Näistä toimittajista suosituksia ?

Tuskastunut

Hermo alkaa mennä ikkunavalintojen kanssa. Suurimmilta on tarjous, jokainen kehuu omiaan. Vertailu tuntuu lähes tulkoon mahdottomalta. Kaikki eivä edes vastanneet tarjouspyyntöihin...
Surffasin hakusanalla ikkunat ja seuraavia toimittajia tuli aikaisempien lisäksi: Iin ikkunat, Kamppuri, Window factory, Lindy ja Kuhmon ikkunat.

Onko jollakin näistä kokemusta - oletteko pyytäneet tarjousta ?

Kiitos !!!

9

3084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mike

en tiedä laadusta mitään, mutta mulle on tulossa kuhmosta ja mielestäni hinta oli kohdallaan!

• kkk

varma valinta fenestra selektiivilaseilla jos hinta ei ole yli 15 prosenttia muita korkeampi.

• Mike

Mulla on Fenestrat ja ikkunoissa ei ole mitään moitittavaa, mutta karmit olivat aivan hel***in kolhiintuneet, enkä tietenkään huomannut sitä vaaditun kolmen päivän aikana toimituksesta. Palautusta tai reklamaatiota ei voi enää tehdä.
        Tiedän, että kolhut eivät ole minun aiheuttamia.
        Ikkunoita on 20kpl. ja ainakin puolessa on paikkamaalauksen ja kittauksen tarvetta.

• tunnettu

Selvitä miten takuu pelaa, kysele muilta kokemuksia ja unohda halvin tarjous.

• arkkitehti

hatrickin ikkunat niin takuu on markkinoiden paras ja eikä tuotteessa ole valittamista.ostin itselleni hatrickin ikkunat. mutta työkseni suunnittelen taloja joihin asennetetaan fenestran ikunoita joten tiedän mistä puhun

• Alkuperäinen

Voinko vielä kysyä, että minkälaisiin ongelmiin olet mahdollisesti törmännyt nimenomaan Fenestran Primus ikkunan kanssa. Hatrick ilmeisesti asentaa aina itse ikkunat (?). Meillä mieheni meinaa nimittäin asentaa itse - talo kun tulee pitkästä...

• arkkitehti
        Alkuperäinen kirjoitti:

Voinko vielä kysyä, että minkälaisiin ongelmiin olet mahdollisesti törmännyt nimenomaan Fenestran Primus ikkunan kanssa. Hatrick ilmeisesti asentaa aina itse ikkunat (?). Meillä mieheni meinaa nimittäin asentaa itse - talo kun tulee pitkästä...

hatrickilta saa myös ilman asennusta. ongelmia on ollut esim.alumiini puitteitten kestävyydessä etenkin isoissa ikkunoissa.sitten mdf pinoitteen kiinni pysymisessä ja maali pinnan säilymisessä etenkin myöhemmin olemme huomanneet kun on tullut valituksia huonoista maalauksista.nämä on noin monen vuoden asiota joita on tullut ilmi.

• Perinnetalo

Onko jollakulla kokemuksia Lindyn ikkunoista?

• paraslopputulos

Melkein kaikki ikkunanvalmistajat valmistavat tuotteitaan samantyyppisillä sapluunoilla ja valmistustavoilla. Osta halvimma ikkunat ja ilman ikkunatiivisteitä. Valvo pilkkutarkasti asennustöitä ja etenkin lämpöeristeiden työsuorituksia. Asennuksen jälkeen tiivistä itse ulko- ja sisäpuolet. Asenna myös jokaiseen liitoskohtaan ( karmikappaleiden liitokset, pokan ja lasin liitoskohtaan) elastiset ja ylimaalattavat pintamassat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe