olen neljä lasta synnyttänyt, ja aina vaan kukoistan ja olen kaunis ja ihana. Raskauksia en ole surkutellut vaan ollut niistä onnellinenja erittäin ylpeä. Olen hoikka ja kaunis, ja ihana ihminen, onnellinen ja vaikka mitä. Yksikään raskaus ei ole pilannut minua vaan tehnyt misusta erittäin kauniin ihmisen ja jälkikäteenkin olen niin kaunis ja upea nainen, että miehet kaikki kaupungilla vislailee ja tulee juttelemaan. Saan osaksi kaikilta kehuja kun olen niin kaunis ja ihana nainen. Ikää ei ole paljon ja vaikka olisin 60 v olen erittäin kaunis ja hyvin säilynyt, ihana nainen.
Olenko minä erikoistapaus
ihana kaunis nainen
5
104
Vastaukset
- heh heh
Jos jotain tarpeeksi usein hokee niin alkaa itsekin uskoa siihen. :D
- sallis*****
Aina olen itseäni kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.
- omituisia akkoja
Jännä et jotkut naiset syyttää lapsia siitä, että kroppa menee pilalle. Eihän se ole lapsen vika että nainen odottaa häntä!
- mykiäiskä
Kyllä mun yks työkaverikin on synnyttänyt neljä lasta ja se on kyllä hoikka ja nätti. Ei kai se mahdotonta ole, varsinkaan jos on hyvät geenit.
- Pravda@miss liberty
Hei muuten ihan sama juttu mulla, ainoostaan vaan mun vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681