Kun joku kirjoittaa näin: ("Leijonat yleensä ovat melkoisia parrasvaloissa ramppaajia ja tykkäävät näyttää itseään muille"). Sama koskee heidän kumppaneitaan." ENTÄ sitten tavattoman ujot leijonat!?! Olen itse läpikotaisin ihastunut yhteen leijonamieheen joka on sanoin kuvailettoman ujo! Onko sitten niin kun tuossa sanotaan että Leijonat tykkäävät näyttää itseään muille. Ja kumppanin pitäisi olla saman lainen.... Jos se on ujo pitäsikö kumppaninkin olla ujo!?! VAI hä......? "Tämä Leijonamies johon olen ihastunut, ei kyllä vaikuta sellaiselta parrasvaloissa viihtyvältä..." Kumminkin kaikki sanoo että Leijonat haluaa saalistaa itselleen kumppaniksi. Sellaisen Päättäväisen topakan naisen joka ei ole lepsu, vaan viisas, ja päätäväinen. Kuinka on asian laita olen hukassa tämän asian kanssa...... APUA!!
Leijonamiehistä! Vastatkaa heti!
3
312
Vastaukset
- Mitä vain.
Kuu Neitsyessä? Huone 7 Neitsyt? MC Neitsyt? Mitä vaan. Mahdollisuuksia, vaikka kuinka. Vaikea lapsuus? Sairas? Raskas transiitti menossa? Kuu Kaksosissa - salarakas kulman takana, monta rautaa tulessa?
- 12+12
Olen tavannut saman tyyppisiä leijonia myöskin. :)
- 619
no, jos leijona on ujo, niin silloin se on kyllä täysin rakastunut, muuten leijonasta ei saa ujoa tekemälläkään:)) tunnen niin paljon leijonia, myös itse olen leijona, kavereistani neljä on leijonia jne. Joten tiedän, että kun leijona ihastuu tai rakastuu, se menee ihan paniikkiin, jota tosin siitä ei nää päällepäin muutoinkuin juuri ujona tai tuppisuuna olemisena. muutoinhan leijonat eivät todellakaan ole tuppisuita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981