Talonvuokraus Intiasta

Intiaan asumaanko?

Millaisia kokemuksia löytyy talonvuokrauksesta Intiasta?? Goa ei alueena juuri kiinnosta, mutta sieltä kuitenkin löytyy eniten kokemuksia vuokrauksista.

Ihan kunnollinen talo kiinnostaisi, ei mitään aaltopeltihäkkyrää. Millainen tarjonta on ilmastoiduista taloista? Hintataso?

Kävimme katsomassa pariakin taloa sisämaassa, siisti alue, vartijat jne. Taloissa oli oma agregaatti ja autotallit, ilmastointi ym. Keittiöt hyvin nykyaikaisia, jopa kahdella kaasuliedellä varustettuja. Vuokra vain aika kova, 2000€/kk, eli kait niitä on halvemmallakin tarjolla??

39

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep, jep

      Anjuna 200 neliön ilmastoitu uima-allas ym herkut 250e(kk

    • Pakkaspakolainen

      Juu kyllä toi 2000€/kk kuulostaa selkeästi turistin kusetus yritykseltä.

      Mä oon katellu (ja tehny esisopimuksen..) 3mh k oh 2 partsia 2patioo käsittävästä talosta. Makarit ilmastoituja, täysin kalustettu ja koneellistettu (mm. pesukone jne.).

      Talo lähes uusi, aiemmin ollu yhdet (1) vuokralaiset 6kk, joku italialainen filmiryhmä. Olivat tuoneet omat kalusteet, eli ne on nyt sitten aivan uudet.

      En tarviis näin isoo välttämättä, mutta ku hinta on sopiva niin ajattelin ottaa. Jos/kun tulee kavereita käymään niin onpahan tilaa riittävästi.
      Biitsille matkaan. 300m, alue muutoin rauhallinen, ei synkkää turistialuetta.

      Eli kyl kämppiä löytyy, täytyy vaan katella ympärilleen ja jaksaa kysellä. Mulla on menny melkoisesti aikaa tästä kaudesta, 3 kuukautta täällä, asian hoitamiseen. Eli ensi kauden (5-6kk) kämpän ettimiseen. Mutta nyt voi sanoo, et kannatti, hyvältä nayttää.

      Nii hintataso riippuu alueesta, varustetasosta, rannan läheisyydestä ym. seikoista, mutta sanoisin että parilla sadalla eurolla saa jo kahden makkarin kämppiä.
      Tonneilla pitäisi sitten saada jo melkoinen palatsi.. jos sellaista etsii.
      Onnea etsintään....

      (niin kuten edelläkirjoitetusta ilmenee, olisi etsintä helpompaa suorittaa paikanpäällä, voi käydä kattomassa itse tarjontaa ja tehdä siltä pohjalta valinnan, ei tulisi yllätyksiä, ja sattuisi eniten miellyttävä ja näin oleskelu olisi miellyttävää..)

      • Intiaan asumaanko?

        Sen verran on katsottu, että paikka ratkaisee paljon hintaan ja tietty turistilta yritetään nyhtää hintaa. Tuo 2000€ tuntui kyllä aika kovalta hinnalta, vaikka neliöitä olikin yli 200 ja 4mh, lisäksi kotiapulaisen asunto.

        Miltä alueelta tuo kuvailemasi talo on, Goalta ilmeisesti? Tuon kokoinen asunto olisi sopiva meillekin. Varmaan siinä on jokaiseen makkariin omat kylpyhuoneetkin? Keittiössä lienee astianpesukone, ettei tarvitse välttämättä palkata kotiapulaista, tosin kotiapulainen helpottaa elämää monissa käytännön asioissa siivous, pyykit, ruuanlaitto ym.


    • hep, hep

      2000e/kk hinta on tarkoitettu Venäläisille.

      • Kyllä suomalaisetkin

        Tiedän, että suomalaisetkin maksaa tuon 2000€/kk vuokria asunnoista Intiassa, ei se mikään venäläisten juttu ole. Iso asunto hyvällä paikalla maksaa Intiassa!


    • jep, jep

      Mikä Se hyvä paikka Intiassa on, kun 2000e/kk
      kysyn vaan

      • Joo, saahan sitä

        maksaa ihan kuinka paljon vain haluaa. Eri asia sitten on kuinka tarpeellista on maksaa tuollaista ihan suoraan sanottuna ylihintaa!

        Miehellä oli opiskelukavereiden (yht. 4 henkeä) kanssa pitkällä vuokrasopimuksella vuokralla Bangaloressa 6 makuuhuoneen täysin varusteltu talo kokilla kerran viikossa käyvällä siivoojalla (joka pesi myös pyykit). Vuokra Rs 18.000/kk. Huom! Eikä kysymyksessä tosiaankaan ollut mikään opiskelijaboxi. Aika kaukana 2000e:n kuukausivuokrasta. Saa tuolla erotuksella melko paljon luksusta hommata!


      • Intiaan asumaanko?
        Joo, saahan sitä kirjoitti:

        maksaa ihan kuinka paljon vain haluaa. Eri asia sitten on kuinka tarpeellista on maksaa tuollaista ihan suoraan sanottuna ylihintaa!

        Miehellä oli opiskelukavereiden (yht. 4 henkeä) kanssa pitkällä vuokrasopimuksella vuokralla Bangaloressa 6 makuuhuoneen täysin varusteltu talo kokilla kerran viikossa käyvällä siivoojalla (joka pesi myös pyykit). Vuokra Rs 18.000/kk. Huom! Eikä kysymyksessä tosiaankaan ollut mikään opiskelijaboxi. Aika kaukana 2000e:n kuukausivuokrasta. Saa tuolla erotuksella melko paljon luksusta hommata!

        No nuo talot joita kävimme katsomassa, oli kolmikerroksisia ja ilmastoinnit, ihan siistillä vartioidulla alueella. Hintataso ilmeisesti alueella johtuu siitä, että firmat vuokraavat asuntoja henkilöstölleen suurimmaksi osaksi.
        Ilmeisesti Goalla on niin paljon kilpailua, että vuokrahinnat on sopivampia, tuttavani kertoi vuokranneensa Goalta ison talon rannan läheisyydstä uima-altaalla 17000Rs./kk, henkilökunnan määrästä ei ollut puhetta.


      • Onko tämä sitten
        Joo, saahan sitä kirjoitti:

        maksaa ihan kuinka paljon vain haluaa. Eri asia sitten on kuinka tarpeellista on maksaa tuollaista ihan suoraan sanottuna ylihintaa!

        Miehellä oli opiskelukavereiden (yht. 4 henkeä) kanssa pitkällä vuokrasopimuksella vuokralla Bangaloressa 6 makuuhuoneen täysin varusteltu talo kokilla kerran viikossa käyvällä siivoojalla (joka pesi myös pyykit). Vuokra Rs 18.000/kk. Huom! Eikä kysymyksessä tosiaankaan ollut mikään opiskelijaboxi. Aika kaukana 2000e:n kuukausivuokrasta. Saa tuolla erotuksella melko paljon luksusta hommata!

        luksusta? Idyllinen paikka on kuitenkin http://www.flipkey.com/lonavala-villa-rentals/p140355/ monasti on ajeltu tuosta Lonavalasta ohitse ja katseltu mukavan näköisiä taloja.


    • Toi miesten

      opiskeluaikainen talo oli 2-kerroksinen, makkarit ja halli yläkerrassa kattoterassi, alakerrassa keittiö, ruokailutila ja iso olohuone, yhteensä 3 kylppäriä, ilmastointi. Autotalli. Puutarhapiha, ei uima-allasta.

      Kyllä 2000e/kk TÄYTYY Intiassa saada tosi luksusta, oli talo sitten missä tahansa. Pahasti kuulostaa siltä, että tuohon on lyöty turistilisä päälle. Kannattaa katsella intialaisilta realestate-saiteilta. Laita hakuun teitä kiinnostava alue, niin näet minkälaisilla hinnoilla taloja tarjotaan vuokralle kantaväestölle. Joukossa on myös sellaisia yrityksiä, jotka hakevat asiakkaikseen nimenomaisesti ulkkiksia, ja sen kyllä huomaa vuokrapyynnöissäkin

      • Kummasti vaan riitti

        niissäkin vuokralaisia. Talo, jota kävimme katsomassa oli tanskalaisen perheen käytössä, tosin en muista minkä firman piikkiin talo oli vuokrattu. Saimme sen käsityksen, että muissakin taloissa asui joko varakkita intialaisia taikka suuret yritykset olivat vuokranneet ne työntekijöilleen.
        Kerrostaloista katselimme asuntoja, hintataso suunnilleen sama, eli mielestämme aika kova tuo 2000€/kk. Asuntojen myyntihinnat olivat samaa luokkaa vastavien Suomen asuntojen kanssa, eli vuokra oli sepäisty suoraan siitä myyntihinnasta. Se ei selvinyt, että millä hintaa paikalliset olivat asuntonsa ostaneet, mutta hyvin samanlaista elämää ulkopuolisen silmin näyttivät elävän taloissa asuvien ulkomaalaisten kanssa. Heillä oli jopa parempia autojakin mm. uusia E-Mersuja ja isoja BMW:ta, monilla oli kuitenkin tuo tyypillinen Toyota Innova diesel tila-auto, jolla perheiden lapset autonkuljettaja vei samaan yksityiskouluun ulkomalaisten perheiden lasten kanssa, sekä perheiden emännät ostoksille.


      • Laitettiin hakuun

        Katseltiin noita sivustoja ja hinnat näytti olevan luokkaa 150000-175000Rs. kuukausi ja näytti siltä, että näillä hinnoilla niitä vuokrataan.


    • ei käynyt
      • Joopa joo...

        Katsoin tuolta ja hintahaitari oli 37-339€/vrk!!!!


    • kannattaa miettiä ..

      Hullu voi olla, mutta ei tyhmä
      hohhoijaa

      • Pistä sitten linkkiä

        että mistä muka löytyy halvempaa!


    • Pakkaspakolainen

      Moi vaan, Intiaan haluavat!

      Kokeilkaapa tätä linkkiä: www.safespecialservices.com

      sieltä löytyy tietoa, millä eri alueilla toimtaa harjoitetaan jne.

      Itse tunnen omistajan Lancester (Lanky) Pereira Andrade'n ja tiedän hänen kykynsä ja halunsa hoitaa asiat parhaimmalla mahdollisella tavalla. Olen itse vuokrannut hänen kauttaan, suosittelen.

      Kertokaa Jarilta terveisiä, voi (ehkä) auttaa.

      Onnea kämpän etsintään.

      • Eipä aukea linkki

        Paha katsella, kun ei aukea mikään osia tuosta


      • Pakkaspakolainen
        Eipä aukea linkki kirjoitti:

        Paha katsella, kun ei aukea mikään osia tuosta

        Moi, kuin niin ei aukea?

        Juuri kokeilin (kun luin viestisi) ja aukesi ilman ongelmia.
        Mulla käytössä Mozilla Firefox.

        Jos ei aukea tosta linkistä, niin kokeilitko kirjoittaa suoraan osoitetta osoitekenttään?? Jos et, niin kokeile.

        Toivottavasti saat homman pelittämään, Lanky odottelee yhteydenottoja (kerroin laittaneeni osoitteen tänne).


    • pojo pojo

      EIHÄN NE AUKENE OSOITTEET, VÄLISTÄ VETÄJIÄ, KYSY TAKSI KUSKILTA GOALLA, saat 10 halvemmalla asunnot, ole Hotellissa muutama yö 10-11e yö/aamiaisella, saat vinkkejä taksikuskeilta, kun kyselet

    • Pakkaspakolainen

      Päivää
      Kyllä aukeaa, ihan tuosta linkkiä painamalla (ainakin minulla), eli pitäisi toimia.

      Missähän tässä on välissä vetämistä, ja millä tietämyksellä/kokemuksella väität kalliiksi? Sillä kun nettisivusto on hieman paremmin tehty?!

      Anteeksi vain "pojo pojo" (toisessa viestissä, jossa myös arvostelet pyytettömästi tarjoamaani apua/neuvoa, esiinnyt nimmarilla "hohhoijaa"), mutta minusta tuntuu, että kokemusta/tietoa ko. palveluista/hinnoista sinulla ei ole.

      Minulla olisi kyllä aikaa esim. tarjoamaasi vaihtoehtoon, eli mennä paikanpäälle ja alkaa kyselemään majoitusta, vietänhän tuolla 6kk vuodesta. En kuitenkaan tee niin, on huomattavasti helpompaa, kun ei ole sitäkään stressiä painamassa, että missähän mahdan majoittua.
      Saapuessani joko lentäen tai junalla Goaan, minua ollaan asemalla vastassa ja minut viedään majapaikkaani, kätevää. Loma voi alkaa (no, minun tapauksessa ei kai enää puhuta lomasta, se on talvi asumista..)

      Antamassasi "vihjeessä" on pari heikkoutta, ensiksi taksikuskit ja heidän kielitaito. Kyllä, yksi Intian virallisista kielistä on englanti, mutta sitä taitavan, siis todella osaavan, kuskin löytäminen onkin sitten eri asia. Tietysti, jos osaat paikallisia kieliä (kuten tunnut kaiken tietävän ja osaavan, niin varmaan osaatkin..), ei ongelmaa ole. Yleensä Suomesta tulevat eivät osaa paikallisia kieliä, hyvä jos/kun englantia. Paikallisiakieliä alueella käytössä kymmeniä, sillä alueella työskentelee ihmisiä jotka ovat tulleet sinne eri puolilta Intiaa.

      Toiseksi kuskien paikallistuntemus tai yleistieto paikoista ja alueista on surkeaa luokkaa. Ne suurimmat hotellit ja ravintolat kyllä löytyy, omalta alueelta, mutta jos pitää poiketa vaikka naapuri beach'n puolelle (kyse on muutamasta kilometristä..), ovat kuskit aivan hukassa, ja homma menee kyselyksi missähän haluamasi kohde sijaitsee. (nimimerkillä kokemusta on..) Ja tämä siis, kun kuljettaja osaa englantia ja sanoo tietävänsä/ymmärtävänsä minne pitää mennä..

      Etsi siinä sitten itsellesi majoitusta.. en kiellä, voi olla että homma pelittää ihan OK, siis jos on tuuria ja/tai kokemusta jo aiemmilta käynneiltä. Mutta tuntuu vaan turhalta stressiltä, kun asian voi hoitaa helpomminkin oman "älykoneen" välityksellä ennen lähtöä.

      Tarjoamasi tyyli sopii varmaankin nuorille seikkailijoille, mutta näin vanhempana ei enää viiti. Sen verran on tullut reissattua ja seikkailtua, nuoruudesta näihin vuosiin, että ihan kokemuksesta kirjoittelen. Ja täytyy ottaa huomioon, että myös siellä taksista joutuu maksamaan, eli ei se etsiskely ilmaista ole, vaikka onkin vain murto-osan Suomen hinnoista.( ja aikaa vievää, kuinka moni haluaa 2-4 viikon lomastaan käyttää majoituksen etsikelyyn päivääkään jne. tuo lienee se normaali lomanmitta, luulisin)

      Mutta kukin taaplaa tyylillään, mene sinä kuten haluat, minä matkaan tyylilläni... Hyvää kesää!

    • pojo pojo

      2011 Joulukuu Anjuna 200 neliön talo uima-altaalla 250e/kk

      9 ketaa Intiassa ollut 3 oma toimi matkaa 2010 2,5kk pisin aika

      että kulmat on aika tutut siellä Goalla, Kerala, Tamil Nadu ym. paikat

      Kyllä noi juttusi on kuin junan alle jääneet

      Meidän mittapuun mukaan Taksi päiväksi on 15-20e halpaa on, vink, vink kyllä se majapaikka löytyy ilman sinun mainostamista täällä
      Hostel Bookers löytyy monenlaista majoitusta, sillä pääsee alkuun ja talon vuokrauskaan ole ongelma Goalla.
      vanhemmathan ne reissaa siellä Intiassa junalla pitkin poikin, sinä varmaan makaat Calanguten rannalla.

