Almeran etujouset...

TH

Aloitetaampas uusi hyvä keskustelu!

Elikkäs minulla ja appiukolla on 2003 1,8 Teknamallin Almerat ja molemmista hatkes etujouset.
Minulla kuskin puolen ja appiukolla oikean puolen. No ei tässä muuta kun alakerran naapurilla on Almera 2005 1,5 sedan ja siitäkin katkes kuskin etujousi!

Ja kaikkilla hajosi parin viikon sisällä ja asumme 3 km säteellä.
Minulla ajettu 159tkm, appiukko 157tkm ja alakerran naapurilla 110tkm ajettu. Eli kohtuu vähän ajetuista kyse ainakin minun mielestä.

Eli minusta kuullostaa jotenkin ihmeelliseltä.

13

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TVH takasin

      Kuka hoitaa kylänne teitä,pitäiskö lanata tai pudottaa nopeusrajoitusta.??

    • TH

      Siis ihan 20km kaupugista asutaan. Ei missään peräkylässä. Asfalttitiet kyllä on!

    • Lippalakkimies

      Mullakin katkes Allu 2002:sta vasen etujousi. Voip olla, että rasittunut mökkiteillä.

    • Harmimpi

      Minulla 2002 1.8 Acenta facelift malli. Vasen etujousi katkes noin kolmevuotta sitten. Kova pamaus!

    • lada

      itellä on kansa toi surullisen kuulusa 1.8 almera 04 ei oo ku vikaa ei toimi,nykii jä pätkii...ilmamäärämittari ja muut jutut mikä vaikuttaa kulkemiseen on uutta vaan ei toimi....tää on neljäs nissani mulla ja viimenen..

    • 7 v ja 60 tkm = poks

      Vm 2001 5d Sportdeck (meniköhän oikein), toinen etujousi poikki vuonna 2008 ja huimat 60 tkm ajettuna.

      Kilometreistä voi päätellä, ettei autolla paljoa oltu mökkiteitä eikä juuri muitakaan rassattu. Korroosio ne jouset syö.

    • nissan sanoi naksun

      2002 Almera kuljettajan puolen etujousi poikki ajettu 160tkm

    • vikaa on

      Joo, 2002 Almerasta kuskin puoleinen jousi kovalla pamauksella poikki, ja tämä tapahtui kun auto oli kaupan parkkipaikalla ja itse istuin autossa. Kyllä niissä jousissa täytyy joku vika olla kun paikallaan ollessa jousi katkeaa.

    • jousia katkeilee

      Vasen etujousi poikki, ajettu 100 000 tkm. Tutulta meni almerasta myös jousi poikki terävä jousun osa repi uuden eturenkaan rikki.

    • skeidoja

      Ooppeleis tuntuu olevan samaa vian tynkää!

    • Anonyymi

      Äitillä 2005 almera 2005 ja kuskin puolelta etujousi katki! pitäskö vaihtaa molemmat eteen ?

    • Anonyymi

      Nykyään on sontaa ja harakiriä autojen kulutusosat. Kierrätystä ja ohuempaa. Tuulilasit on jopa 2mm ohuempaa ja pellit ruostuu monestakin merkistä nopeasti. Itselläni vanha harrasteauto - 79vm niin esim jouset todella vahvoja auton kokoon nähden ja alkuperäinen tuulilasi. Ajan silläkin kyllä melkein päivittäin ettei se käytön puutteesta johdu että osat kestää mutta siihen aikaan autot tehtiin maailmaa vastaan.

    • Anonyymi

      Itellä 2004 acenta ja ajettu 142tkm. Kuskinpuolen jousi poikki. Nyt molemmat vaihdettu turvallisuuden takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe