Mitä olette mieltä kyseisestä paikasta?
Gun Smoke
93
3014
Vastaukset
- Tästä..
..voit kaivaa entisen ketjun esille.
- T
Hyvät ruuat ja ystävällinen paikka yleensä.
Tosin ihmetyttää nuo pizzojen hinnat, yöllä haettuna sama pizza maksoi 7.50 kuin viikko aiemmin päivällä oli sama pizza 6.50.
Onko sitten ruokien hinta noussut eurolla vai liekkö yöaikaan kalliimmat hinnat ?
En ole tuon jälkeen käynnyt ruokaa ostamassa. - Viirunvaaru
Yöllä on euron yölisä annoksissa, ei mitään sen ihmeellisempää.
- lonffwghougoilh
tänään viimeksi gunssin pöperöä syönyt ja hyvää kyllä oli. Eikä nyt ainenkaan näin 8 tunnin jälkeen ole ollut mitään viitteitäkään että ulos epänormaalisti tulisi. Vaikka en kyllä ole koskaan saanut vatsatautia tms mistään Varkauden pizzerioista vaikka kaikkia olen kyllä kuullut jonkun haukkuvan ja kaikista joku mukamas ripulia tai vatsatautia saanut.
Epäilen että nämä oireiliat haluat vain kuvitella että kotipizzan pahvipohjapizza olisi parempaa ja siksi alitajuisesti tekeevät itsensä sairaiksi. - ei valittamista.
Pizzat on ainakin hyviä enkä minäkään ikinä oo mitään vatsatautia saanut!
- epäilyttää vähän
Pizzat on hyviä ja mahatautia ei ole tullut. Kebabbeja en ole maistanut vielä. Olenkohan ainoa joka ihmettelee sitä Gunsmoken joka viikkoista (kai) kisaa jossa voi voittaa pizzan? Sain kuulla että sen omistajan joku suomalainen kaveri pitää sitä kisaa. Sen huomaa siitä suomenkielen käytöstä millonka on itse omistaja ja millonka se suomalainen kaveri kirjoittaa. Olen päässyt vihille että kuka tämä suomalainen kaveri on ja olen huomannut sen että voitot menevät tosi usein sen kavereille! Se suomalainen kaveri tykkää jokaisesta gunsmoken postista, siitä sen huomaa. Ei ole reilua, eikä voi olla sattumaa. Vai pitääkö pyytää se ihminen kaveriksi niin saattan joskus voittaakkin sen ;)
- jepjep
Pizzoista tai muistakaan eväistä en ole itse pitänyt ollenkaan. Pizzoissa ei ole täytteitä ja "grilliherkuissa" ei ole mitään muuta kuin lätsähtäneitä ranskalaisia.
Ja olen itse huomannut muuten saman asian, että nämä pizzakisan voittajat ovat tämän suomalaisen kaverin kavereita. Itse en kyseistä ihmistä edes tunne, mutta näyttää sen kaverilista olevan julkinen, niin olen tässä pitkin kesää seuraillut näitä voittajia ja kappas, sieltähän se löytyy kyseisen ihmisen kaverilistalta.
Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiasta - Pekuuli
jepjep kirjoitti:
Pizzoista tai muistakaan eväistä en ole itse pitänyt ollenkaan. Pizzoissa ei ole täytteitä ja "grilliherkuissa" ei ole mitään muuta kuin lätsähtäneitä ranskalaisia.
Ja olen itse huomannut muuten saman asian, että nämä pizzakisan voittajat ovat tämän suomalaisen kaverin kavereita. Itse en kyseistä ihmistä edes tunne, mutta näyttää sen kaverilista olevan julkinen, niin olen tässä pitkin kesää seuraillut näitä voittajia ja kappas, sieltähän se löytyy kyseisen ihmisen kaverilistalta.
Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiastaItse en ainakaan ole huomannut minkäänlaista suosimista, enkä huomannut että olisi jatkuvasti jonkun tietyn ihmisen kaverilistalla voittajia. Ehkä en vaan sitten ole tarpeeksi nähnyt vaivaa tarkemmin vilkuilemiseen ja stalkkaamiseen.
- Anonyymi
jepjep kirjoitti:
Tosin, ei taida kyseinen pulju enää kauaa menestyä tässä kaupungissa, kun kerran kavereilleen ilmaiseksi ruokia kuskaa useamman kerran viikossa. Monelta suunnalta kuulee kyseisestä asiastaKuullu ja kuullu. Hah. Kuule 7€ pitakebab ja täytettä on,riittää seuraavaan päivään syötävää. Ja ikinä ei ole hygieniassa ollut moitteita heillä. Enkä ole kaveri edes. Kehun vaan vuosien asiakkaana! Maksavana sellaisena.
- safka
Ystävällinen palvelu ja hyvät ruoat!
- PitsaPekuu
Ja taas tätä samaa!! Ole hyvä ja lopeta jo, ei muutkaan pizzapaikkojen omistajat täällä huutele jatkuvasti. Ja en ole käynyt, enkä tule käymään.
- Saapelijuupeli
Ei täällä mitään pizzapaikkojen omistajia ole kehumassa.
Gun Smoke vaan on MAAILMAN paras paikka, jää kaikki Michelin-tähden omaavat ravintolatkin kauaksi taakse! Gordon Ramseyn keitokset on ala-arvoista verrattuna Gun Smoken suussasulaviin ja herkullisiin taideteoksiin, käsittäen täydellisen estetiikan ja makujen kirjon.
Suosittelen, että kukaan ei enää enää käy missään muualla syömässä, eikä yritä itse tehdä ruokaa, koska se on kuitenkin aina monta kertaa huonompaa.
Joten Gun Smokeen kaikki päivittäin, ehkä jopa kaksi kertaa päivässä!
- Fair Game
Voisiko juku keroa että missä on ja millainen paikka ?
Eikö Rellulla on joku Guns & Ammo ja siten kylän ainut paikka josta saa ostaa
aseita ?- gun
Joo, Rellulla on tämä gun smoke. Ja kyllä, Varkauden ainut "aseliike".
- TDCII
Löytyyhän täältä parempiakin korjaamoita, mutta holy smoke on ihan hyvä. Sine vaan dieseli viritettäväksi ja hyvä tulee.
- MBII
Korjauksen hinta ainakin piti paikkansa ja työ tuli tehdyksi ajallaan, ihan ok.
- Anonyymi
Patrosen entisen dieselkorjaamon tiloissa Hallama pitää.
- Tsoihram
Ensimmäisenä toimintavuotena pizzat olivat isoja ja täytteitä oli runsaasti, nyt pizzojen koko on pienentynyt ja täytteitä on vähemmän kuin aikaisemmin, jostain syystä makukin on huonontunut.
Palvelu on ollut aina ystävällistä.
Eihän nuo myyjätkään ikäloppuja ole, mitä siitä jos vähän tyttöjä vikittelevät, se on vaan terveen miehen merkki. Sitä paitsi olenhan minäkin jo keski-ikäinen ja yrittänyt saada satunnaista nasmyyjää kaffeelle, no huonolla menestyksellä. - mitä vielä
Ihme että tämä paikka on vielä pystyssä ylipäänsä. Jos kaikkeen kuulemaansa on uskomista niin
a) sieltä saa vatsan kipeäksi
b) kilpailuissa ollaan epärehtejä
c) työntekijät on pimeänä töissä omistajaa lukuunottamatta
d) koittavat alaikäisiä
e) ruokien laatu on huonontunut
Ainoa mistä olen täysin varma on c ja e.- hyhhhhhgh
Onnea oikeusjuttuun..
- Fhtojrhkgg
hyhhhhhgh kirjoitti:
Onnea oikeusjuttuun..
No ei noista mistään voi olla varmoja, kuhan juoruja ovat. Jotku niihin sokeasti uskoo ja jotkut ei. Monikohan ns. varma tieto on ihmisten spekulointia.
- gfhdfgfdgdf
Kai tiedät että pelkkä huhujen levittäminen on rikos.
- Anonyymi
Väitteesi puppua ja paikka pyörii. Asiakkaita niin paljon,että juoksujalkaa kuski saa autosta juosta tuomaan eväät. Jutellaanko taas 8vuoden päästä ja katotaan onko gun smoke elossa👍💝
- Anonyymi
gfhdfgfdgdf kirjoitti:
Kai tiedät että pelkkä huhujen levittäminen on rikos.
No miten kävi. Kai oikeus jo käsitteli. Ai niin ei ole mullekkaan poliisit soitellu,vaikka usein täällä sitäkin on mainittu.
- Kebab oli pettymys
Itse olen tilannut täältä muutaman kerran pitsaa ja se oli ihan ok. Kebabiin kuitenkin petyin, siinä ei ollut ollenkaan kastiketta! Esim. Iskenderissä saa valita kebabkastikkeen tulisuuden jne. Pizzapostissa ei saa, mutta sielläkin on se kastike. Gun Smokessa oli vaan sitä kuivaa lihaa.. Ja maksoi vielä enemmän kuin muualla.
Mikä hemmetin Gun Smoke?? :O
Terv. Ei paikallinen :D- ueru2
Kebab pizzeria, jonka nimi on Gun Smoke, sekoitettu entiseen Holy Smoke autokormaajoon, jossa tosiaan on lakkiit hinnat. Sekoitettu myös kuvitteelliseen aseliikkeeseen Relulla. Eli halpaa krapulamättöä ilman kuittia.
- Anonyymi
ueru2 kirjoitti:
Kebab pizzeria, jonka nimi on Gun Smoke, sekoitettu entiseen Holy Smoke autokormaajoon, jossa tosiaan on lakkiit hinnat. Sekoitettu myös kuvitteelliseen aseliikkeeseen Relulla. Eli halpaa krapulamättöä ilman kuittia.
Holy Smokessa lastuttavat edullisesti.
- Ihmeellistä
Mikähän on tullut Gun Smokeen, kun tänään yritettiin tilata pizzat pizza-onlinen kautta niin oli sieltä hävinnyt ja soittamalla saatiin selville ettei kotiin kuljetusta ole pariin viikkoon. Syytä eivät kertoneet. Olisiko taas "yrittäjänvaihtoviikot" menossa?
- Tietäväinen
Työntekijä, joka palkattiin kotiinkuljetukseen, muutti pääkaupunkiseudulle. Eivät ole löytäneet uutta työntekijää korvaajaksi, sen vuoksi kotiinkuljetusta ei ole.
- sinne meni bonukset
ikävä vaan niille asiakkaille joille oli keertynyt bonus pisteitä pizzaonlineen
- PROOOTT Leija
Tilaa gunista kebabrulla saat rullan vessapaperia mukaan
- gunsmoke
tosi hyvät pizzat ja kebabbit täällä ravintolassa.
ja hyvä hinta-laatu-suhde- - paras
kepab varkaude:sa
- gunsmoke
näille vetää vaan melkeen vertojaan lännentie:stä tilattu pizza.
- Homeburgers
Minne on hävinnyt Home Burger Ahlströminkadulta ?
Moneen iltaan kukaan ei ole avannut ovia saatikka ottanut tilausta vastaan ?- saatanan saaatana
mannet ja muut ählämin perseet vallanneet koko paikan!!! puhumattakaan teineistä istumassa paskat housussa ko paikassa ihan paska paikka koko paikka ja keski-ikäiset lihavat naiset läskeine miehineen syömässä kun ajattelevat olevansa jotain kun ovat oikein syömässä ravintolassa perkeleen perkele
- H0P1A
Montorio on paras paikka! :)
- Tulleekotuhnuvaiei
Ajatar on Rectumissaan.
- Anonyymi
Hyvä oli pizza. Pohja sopivan rapea, eikä liian paksu. Maut kohdallaan ja nopea toimitus.
- Anonyymi
Paras. Tilaan aina sieltä.
- Anonyymi
Useimmiten sieltä tilaan. Erittäin hyvä.
- Anonyymi
Joskus kusettivat känniläistä hinnassa mutta hyvät oli ruuat 😁
- Anonyymi
käärmeitä mustanaan
ja se tää maa on
että sukat edes pieniin jalkoighin
en myyy perämoottoreita - Anonyymi
ja se maa on käärmeitä mustanaan
- Anonyymi
kuka edes laittaisi sukat pieniin jalkoihin
- Anonyymi
ETTÄ ETTÄ ETTÄ NIIN N
ETTÄ ETTÄ ETTÄ - Anonyymi
ja se maa on käärmeitä mustanaan
- Anonyymi
että että että että psykiatriset sairaalat
- Anonyymi
minun huumausainesienet
- Anonyymi
vai että korvikset !
- Anonyymi
kuulitko aivojen haperuutteen
haperoita on - Anonyymi
bill simpson
- Anonyymi
iskenderi
- Anonyymi
haprakkaita
- Anonyymi
pappi
- Anonyymi
haperoita on
- Anonyymi
että että että että on psykiatriset sairaalat
että eteä on panic ohjhyyij - Anonyymi
huuhkan korvasieniä
- Anonyymi
ei se partasutihuuhka prismasta
- Anonyymi
vintillä kasvaa
- Anonyymi
myrkkysieni'ä
- Anonyymi
vitusti korvasieniä
- Anonyymi
myrkkysieni'ä
- Anonyymi
itiör leviää nurmikka traktoreilla
en myy porakoneita en traktoreita
että että etä - Anonyymi
koivu
- Anonyymi
strictipes
- Anonyymi
laivanrakentajanpatsailla
itiöt ruohonleikkaajien - Anonyymi
sukellusonnettomus oli
- Anonyymi
itiöt leviää porakonettein
ruohonleikkureitten
FIN - Anonyymi
traktoreiden
- Anonyymi
on sami sammakon reisilihakset
- Anonyymi
nää on psykiatrise sairaalat
- Anonyymi
itiöt vaan näitte ves a tissarien
joja että että että on
psykiatiset sairaalat psilocybe vesrus strictipes - Anonyymi
variasionhuuhkanpieru
semilanceta - Anonyymi
sieninsienieisnienioone gfuck bandito
- Anonyymi
hyi kehonrakentaja!
- Anonyymi
myrkkysieniä one
- Anonyymi
panic one
- Anonyymi
sinap teijon kuukusen vittu
kaupungin ruohonleikkureissa itiöt leviää - Anonyymi
bill simpson
- Anonyymi
huumausainesieniä
- Anonyymi
ai ei miks ei syö sinieä
- Anonyymi
mikse stö psuilyu shjdkdl nutö oo
- Anonyymi
en myy porakoneita en psykitajsa sairaaloita
en traktoreijta - Anonyymi
missä on meikåä kuvatuufk,e+0
- Anonyymi
sami sammakon
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618920- 1405153
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384483- 213668
- 233312
- 603132
- 293027
- 322738
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4272415- 322349