Mikä on oksaverso? Tyvi- ja juuriverson vielä tajuan... Mikä pensas tekee oksaversoja ja miten se leikataan? Miten ne oksaversot kasvaa....
Oksaverso?
paju
1
346
Vastaukset
- puuta heinää
EI kyllä minullekaan ihan heti avaudu tuo oksaverso termi... Oksa ja verso on vähän niinkuin yksi sama asia. Verso sanaa käytetään useimmin uudesta kasvusta ja oksa sanaa taas jo isommista kasvin osista. Oksat kasvaa eli versoaa kasvista. Se mistä kohtaa ne kasvaa määrittää nimitystä, esim tyviverso.
Eli ehkä kyseessä on verso joka kasvaa vanhasta oksasta? Itse liitäisin kyseisen sanan enempi puihin kuin pensaisiin. Ja leikkaus tapauskohtaisesti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571