Hei! Olen 44 v nainen ja etsin mukavaa naispuoleista kaveria seuraksi vaikkapa Paviljongissa oleviin tapahtumiin, teatteriin, elokuviin, kirppiskierrokselle , kahvilaan tms. Autoilen ja tulen itsekin kaupunkiin Jyväskylän ulkopuolelta, joten voit olla Jyväskylästä tai lähistöltä. Ikäsi voisi olla 30-50 v.
Minulla ei ole lapsia, olen kylläkin parisuhteessa. Joten lapsista en osaa jutella. Harrastan työn lisäksi ulkoilua, lukemista ja ruoanlaittoa.
Jos tuntuu, että voisit olla etsimäni piriste vapaa-ajalle, kirjoita [email protected]
ps voit kirjoittaa myöhemminkin, vastaan kyllä
Jkl: seuraksi tapahtumiin tai teatteriin
ahoviola
1
256
Vastaukset
- muuuuuuut
hei!
vastaatko minulle?
etsin kaveria kirppareille ja paviljongin juttuihin kun kohta siellä on paula koivuniemi...lähtisitkö se uraksi??
kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292845- 1081120
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6877olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739