Tietääköhän/Tiedetäänköhän muualla päin Kanta-Hämettä et millaisia syöpäpesäkkeiden rakentajia eli hyväksikäyttäjä luusereita Riihimäellä oikeen muhii? Olen 31-v yksin asuva nuorimies Riihimäeltä ja olen joutunu näiden hyväkskäyttäjien luusereiden kiusattavaksi, joita toiselta nimeltä kutsutaan "Pahoiksi Susiksi". Juuri Nämä Pahat sudet ovat justiin niitä verta imeviä ja vuolaa valuvia sikamaisia luusi sekopäitä. Mitenköhä pääsisin näistä pahoista susista ja pahasta oravanpyörästä kokonaan ulos? Kysynpähän vaan... Olen nuorimies joka ei ole päässy kiusaajien kynsistä....!!
Riksun syopäpesäkkeistä?
-Yks Jari,Nuut.-
1
283
Vastaukset
- Mkoi Kuajs
Ota lääkkeet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869