APUA! Angry birds rio pc-peli!

angrybirdsrio

Elikkä, ongelmani on seuraava :
Minulla kyseinen pc peli ja asensin sen koneelle.
Pääsen pelaamaan ensimmäistä kenttää ja se on nyt tahkottu läpi - nyt kun yritän pelata muita kenttiä, pyytää kone koodia. Laitan kyseisen koodin mikä on kannen sisäpuolella mutta tämä ei hyväksy sitä - pyytää tarkistamaan koodin oikeinkirjoituksen tai varmistaa olenko yhteydessä nettiin?
mitä ihmettä?
miksei koodia pyydetty jo alussa vaan ensimmäisen kentän jälkeen? Ja miksi koodi ei kelpaa vaikka pc peli aito eli koodia en ole esim. netistä löytänyt!

AUTTAKAA!

9

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angry bird

      En tiedä minulla sama ongelma...Pääsin pelaamaan monta kenttää, kunnes yks päivä se ei antanu enää pelata vaan rupes kysymään sitä koodia...oon yrittänyt vaikka mitä, poistin ja asensin pelin jopa uudestaan, en tiiä onko niin hyvä tehdä mut eipä ollu apua. En oo mikään hirveen hyvä näiden kans kun en ennen oo asentanu pelejä mut luulin et ois yksinkertasempaa. Nyt kaikki kentät ois auki ja eka taas pelattu läpi mutta ei pääse jostain syystä toiseen kenttään, kysyy vaan sitä koodia eikä sit hyväksy sitä vaikka netti päällä ja koodo ois oikein....Jos joku tietäis mitä tehdä niin ois kiva!!!

    • plää plää plää

      Samat sanat olis kiva tietää se koodi!!!!!Siis niin vattu!

    • SainSenEilen<3!

      Koodi löytyy pelikotelosta kiekon yläpuolelta.

    • Siis Seasonssin! <3

      Ohops, taisit sanoa Rio... Sain Angry Birds Seasonin, mutta sama varmaan silti pätee siihenki....

    • angry bird

      Taitaa olla sama vika kaikissa peleissä...saatiin jopa vaihdettua uusi peli entisen tilalle ja asennettiin koneelle(siis angry birds rio) mut jonku ajan päästä tuli sama koodi ongelma...siis koodi kelpasi aikansa ja saatiin pelattua jonkin aikaa kunnes yhtäkkiä taas kun rupes pelaamaan ei koodi käykään...ja tosi hyvää asiakaspalvelua kun yrittää soittaa niin ei kukaan vastaa ja samoin jos tavoittelee sähköpostilla. Että enpä osta enempää pelejä kun noin vaikeeta, luulisi että kun pelistä kerran maksaa niin se toimii sit ongelmitta mut vissiin eri asia näissä kun ne päivitty netin kautta jne.

    • Marii

      No jos se kysyy, et onks sul netti auki, niin kannattaa tarkistaa onks sul netti auki.

    • MIKSU90

      Mikä vittu toi koodi on siis se oikee koodI??????

    • onions

      Kuka taukki ostaa Angry Birdsin PC:lle?

    • liana4

      moi ve oote kivoja T;LIANA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe