perinteinen mäntysuopa. Sillä puhdistuu ja raikastuu samalla vaikka kerrostalon pihakiveys.
        Ajan autoni pihanurmikolle ja pesen sen siinä. Nurmikko, pensaat, puut ja jopa perennapenkit tykkäävät ja kukoistavat, kun saavat kosteutta ja jopa tuhohyönteiset kaikkoavat...

        eikai sitä kannata millään mäntysuovalla pestä?


    • Tähtihetkiä

      Naapurin rouva kun vetää Nokian Kontiot jalkaan ja pesee autoaan tiukoissa farkuissaan! Siinä kyllä silmä lepää.

    • en maksa.

      Samoin minäkin teen, en harrasta mitään joutavia pesuloita, vaan pesen autoni itte. Ja vahaan kans.

      Ja nainen olen. Koskaan en oo autoa pesulaan vieny. Miks pitäs maksaa semmosesta touhusta ku itte saa siinä samalla liikuntaa ja auton peseminenhän on mukavaa!
      Tiesti jos on joku kermaperse hienostelija ettei viiti ite pestä ni mikäs siinä, maksakaa pois.

    • subaru229

      te, jotka sanotte että ei kannata viedä pesulaan ja se vie rahat, ja mielummin omalla pihalla, no onhan se mukavaa jynssätä omaa kultaansa, mutta ei nuo kaikki pesulat mitään kalliita ole, aina ei voi jaksaa/ehtiä, eikun pesulaan! Itse kävin juuri äsken kuopion citymarketin pesulassa ottamassa peruspesun, hintaan 9,90e ja kyllä lähti kura ja äkäseen! Ei tuohon hintaan voi vinkua jos vähän rapa tarttuu, tarttuuhan se vaikka kuinka olisi omalla pihalla pesty

    • Bxh

      www.autopesubeli.com Ruoholahenranta 3 Heslinki, P-Sea side, 1-2h imainen pysäköinti ja joka 6 pesu ilmainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe