Aloitetaampas uusi hyvä keskustelu!
Elikkäs minulla ja appiukolla on 2003 1,8 Teknamallin Almerat ja molemmista hatkes etujouset.
Minulla kuskin puolen ja appiukolla oikean puolen. No ei tässä muuta kun alakerran naapurilla on Almera 2005 1,5 sedan ja siitäkin katkes kuskin etujousi!
Ja kaikkilla hajosi parin viikon sisällä ja asumme 3 km säteellä.
Minulla ajettu 159tkm, appiukko 157tkm ja alakerran naapurilla 110tkm ajettu. Eli kohtuu vähän ajetuista kyse ainakin minun mielestä.
Eli minusta kuullostaa jotenkin ihmeelliseltä.
Almeran etujouset...
13
2714
Vastaukset
- TVH takasin
Kuka hoitaa kylänne teitä,pitäiskö lanata tai pudottaa nopeusrajoitusta.??
- TH
Siis ihan 20km kaupugista asutaan. Ei missään peräkylässä. Asfalttitiet kyllä on!
- Lippalakkimies
Mullakin katkes Allu 2002:sta vasen etujousi. Voip olla, että rasittunut mökkiteillä.
- Harmimpi
Minulla 2002 1.8 Acenta facelift malli. Vasen etujousi katkes noin kolmevuotta sitten. Kova pamaus!
- lada
itellä on kansa toi surullisen kuulusa 1.8 almera 04 ei oo ku vikaa ei toimi,nykii jä pätkii...ilmamäärämittari ja muut jutut mikä vaikuttaa kulkemiseen on uutta vaan ei toimi....tää on neljäs nissani mulla ja viimenen..
- 7 v ja 60 tkm = poks
Vm 2001 5d Sportdeck (meniköhän oikein), toinen etujousi poikki vuonna 2008 ja huimat 60 tkm ajettuna.
Kilometreistä voi päätellä, ettei autolla paljoa oltu mökkiteitä eikä juuri muitakaan rassattu. Korroosio ne jouset syö. - nissan sanoi naksun
2002 Almera kuljettajan puolen etujousi poikki ajettu 160tkm
- vikaa on
Joo, 2002 Almerasta kuskin puoleinen jousi kovalla pamauksella poikki, ja tämä tapahtui kun auto oli kaupan parkkipaikalla ja itse istuin autossa. Kyllä niissä jousissa täytyy joku vika olla kun paikallaan ollessa jousi katkeaa.
- jousia katkeilee
Vasen etujousi poikki, ajettu 100 000 tkm. Tutulta meni almerasta myös jousi poikki terävä jousun osa repi uuden eturenkaan rikki.
- skeidoja
Ooppeleis tuntuu olevan samaa vian tynkää!
- Anonyymi
Äitillä 2005 almera 2005 ja kuskin puolelta etujousi katki! pitäskö vaihtaa molemmat eteen ?
- Anonyymi
Nykyään on sontaa ja harakiriä autojen kulutusosat. Kierrätystä ja ohuempaa. Tuulilasit on jopa 2mm ohuempaa ja pellit ruostuu monestakin merkistä nopeasti. Itselläni vanha harrasteauto - 79vm niin esim jouset todella vahvoja auton kokoon nähden ja alkuperäinen tuulilasi. Ajan silläkin kyllä melkein päivittäin ettei se käytön puutteesta johdu että osat kestää mutta siihen aikaan autot tehtiin maailmaa vastaan.
- Anonyymi
Itellä 2004 acenta ja ajettu 142tkm. Kuskinpuolen jousi poikki. Nyt molemmat vaihdettu turvallisuuden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882