Millainen paikka mäntylä?

mievain123

Voisiko joku kertoa millaista aluetta mäntylä on asua? Ja erityisesti postimestarintie, jonne olisin mahd.muuttamassa. Onko rauhatonta tms.?

28

6545

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lja77

Itse en ole siellä asunut, mutta Oululaisena voisin sanoa että minulla on sellainen mielikuva alueesta, että olisi aikas rauhallista. Todella harvoin mitään pahaa sieltä suunnalta kuuluupi.

• mievain123

Niin olen itsekin kuullut mäntylästä sanottavan, mutta että tuo postimestarin olisi rauhattominta aluetta?

• Olen asunut siellä

Se on hyvää aluetta. voin suositella. Olihan siellä aikoinaan bordelli, mutta se laitettiin kiinni. Niin noh, pari viikkoa sitten sen Salen ryöstivät, mutta se on pientä Oulussa:)

• ei ostaria ei baaria

eli rauhallista. eikä aivan älyttömän matkan päässä kaikesta.

• asdasdsad
      • Mantylänasukas

Katso samalla milloin nuo kirjoitettu eli v 2005. Paikka onnistuttu rauhoittamaan.

• Mäntylänasukas

Itse asunut yli 3 v täällä Postimestarintien loppupuolella. Keskivertoon verrattuna tosi rauhallinen paikka. Aina jotain tapthtuu mutta kuitenkin harvoin. Aikoinaan oli Sivakan asunnoissa Postimestarintien alkupuolella Sivakoiden taloissa muutama häiriöasukas mutta nyt pari vuotta tilanne ollut rauhallinen. Koiria ja ulkoiluttajia riittää paljon ja ilaitisn voi ihan rauhassa lenkillä käydä.Leikkipuisto ja luistinrata ihan vieressä ja Sale. Koirapuisto myös vieressä. Ensi kesänä tulossa vielä Puistoalueelle kunnon remontti eli ulkoilumahdollisuudet ja viihtyvyys paranee vielä. Etäisyydet keskustaan lyhyt. Voin kyllä omasta puolesta suositella.

• samuli77rr

Mäntylä, Hiironen vaikuttaa ihan ok paikoilta. Kaukovainio aika levottoman oloinen. Vaikeapa sitä on mahd. rauhallista kotipaikkaa arpoa. Naapureita ei voi valita. Toisaalta oma käytös vaikuttaa, hilluuko ulkona yöaikaan.

Muuta Mäntylään, tuskin kadut valintaa ja ainahan sitä voi muuttaa pois jos ei viihdy..

• juhama13

Paska haisee harva se päivä, ja autostereot saa kyytiä.

• Jasmin Mäntylä

Märkä ja karvainen!

• tuttuja asuu siellä

Siellä asuu paljon eläkeporukkaa ja nykyään enää tosi vähän lapsiperheitä. Lähiöstä lapset kasvaneet aikuisiksi ja muuttaneet omilleen, mut vanhukset jääneet. Rauhallinen hyvä alue.

• Ehdottomasti...

Yksi parhaista asuinalueista Oulussa :)

• Mairen kiska ja nuuska

Näin on. Maire piti siellä kioskia aikanaan, muistatteko?

• -T-

Olen asunut Postimestarintiellä Sivakan asunnoissa nyt 4kk ja yhet tuparibileet on meidän rapussa parikymppiset asukkaat järjestänee. Ei mitään muuta häiriötä. Ulkona voi kulkea rauhassa jne. Niin ja lapsiperheitäkin on ihan normisti minun mielestä. Lähellä päiväkoti, eskari ja se Sale jossa kivat myyjät.

• epäasiaton

Muistelin että Mäntylä muuttui Sanna-myrskyn jälkeen Kantolaksi. Muistelin väärin. Sori.

• oikein on

Muistiti ihan oikein. Tuolloin Mäntylä muuttui Kantolaksi, koska suurin osa männyistä kaatui.

• YÖK, mikä ämmä

Jasmin Mäntylä = eikö se ollut jonkun homon kanssa naimisissa?

• hyvä,hyvä

Oulun kannattais muuttaa Mäntylän nimi uudestaan
        Jasmin Mäntylä kaupunginosaksi, kansainvälinen kaunottaremme tuo julkisuutta Ouluun.

• En ole asunut Mäntylässä, mutta voin Ex-Oululaisena sanoa, että RAUHALLINEN paikka asua!

• dasdadasdasd

jos et ole asunut miten tiedät haloo ex-KAAKKURILAINEN

• mäntylän rautanyrkki

Olen asunut mäntylän postimestarintiellä kohta 5 vuotta ja voin sanoa että on erittäin rauhallinen ja mukava paikka asua. Kaikki sivakan asunnot peruskorjattu tosi hienoon kuntoon! suosittelen asuipaikkana.

• Käpyjä persuksissa

Mäntylässä on kiva olla!

• männynkäpy

mäntylässä ei asu montaa maahanmuuttajaa ja on sen takia rauhallinen paikka

• ex kaketsulainen

onko kellään kokemuksia postimestarintien sivakan vasta rempatuista asunnoista?? t. asuntoa etsivä

• sheshe1

Heippa! Me muutettiin marraskuussa rempattuun kämppään. Rauhallinen talo ja pihapiiri onneksi sattui. Eipä oo ollut mitään valittamista, asunto on kaunis.

• kopkipsa

ennenhän siel oli jotain spurguja, onko ne heitetty mäkeen?

• sivakkaa

Millaisia nykyään nuo sivakan asunnot postimestarintiellä?

• ritux

Postimestarintiestä en osaa tarkemmin sanoa, mutta älyttömän rauhallista on alue. Lapsuuden vietin ja aikuisena muutin takaisin kierreltyäni n.20 vuotta ympäri Oulua. ja vähän eteläisemmässä Suomessakin. Ylivoimaisesti paras alue, missä olen ikinä asunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe