Ujo leijona???

Kauris

Onko leijonat koskaan ujoja? Kaikkien luonnekuvausten mukaan ei pitäisi olla.. Olenpa nyt mennyt pahan kerran ihastumaan leijonamieheen.. Yhteinen reissu olis edessä pian, enkä ota hänestä yhtään selvää, mitä hän haluaa.. Katselee ja tiirailee, mutta selvinpäin ei uskalla mitään. Ja hyvä, kun itse malttaa pysyä housuissaan. Tämä mies ei puhu oikein mitään ja on kauhean jäykän oloinen. Normaalia? Ihan kuin olisi lukossa koko ajan... Miten tässä nyt sitten edetään, kun ei saa toisesta mitään irti. Pienessä sievässä kyllä juttu lentää. Mutta miten päästä eteenpäin?

11

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivo

      Itse oon tämmönen ujo leijona. No mul ainaki vaatii aikaa jonku verran et tutustuu ihmiseen kunnolla ja pystyy luottaan ni kyl se jäykkyys siit katoaa.Ei kannata hätäillä.

      • Kauris

        No mä jo ajattelinkin,ettei se voi olla ainoa;) kun alkaa vaan hermostumaan, kun ei saa selvää, että onko yhtään kiinnostunu vai ei.. onko tämmöset jellonat sitten sängyssä yhtä ujoja/pidättyviä??


      • Toivo
        Kauris kirjoitti:

        No mä jo ajattelinkin,ettei se voi olla ainoa;) kun alkaa vaan hermostumaan, kun ei saa selvää, että onko yhtään kiinnostunu vai ei.. onko tämmöset jellonat sitten sängyssä yhtä ujoja/pidättyviä??

        No kysy et mitä hän haluaa sinusta tai teidän suhteesta, voit joutua lypsämään vastausta mut kyllä se sieltä tulee.Enpä osaa sanoa muista mut itse en ainakaan sängyssä ole kovin pidättyväinen, kyl ne estot katoaa jos kumpiki haluaa toista tosi paljon.Se ihana intohimo!


      • KaurisN
        Toivo kirjoitti:

        No kysy et mitä hän haluaa sinusta tai teidän suhteesta, voit joutua lypsämään vastausta mut kyllä se sieltä tulee.Enpä osaa sanoa muista mut itse en ainakaan sängyssä ole kovin pidättyväinen, kyl ne estot katoaa jos kumpiki haluaa toista tosi paljon.Se ihana intohimo!

        Täytynee tiedustella ja toivoa, että päästään kokeilemaan muutakin ;) kiitti vastauksista..


      • Höpö
        Kauris kirjoitti:

        No mä jo ajattelinkin,ettei se voi olla ainoa;) kun alkaa vaan hermostumaan, kun ei saa selvää, että onko yhtään kiinnostunu vai ei.. onko tämmöset jellonat sitten sängyssä yhtä ujoja/pidättyviä??

        Tunnustaudun ujoksi leijonaksi. Olen hyvin hiljainen vieraassa seurassa, mutta asia muuttuu hyvinkin pian tutustuttuani ihmisiin. Ja sama pätee sängyssä. Aluksi varovarovasti, mutta jahka oppii toista ja toisen mieltymyksiä vähän tuntemaan niin peto on irti. Varo vain! ;D


      • Kauris
        Höpö kirjoitti:

        Tunnustaudun ujoksi leijonaksi. Olen hyvin hiljainen vieraassa seurassa, mutta asia muuttuu hyvinkin pian tutustuttuani ihmisiin. Ja sama pätee sängyssä. Aluksi varovarovasti, mutta jahka oppii toista ja toisen mieltymyksiä vähän tuntemaan niin peto on irti. Varo vain! ;D

        Oh no ;) pitää varoa.. Se reissu olis edessä huomenna... Saas nähdä mitä tuleman pitää, vai pitääkö..;) Kai se sitten on aika yleistä kaikissa ihmisissä, että aluksi ei olla kauhean puheliaita? Tosin tän jellonan kanssa on pyöritty samoissa piireissä vuoden verran pian.. Toisaalta ei sillä oo kun yks nainen tainnu olla pariin vuoteen, että saattaapi olla hyvinkin ujo.. Tää jello ei oo onnekis kyllä tajunnut, kuinka komea on ;)


      • Puttaaja
        Kauris kirjoitti:

        Oh no ;) pitää varoa.. Se reissu olis edessä huomenna... Saas nähdä mitä tuleman pitää, vai pitääkö..;) Kai se sitten on aika yleistä kaikissa ihmisissä, että aluksi ei olla kauhean puheliaita? Tosin tän jellonan kanssa on pyöritty samoissa piireissä vuoden verran pian.. Toisaalta ei sillä oo kun yks nainen tainnu olla pariin vuoteen, että saattaapi olla hyvinkin ujo.. Tää jello ei oo onnekis kyllä tajunnut, kuinka komea on ;)

        Mäkin olen vuoden verran hengaillut nyt yhen Jellonan kanssa ja tuntuu kohta jo ihan mahdottomalta.Itse olen kauris.Pidättyväisyyttä ja hiljaiseloa löytyy.Tuntuu siltä,että joka jutun joutuu lypsään ja pitää myös tehdä aktiiviset ehdotukset ja aloitteet aina itse-Kyllä siinä alkaa jo olla Kauriin luonteella kestämistä.Vaikka cooleja kuulema ollaankin.Rajansa kyllä kaikella.Mutta toisaalta,hyvää kannattaa aina odottaa!


      • Kauris
        Puttaaja kirjoitti:

        Mäkin olen vuoden verran hengaillut nyt yhen Jellonan kanssa ja tuntuu kohta jo ihan mahdottomalta.Itse olen kauris.Pidättyväisyyttä ja hiljaiseloa löytyy.Tuntuu siltä,että joka jutun joutuu lypsään ja pitää myös tehdä aktiiviset ehdotukset ja aloitteet aina itse-Kyllä siinä alkaa jo olla Kauriin luonteella kestämistä.Vaikka cooleja kuulema ollaankin.Rajansa kyllä kaikella.Mutta toisaalta,hyvää kannattaa aina odottaa!

        Joo kyllä hyvää kannattaa ja ja jaksaa odottaa, mutta rajansa myös kauriin kärsivällisyydellä :D kun ei toisesta tosiaan ota ei niin minkään näköistä selvää, että haluaako hän eroon vai sänkyyn vai vakavempaa :D mä oon kyllä niin kärsimätön, että en jaksa enää kauaa=/ Se on sitten hänen menetys ;) Lähdenkin tästä nyt sinne reissuun.. Hauskaa viikonloppua kaikille vastanneille ja muillekin :)


      • Anonyymi

        Itsekin aika ujo ja elä,ääni aikana saanut 3 ystävää yhteensä :D sain yhden ukrainalisen kaverin pari päivää sitten ja kiva saada taas 3 vuoden ajalta uusi kaveri :) yksi kaveri jonka sain kolme vuotta sitten osoittautui ihan kakkapököleeksi :( ja älkää nyt sanonko että olen joku 5v ku puhun kakkapökäleist ne on vaa hienoi sanoi u-u mut lapsellinen voin kyl olla kieltämättä 8) noh sitte mul on ollu ESKARISt asti yks kamu joka ei ollut kakkapököle koskaan mutta nyt vaikuttaa hieman mustasukkaiselta tuon ukrainalaisen takia :c jotkut sanoivat minulle että horoskooppini vaikuttaa eniten vesimieheltä :D


    • kaksostyttö

      leiskahtiko yhteisen matkan jälkeen kunnolla..vai kuinka kävi??olen itse ollut ihastunut aivan saman kuuloiseen leijonamieheen...päältäpäin katseltuna ei naisjuttuja eron jälkeen...mutta kaveri osasi hoitaa asiat vaihvihkaa..petyin...komea tämäkin oli kuin...mhh..hymy.Ihastuin itseasiassa hänen tapaansa katsella minua...

    • Anonyymi

      Sitä en tiedä, mutta olen kuullut mainittavan jossakin käsitteen Ujo Piimä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe