Näistä toimittajista suosituksia ?

Tuskastunut

Hermo alkaa mennä ikkunavalintojen kanssa. Suurimmilta on tarjous, jokainen kehuu omiaan. Vertailu tuntuu lähes tulkoon mahdottomalta. Kaikki eivä edes vastanneet tarjouspyyntöihin...
Surffasin hakusanalla ikkunat ja seuraavia toimittajia tuli aikaisempien lisäksi: Iin ikkunat, Kamppuri, Window factory, Lindy ja Kuhmon ikkunat.

Onko jollakin näistä kokemusta - oletteko pyytäneet tarjousta ?

Kiitos !!!

9

2783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mike

      en tiedä laadusta mitään, mutta mulle on tulossa kuhmosta ja mielestäni hinta oli kohdallaan!

    • kkk

      varma valinta fenestra selektiivilaseilla jos hinta ei ole yli 15 prosenttia muita korkeampi.

      • Mike

        Mulla on Fenestrat ja ikkunoissa ei ole mitään moitittavaa, mutta karmit olivat aivan hel***in kolhiintuneet, enkä tietenkään huomannut sitä vaaditun kolmen päivän aikana toimituksesta. Palautusta tai reklamaatiota ei voi enää tehdä.
        Tiedän, että kolhut eivät ole minun aiheuttamia.
        Ikkunoita on 20kpl. ja ainakin puolessa on paikkamaalauksen ja kittauksen tarvetta.


    • tunnettu

      Selvitä miten takuu pelaa, kysele muilta kokemuksia ja unohda halvin tarjous.

    • arkkitehti

      hatrickin ikkunat niin takuu on markkinoiden paras ja eikä tuotteessa ole valittamista.ostin itselleni hatrickin ikkunat. mutta työkseni suunnittelen taloja joihin asennetetaan fenestran ikunoita joten tiedän mistä puhun

      • Alkuperäinen

        Voinko vielä kysyä, että minkälaisiin ongelmiin olet mahdollisesti törmännyt nimenomaan Fenestran Primus ikkunan kanssa. Hatrick ilmeisesti asentaa aina itse ikkunat (?). Meillä mieheni meinaa nimittäin asentaa itse - talo kun tulee pitkästä...


      • arkkitehti
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Voinko vielä kysyä, että minkälaisiin ongelmiin olet mahdollisesti törmännyt nimenomaan Fenestran Primus ikkunan kanssa. Hatrick ilmeisesti asentaa aina itse ikkunat (?). Meillä mieheni meinaa nimittäin asentaa itse - talo kun tulee pitkästä...

        hatrickilta saa myös ilman asennusta. ongelmia on ollut esim.alumiini puitteitten kestävyydessä etenkin isoissa ikkunoissa.sitten mdf pinoitteen kiinni pysymisessä ja maali pinnan säilymisessä etenkin myöhemmin olemme huomanneet kun on tullut valituksia huonoista maalauksista.nämä on noin monen vuoden asiota joita on tullut ilmi.


    • Perinnetalo

      Onko jollakulla kokemuksia Lindyn ikkunoista?

    • paraslopputulos

      Melkein kaikki ikkunanvalmistajat valmistavat tuotteitaan samantyyppisillä sapluunoilla ja valmistustavoilla. Osta halvimma ikkunat ja ilman ikkunatiivisteitä. Valvo pilkkutarkasti asennustöitä ja etenkin lämpöeristeiden työsuorituksia. Asennuksen jälkeen tiivistä itse ulko- ja sisäpuolet. Asenna myös jokaiseen liitoskohtaan ( karmikappaleiden liitokset, pokan ja lasin liitoskohtaan) elastiset ja ylimaalattavat pintamassat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe