vastauksia, pliiis, kiiire!!!

noora

Eli siis oon 14v tyttö helsingistä ja haluisin töitä missä saa suht hyvää palkkaa!
Tiedän vain lehtien jakelun ja puhelimyyjän työn mihin pääsisin.. mutta tuo lehtien jakelu ei oikein vaikuta lupaavalta, huono palkka yms. mutta jos tiedätte jonkun lehtien jakelu yhtiön mistä sais ihan riittävästi palkkaa niin sanokaa, sillä mä todella haluun töitä ja rahaa ;> Ja sitten jos tiiätte noitä pyhelinmyynti firmoja mihin pääsis 14 vuotias niin linkkailkaas ;) ja sit jos voisitte sanoo, et millane palkka ja nii. Ja jos joku tietää jotain muuta työtä, esim koiranulkoiluttaja/hoitaja, lastenvahti, vanhusten avustaja jne.. mihin ei tarvis koulutusta! nii sanokaa toki, tai jos ite tarviitte jotain apuu ja oisitte valmis maksaa siitä palkkaa ni ihan mielellään tulisin jos olis jotain kivaa työtä :))

5

410

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duuniatöitä

laita sähköposti tai yhteystiedot ja mistä päin olet, niin voin vinkata työstä...

• noraaaaaaaaaa

elikkä [email protected] , laitappa sinne viestii ja kerro millasta työtä ois tarjolla :)

• kyllä

vapaaehtoistyö ja hyvä palkka. miten nää liittyy toisiinsa?

• ikkunoita-4

Osaatko pestä ikkunoita ?
      Jos osaat ja haluat pikkusen taskrahaa hommasta vastaa
      E-mailiin [email protected]

• fbfbxd

Olet valmis tekemään ilmaiseksi töitä vapaaehtoisena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      46
      589
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      528
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      446
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33