Voikkari 3,0 l , yllättäin ja mitenkään tilaamatta hävis sytytys puolen virrat, ei pihaustakaan tulpissa, eikä puolaankaan sähkö tule. Sen verran tumpelo sähköpuolen asioissa, että kun tietäisi mistä päin lähtisi virtaa etsimään, pienikin vinkki olisi kiva, on niitä sähkövempaimia ja releitä konehuoneen puolella riittämiin! Niin malli vuosi -89. Älkää tarjotko akun tyhjenemistä......
Sähköt hävis
1
104
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Nou hätä, tässähän on jo selvä vikakohteen rajaus. Toivottavasti sinulla on käyttäjän manuaali, sieltä selviää ainakin sulakekaavio ja hyvästä manuskasta myyös releet.
Tarkista aluksi kaikki pääsulakkeet ja pienemmät sulakkeet jotka jollain lailla liittyvät moottorinohjaukseen, käynnistykseen, polttoaineeseen tms.
Sen jälkeen em. releet, jos mitä on. Aika paljon asiaa kulkee ohjausboxin kautta.
Liittimet, johtosarjat ja tietysti yksi vikakohde on virtalukon pohja.
Vaihteiston turvakytkimen kunto ja oikea toiminta.
Onhan noissa tutkimista, järjestelmällisesti ja askel kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618050- 1334604
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333907- 213228
- 232802
- 292737
- 512422
- 252220
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322109