Hei! Miten käytännössä saan hankkittua Stanstedin lentokentältä junaliput junaan? Onko siellä jtn automaatteja vai kioskeja.. Kiitos vastauksista
Juna?
5
166
Vastaukset
- ?
Ja voiko automaatteihin maksaa käteisellä?
- 15+2=17
Jos kentällä ei myydä lippuja niin kyllä esim. visa electron yleensä toimii noissa automaateissa ja varmaan lipun junastakin saa.
Joku keino varmasti on olemassa, eihän se kenttä toimisi muuten lainkaan.
- 13+10
Tämä löytyy Stanstedin sivuilta:
Trains
Where to catch trains
Stansted Airport rail station is directly below the terminal building. Tickets can be bought in advance or at the station.
Regular services link the airport with central and east London, and with eastern England and the Midlands.
Train times and fares are subject to change, so please confirm with the operator before you travel.
Trains to London
Stansted Express
Fast, frequent and convenient trains run between the airport and London Liverpool Street from early until late.
Trains depart every 15 minutes.
Average journey time 46 minutes to Liverpool Street and 35 minutes to Tottenham Hale.
Express class single fare £21 (£20 online booking).
Also calls at Bishop's Stortford, Harlow Town and Tottenham Hale.
For London Underground services, change at Tottenham Hale (Victoria Line) or Liverpool Street (Circle, Metropolitan and Hammersmith & City lines).
Visit the Stansted Express website
Stansted Express timetable- numerorororor
Eli Suomeks...
Rautatieasema on lentokentän alla.
Liput voi ostaa etukäteen ( tarkoittaa siis lipun ostoa netistä ) tai asemalta.
- Kerho Ukkonen
Tollanen idiootti ei saa mitään lippuja mistään. Pysy kotona
äläkä pilaa muiden matkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745