Voisiko joku kertoa millaista aluetta mäntylä on asua? Ja erityisesti postimestarintie, jonne olisin mahd.muuttamassa. Onko rauhatonta tms.?
Millainen paikka mäntylä?
28
6545
Vastaukset
- lja77
Itse en ole siellä asunut, mutta Oululaisena voisin sanoa että minulla on sellainen mielikuva alueesta, että olisi aikas rauhallista. Todella harvoin mitään pahaa sieltä suunnalta kuuluupi.
- mievain123
Niin olen itsekin kuullut mäntylästä sanottavan, mutta että tuo postimestarin olisi rauhattominta aluetta?
- Olen asunut siellä
Se on hyvää aluetta. voin suositella. Olihan siellä aikoinaan bordelli, mutta se laitettiin kiinni. Niin noh, pari viikkoa sitten sen Salen ryöstivät, mutta se on pientä Oulussa:)
- ei ostaria ei baaria
eli rauhallista. eikä aivan älyttömän matkan päässä kaikesta.
- asdasdsad
no vilkases toi ensi.. http://keskustelu.suomi24.fi/node/1494753
eikai siel asu ku jotai slummiporukkaa- Mantylänasukas
Katso samalla milloin nuo kirjoitettu eli v 2005. Paikka onnistuttu rauhoittamaan.
- Mäntylänasukas
Itse asunut yli 3 v täällä Postimestarintien loppupuolella. Keskivertoon verrattuna tosi rauhallinen paikka. Aina jotain tapthtuu mutta kuitenkin harvoin. Aikoinaan oli Sivakan asunnoissa Postimestarintien alkupuolella Sivakoiden taloissa muutama häiriöasukas mutta nyt pari vuotta tilanne ollut rauhallinen. Koiria ja ulkoiluttajia riittää paljon ja ilaitisn voi ihan rauhassa lenkillä käydä.Leikkipuisto ja luistinrata ihan vieressä ja Sale. Koirapuisto myös vieressä. Ensi kesänä tulossa vielä Puistoalueelle kunnon remontti eli ulkoilumahdollisuudet ja viihtyvyys paranee vielä. Etäisyydet keskustaan lyhyt. Voin kyllä omasta puolesta suositella.
- samuli77rr
Mäntylä, Hiironen vaikuttaa ihan ok paikoilta. Kaukovainio aika levottoman oloinen. Vaikeapa sitä on mahd. rauhallista kotipaikkaa arpoa. Naapureita ei voi valita. Toisaalta oma käytös vaikuttaa, hilluuko ulkona yöaikaan.
Muuta Mäntylään, tuskin kadut valintaa ja ainahan sitä voi muuttaa pois jos ei viihdy.. - juhama13
Paska haisee harva se päivä, ja autostereot saa kyytiä.
- Jasmin Mäntylä
Märkä ja karvainen!
- tuttuja asuu siellä
Siellä asuu paljon eläkeporukkaa ja nykyään enää tosi vähän lapsiperheitä. Lähiöstä lapset kasvaneet aikuisiksi ja muuttaneet omilleen, mut vanhukset jääneet. Rauhallinen hyvä alue.
- Ehdottomasti...
Yksi parhaista asuinalueista Oulussa :)
- Mairen kiska ja nuuska
Näin on. Maire piti siellä kioskia aikanaan, muistatteko?
- -T-
Olen asunut Postimestarintiellä Sivakan asunnoissa nyt 4kk ja yhet tuparibileet on meidän rapussa parikymppiset asukkaat järjestänee. Ei mitään muuta häiriötä. Ulkona voi kulkea rauhassa jne. Niin ja lapsiperheitäkin on ihan normisti minun mielestä. Lähellä päiväkoti, eskari ja se Sale jossa kivat myyjät.
- epäasiaton
Muistelin että Mäntylä muuttui Sanna-myrskyn jälkeen Kantolaksi. Muistelin väärin. Sori.
- oikein on
Muistiti ihan oikein. Tuolloin Mäntylä muuttui Kantolaksi, koska suurin osa männyistä kaatui.
- YÖK, mikä ämmä
Jasmin Mäntylä = eikö se ollut jonkun homon kanssa naimisissa?
- hyvä,hyvä
Oulun kannattais muuttaa Mäntylän nimi uudestaan
Jasmin Mäntylä kaupunginosaksi, kansainvälinen kaunottaremme tuo julkisuutta Ouluun.
En ole asunut Mäntylässä, mutta voin Ex-Oululaisena sanoa, että RAUHALLINEN paikka asua!
- dasdadasdasd
jos et ole asunut miten tiedät haloo ex-KAAKKURILAINEN
- mäntylän rautanyrkki
Olen asunut mäntylän postimestarintiellä kohta 5 vuotta ja voin sanoa että on erittäin rauhallinen ja mukava paikka asua. Kaikki sivakan asunnot peruskorjattu tosi hienoon kuntoon! suosittelen asuipaikkana.
- Käpyjä persuksissa
Mäntylässä on kiva olla!
- männynkäpy
mäntylässä ei asu montaa maahanmuuttajaa ja on sen takia rauhallinen paikka
- ex kaketsulainen
onko kellään kokemuksia postimestarintien sivakan vasta rempatuista asunnoista?? t. asuntoa etsivä
- sheshe1
Heippa! Me muutettiin marraskuussa rempattuun kämppään. Rauhallinen talo ja pihapiiri onneksi sattui. Eipä oo ollut mitään valittamista, asunto on kaunis.
- kopkipsa
ennenhän siel oli jotain spurguja, onko ne heitetty mäkeen?
- sivakkaa
Millaisia nykyään nuo sivakan asunnot postimestarintiellä?
- ritux
Postimestarintiestä en osaa tarkemmin sanoa, mutta älyttömän rauhallista on alue. Lapsuuden vietin ja aikuisena muutin takaisin kierreltyäni n.20 vuotta ympäri Oulua. ja vähän eteläisemmässä Suomessakin. Ylivoimaisesti paras alue, missä olen ikinä asunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802