Mikä on oksaverso? Tyvi- ja juuriverson vielä tajuan... Mikä pensas tekee oksaversoja ja miten se leikataan? Miten ne oksaversot kasvaa....
Oksaverso?
paju
1
392
Vastaukset
- puuta heinää
EI kyllä minullekaan ihan heti avaudu tuo oksaverso termi... Oksa ja verso on vähän niinkuin yksi sama asia. Verso sanaa käytetään useimmin uudesta kasvusta ja oksa sanaa taas jo isommista kasvin osista. Oksat kasvaa eli versoaa kasvista. Se mistä kohtaa ne kasvaa määrittää nimitystä, esim tyviverso.
Eli ehkä kyseessä on verso joka kasvaa vanhasta oksasta? Itse liitäisin kyseisen sanan enempi puihin kuin pensaisiin. Ja leikkaus tapauskohtaisesti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832