Gun Smoke

plumps

Mitä olette mieltä kyseisestä paikasta?

93

2957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä..

      ..voit kaivaa entisen ketjun esille.

    • T

      Hyvät ruuat ja ystävällinen paikka yleensä.
      Tosin ihmetyttää nuo pizzojen hinnat, yöllä haettuna sama pizza maksoi 7.50 kuin viikko aiemmin päivällä oli sama pizza 6.50.
      Onko sitten ruokien hinta noussut eurolla vai liekkö yöaikaan kalliimmat hinnat ?
      En ole tuon jälkeen käynnyt ruokaa ostamassa.

    • Viirunvaaru

      Yöllä on euron yölisä annoksissa, ei mitään sen ihmeellisempää.

    • lonffwghougoilh

      tänään viimeksi gunssin pöperöä syönyt ja hyvää kyllä oli. Eikä nyt ainenkaan näin 8 tunnin jälkeen ole ollut mitään viitteitäkään että ulos epänormaalisti tulisi. Vaikka en kyllä ole koskaan saanut vatsatautia tms mistään Varkauden pizzerioista vaikka kaikkia olen kyllä kuullut jonkun haukkuvan ja kaikista joku mukamas ripulia tai vatsatautia saanut.

      Epäilen että nämä oireiliat haluat vain kuvitella että kotipizzan pahvipohjapizza olisi parempaa ja siksi alitajuisesti tekeevät itsensä sairaiksi.

    • ei valittamista.

      Pizzat on ainakin hyviä enkä minäkään ikinä oo mitään vatsatautia saanut!

    • epäilyttää vähän

      Pizzat on hyviä ja mahatautia ei ole tullut. Kebabbeja en ole maistanut vielä. Olenkohan ainoa joka ihmettelee sitä Gunsmoken joka viikkoista (kai) kisaa jossa voi voittaa pizzan? Sain kuulla että sen omistajan joku suomalainen kaveri pitää sitä kisaa. Sen huomaa siitä suomenkielen käytöstä millonka on itse omistaja ja millonka se suomalainen kaveri kirjoittaa. Olen päässyt vihille että kuka tämä suomalainen kaveri on ja olen huomannut sen että voitot menevät tosi usein sen kavereille! Se suomalainen kaveri tykkää jokaisesta gunsmoken postista, siitä sen huomaa. Ei ole reilua, eikä voi olla sattumaa. Vai pitääkö pyytää se ihminen kaveriksi niin saattan joskus voittaakkin sen ;)

      • jepjep

        Pizzoista tai muistakaan eväistä en ole itse pitänyt ollenkaan. Pizzoissa ei ole täytteitä ja "grilliherkuissa" ei ole mitään muuta kuin lätsähtäneitä ranskalaisia.
        Ja olen itse huomannut muuten saman asian, että nämä pizzakisan voittajat ovat tämän suomalaisen kaverin kavereita. Itse en kyseistä ihmistä edes tunne, mutta näyttää sen kaverilista olevan julkinen, niin olen tässä pitkin kesää seuraillut näitä voittajia ja kappas, sieltähän se löytyy kyseisen ihmisen kaverilistalta.

        Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiasta


      • Pekuuli
        jepjep kirjoitti:

        Pizzoista tai muistakaan eväistä en ole itse pitänyt ollenkaan. Pizzoissa ei ole täytteitä ja "grilliherkuissa" ei ole mitään muuta kuin lätsähtäneitä ranskalaisia.
        Ja olen itse huomannut muuten saman asian, että nämä pizzakisan voittajat ovat tämän suomalaisen kaverin kavereita. Itse en kyseistä ihmistä edes tunne, mutta näyttää sen kaverilista olevan julkinen, niin olen tässä pitkin kesää seuraillut näitä voittajia ja kappas, sieltähän se löytyy kyseisen ihmisen kaverilistalta.

        Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiasta

        Itse en ainakaan ole huomannut minkäänlaista suosimista, enkä huomannut että olisi jatkuvasti jonkun tietyn ihmisen kaverilistalla voittajia. Ehkä en vaan sitten ole tarpeeksi nähnyt vaivaa tarkemmin vilkuilemiseen ja stalkkaamiseen.


      • Anonyymi
        jepjep kirjoitti:

        Pizzoista tai muistakaan eväistä en ole itse pitänyt ollenkaan. Pizzoissa ei ole täytteitä ja "grilliherkuissa" ei ole mitään muuta kuin lätsähtäneitä ranskalaisia.
        Ja olen itse huomannut muuten saman asian, että nämä pizzakisan voittajat ovat tämän suomalaisen kaverin kavereita. Itse en kyseistä ihmistä edes tunne, mutta näyttää sen kaverilista olevan julkinen, niin olen tässä pitkin kesää seuraillut näitä voittajia ja kappas, sieltähän se löytyy kyseisen ihmisen kaverilistalta.

        Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiasta

        Kuullu ja kuullu. Hah. Kuule 7€ pitakebab ja täytettä on,riittää seuraavaan päivään syötävää. Ja ikinä ei ole hygieniassa ollut moitteita heillä. Enkä ole kaveri edes. Kehun vaan vuosien asiakkaana! Maksavana sellaisena.


    • safka

      Ystävällinen palvelu ja hyvät ruoat!

    • PitsaPekuu

      Ja taas tätä samaa!! Ole hyvä ja lopeta jo, ei muutkaan pizzapaikkojen omistajat täällä huutele jatkuvasti. Ja en ole käynyt, enkä tule käymään.

      • Saapelijuupeli

        Ei täällä mitään pizzapaikkojen omistajia ole kehumassa.

        Gun Smoke vaan on MAAILMAN paras paikka, jää kaikki Michelin-tähden omaavat ravintolatkin kauaksi taakse! Gordon Ramseyn keitokset on ala-arvoista verrattuna Gun Smoken suussasulaviin ja herkullisiin taideteoksiin, käsittäen täydellisen estetiikan ja makujen kirjon.

        Suosittelen, että kukaan ei enää enää käy missään muualla syömässä, eikä yritä itse tehdä ruokaa, koska se on kuitenkin aina monta kertaa huonompaa.

        Joten Gun Smokeen kaikki päivittäin, ehkä jopa kaksi kertaa päivässä!


    • Fair Game

      Voisiko juku keroa että missä on ja millainen paikka ?

      Eikö Rellulla on joku Guns & Ammo ja siten kylän ainut paikka josta saa ostaa
      aseita ?

      • gun

        Joo, Rellulla on tämä gun smoke. Ja kyllä, Varkauden ainut "aseliike".


    • TDCII

      Löytyyhän täältä parempiakin korjaamoita, mutta holy smoke on ihan hyvä. Sine vaan dieseli viritettäväksi ja hyvä tulee.

      • MBII

        Korjauksen hinta ainakin piti paikkansa ja työ tuli tehdyksi ajallaan, ihan ok.


      • Anonyymi

        Patrosen entisen dieselkorjaamon tiloissa Hallama pitää.


    • Tsoihram

      Ensimmäisenä toimintavuotena pizzat olivat isoja ja täytteitä oli runsaasti, nyt pizzojen koko on pienentynyt ja täytteitä on vähemmän kuin aikaisemmin, jostain syystä makukin on huonontunut.

      Palvelu on ollut aina ystävällistä.

      Eihän nuo myyjätkään ikäloppuja ole, mitä siitä jos vähän tyttöjä vikittelevät, se on vaan terveen miehen merkki. Sitä paitsi olenhan minäkin jo keski-ikäinen ja yrittänyt saada satunnaista nasmyyjää kaffeelle, no huonolla menestyksellä.

    • mitä vielä

      Ihme että tämä paikka on vielä pystyssä ylipäänsä. Jos kaikkeen kuulemaansa on uskomista niin
      a) sieltä saa vatsan kipeäksi
      b) kilpailuissa ollaan epärehtejä
      c) työntekijät on pimeänä töissä omistajaa lukuunottamatta
      d) koittavat alaikäisiä
      e) ruokien laatu on huonontunut

      Ainoa mistä olen täysin varma on c ja e.

      • hyhhhhhgh

        Onnea oikeusjuttuun..


      • Fhtojrhkgg
        hyhhhhhgh kirjoitti:

        Onnea oikeusjuttuun..

        No ei noista mistään voi olla varmoja, kuhan juoruja ovat. Jotku niihin sokeasti uskoo ja jotkut ei. Monikohan ns. varma tieto on ihmisten spekulointia.


      • gfhdfgfdgdf

        Kai tiedät että pelkkä huhujen levittäminen on rikos.


      • Anonyymi

        Väitteesi puppua ja paikka pyörii. Asiakkaita niin paljon,että juoksujalkaa kuski saa autosta juosta tuomaan eväät. Jutellaanko taas 8vuoden päästä ja katotaan onko gun smoke elossa👍💝


      • Anonyymi
        gfhdfgfdgdf kirjoitti:

        Kai tiedät että pelkkä huhujen levittäminen on rikos.

        No miten kävi. Kai oikeus jo käsitteli. Ai niin ei ole mullekkaan poliisit soitellu,vaikka usein täällä sitäkin on mainittu.


    • Kebab oli pettymys

      Itse olen tilannut täältä muutaman kerran pitsaa ja se oli ihan ok. Kebabiin kuitenkin petyin, siinä ei ollut ollenkaan kastiketta! Esim. Iskenderissä saa valita kebabkastikkeen tulisuuden jne. Pizzapostissa ei saa, mutta sielläkin on se kastike. Gun Smokessa oli vaan sitä kuivaa lihaa.. Ja maksoi vielä enemmän kuin muualla.

    • Mikä hemmetin Gun Smoke?? :O

      Terv. Ei paikallinen :D

      • ueru2

        Kebab pizzeria, jonka nimi on Gun Smoke, sekoitettu entiseen Holy Smoke autokormaajoon, jossa tosiaan on lakkiit hinnat. Sekoitettu myös kuvitteelliseen aseliikkeeseen Relulla. Eli halpaa krapulamättöä ilman kuittia.


      • Anonyymi
        ueru2 kirjoitti:

        Kebab pizzeria, jonka nimi on Gun Smoke, sekoitettu entiseen Holy Smoke autokormaajoon, jossa tosiaan on lakkiit hinnat. Sekoitettu myös kuvitteelliseen aseliikkeeseen Relulla. Eli halpaa krapulamättöä ilman kuittia.

        Holy Smokessa lastuttavat edullisesti.


    • Ihmeellistä

      Mikähän on tullut Gun Smokeen, kun tänään yritettiin tilata pizzat pizza-onlinen kautta niin oli sieltä hävinnyt ja soittamalla saatiin selville ettei kotiin kuljetusta ole pariin viikkoon. Syytä eivät kertoneet. Olisiko taas "yrittäjänvaihtoviikot" menossa?

      • Tietäväinen

        Työntekijä, joka palkattiin kotiinkuljetukseen, muutti pääkaupunkiseudulle. Eivät ole löytäneet uutta työntekijää korvaajaksi, sen vuoksi kotiinkuljetusta ei ole.


    • sinne meni bonukset

      ikävä vaan niille asiakkaille joille oli keertynyt bonus pisteitä pizzaonlineen

    • PROOOTT Leija

      Tilaa gunista kebabrulla saat rullan vessapaperia mukaan

    • gunsmoke

      tosi hyvät pizzat ja kebabbit täällä ravintolassa.
      ja hyvä hinta-laatu-suhde-

    • paras

      kepab varkaude:sa

    • gunsmoke

      näille vetää vaan melkeen vertojaan lännentie:stä tilattu pizza.

    • Homeburgers

      Minne on hävinnyt Home Burger Ahlströminkadulta ?

      Moneen iltaan kukaan ei ole avannut ovia saatikka ottanut tilausta vastaan ?

      • saatanan saaatana

        mannet ja muut ählämin perseet vallanneet koko paikan!!! puhumattakaan teineistä istumassa paskat housussa ko paikassa ihan paska paikka koko paikka ja keski-ikäiset lihavat naiset läskeine miehineen syömässä kun ajattelevat olevansa jotain kun ovat oikein syömässä ravintolassa perkeleen perkele


    • H0P1A

      Montorio on paras paikka! :)

    • Tulleekotuhnuvaiei

      Ajatar on Rectumissaan.

    • Anonyymi

      Hyvä oli pizza. Pohja sopivan rapea, eikä liian paksu. Maut kohdallaan ja nopea toimitus.

    • Anonyymi

      Paras. Tilaan aina sieltä.

    • Anonyymi

      Useimmiten sieltä tilaan. Erittäin hyvä.

    • Anonyymi

      Joskus kusettivat känniläistä hinnassa mutta hyvät oli ruuat 😁

    • Anonyymi

      käärmeitä mustanaan
      ja se tää maa on
      että sukat edes pieniin jalkoighin

      en myyy perämoottoreita

    • Anonyymi

      ja se maa on käärmeitä mustanaan

    • Anonyymi

      kuka edes laittaisi sukat pieniin jalkoihin

    • Anonyymi

      ETTÄ ETTÄ ETTÄ NIIN N
      ETTÄ ETTÄ ETTÄ

    • Anonyymi

      ja se maa on käärmeitä mustanaan

    • Anonyymi

      että että että että psykiatriset sairaalat

    • Anonyymi

      minun huumausainesienet

    • Anonyymi

      vai että korvikset !

    • Anonyymi

      kuulitko aivojen haperuutteen
      haperoita on

    • Anonyymi

      bill simpson

    • Anonyymi

      iskenderi

    • Anonyymi

      haprakkaita

    • Anonyymi

      pappi

    • Anonyymi

      haperoita on

    • Anonyymi

      että että että että on psykiatriset sairaalat
      että eteä on panic ohjhyyij

    • Anonyymi

      huuhkan korvasieniä

    • Anonyymi

      ei se partasutihuuhka prismasta

    • Anonyymi

      vintillä kasvaa

    • Anonyymi

      myrkkysieni'ä

    • Anonyymi

      vitusti korvasieniä

    • Anonyymi

      myrkkysieni'ä

    • Anonyymi

      itiör leviää nurmikka traktoreilla
      en myy porakoneita en traktoreita
      että että etä

    • Anonyymi

      koivu

    • Anonyymi

      strictipes

    • Anonyymi

      laivanrakentajanpatsailla
      itiöt ruohonleikkaajien

    • Anonyymi

      sukellusonnettomus oli

    • Anonyymi

      itiöt leviää porakonettein
      ruohonleikkureitten
      FIN

    • Anonyymi

      traktoreiden

    • Anonyymi

      on sami sammakon reisilihakset

    • Anonyymi

      nää on psykiatrise sairaalat

    • Anonyymi

      itiöt vaan näitte ves a tissarien
      joja että että että on
      psykiatiset sairaalat psilocybe vesrus strictipes

    • Anonyymi

      variasionhuuhkanpieru
      semilanceta

    • Anonyymi

      sieninsienieisnienioone gfuck bandito

    • Anonyymi

      hyi kehonrakentaja!

    • Anonyymi

      myrkkysieniä one

    • Anonyymi

      panic one

    • Anonyymi

      sinap teijon kuukusen vittu
      kaupungin ruohonleikkureissa itiöt leviää

    • Anonyymi

      bill simpson

    • Anonyymi

      huumausainesieniä

    • Anonyymi

      ai ei miks ei syö sinieä

    • Anonyymi

      mikse stö psuilyu shjdkdl nutö oo

    • Anonyymi

      en myy porakoneita en psykitajsa sairaaloita
      en traktoreijta

    • Anonyymi

      missä on meikåä kuvatuufk,e+0

    • Anonyymi

      sami sammakon

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      101
      1786
    2. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      56
      1234
    3. Aika jännä juttu, että tapaus Rannila on kielletty tällä palstalla

      Onko se SETAN agendan vastainen kun siinä tuli taas esiin homouden rikollinen piirre? ttps://www.hs.fi/taide/art-2000010
      Luterilaisuus
      218
      1009
    4. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      68
      951
    5. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      12
      918
    6. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      31
      735
    7. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      11
      712
    8. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      84
      712
    9. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      226
      707
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      197
      687
    Aihe