    • Pakkaspakolainen

      Ihan vaan pieniä tarkennuksia/korjauksia pojo pojo:n kirjoituksiin.

      Ensinnäkin jos luit, ja ymmärsit edellä kirjoittamani, olisit myös huomannut tämän: " taksista joutuu maksamaan, eli ei se etsiskely ilmaista ole, vaikka onkin vain murto-osan Suomen hinnoista."
      Samoin ehkä tämä livahti ohi: " vietänhän tuolla 6kk vuodesta."

      Olen myös toisaalla, juna matkailua käsittelevässä osiossa, kehunut Intian rautateitä, eli myös junalla matkailusta Intiassa löytyy kokemusta.

      Kun asuu talven, ei pelkkä rannalla makaaminen riitä minulle. Koska kyseessä on monia mahdollisuuksia tarjoava maa, pyrin myös näitä mahdollisuuksia hyödyntämään. Teen reissuja eri kohteisiin, ajelen ympäriinsä pyörällä / skootterilla tai luottokuskin kanssa, sinne minne ei viitsi pyörällä tai skootterilla lähteä jne.
      Tulevan talven ohjelmassa mm. käynti Sri Lankassa, Kosovossa tutuksi tulleen intialaisen duunikaverin etsiskelyä Keralan maakunnasta (ei oo löytyny netin kautta, eikä nettiosoite pelaa..), että semmoisia.
      Pitkiä kävelylenkkejä rannalla, koska sitä riittää, kalastelen jne. jne.

      Pidän majaani etelä Goan alueella, pohjoinen on liian täynnä, olen mieluummin sellaisella alueella jossa olen paikallisten kanssa tekemisissä, en tarvitse turistirysien (kalliita) palveluja.

      Eli en tiedä, mistä/miksi olet soppa-aineet nenääsi vetänyt, mutta olen asialla vilpittömästi ja ainoastaan kertonut niistä asioista joista minulla on tietoa/kokemusta.
      Tämä kun ei maksa minulle mitään, ja teen sen ilman korvausta tai muuta etuutta.

      Asia lienee vilpitön.

      • Intiaan asumaanko?

        Tässä on nyt tullut monenlaista vinkkiä. Ilman Intian kokemusta en ole itsekään, vaikka hieman noviisi, kun muutamana talvena on ollut Intiassa. Moottoripyörällä olen ajellut jonkun verran, autolla en yhtään. Mukavahan siellä on kierrellä katsomassa paikkoja. Vaan eroja tuntuu olevan hinnoissa, mitä tässä nyt on tullut esille, jos paikkansa pitävät.
        Tosin hieman epäilen, että saako kunnollisen 200neliöisen talon uimaaltaalla 250€/kk?? En tosin tunne Goaa, jos siellä hintataso sitten niin paljon alhaisempi.


    • Ravali11

      Minäkin epäilen...

    • 16

      Voit viettää aikaasi vaikka 1v kyllä ne juna reissutkin tuttuja on meille ym. ne turistirysien palvelutkin on edullisia meille, taidat olla EU kolikon viilaaja, kun sanot pohjoisen palveluja kalliiksi, seli seli vaan Pakkaspakolaiselle.


      Intiaan asumaanko? vastaus sinulle
      ei kannata ottaa kantaa, jos ei ole tietoa

      Ravali 11 samat sävelet

      Taksilla etsiskely on edullista meille Intiassa 15-20e päivä
      skootteri alle 2e päivä
      Royal Enfield
      3,50-5e päivä
      kannattaa olla Kansainvälinen ajo-kortti, jos isoja väyliä ajelee ja kypärä päässä
      Autoliitto 3v ajo-kortti 35e
      sakotkin edullisia meidän mitta-puun mukaa Intiassa
      vink, vink

      Marraskuussa Intiaan 2,5/kk

      • Intiaan asumaanko?

        Niin otin nyt kantaa omien kokemusten perusteella, mitä muualla (kuin Goalla) kävin katsomassa vuokrattavia asuntoja ja missä itse olen asunut Intiassa. Kerroin etten tunne Goan asuntotilannetta ja hintoja, mutta epäilen tuota 200 neliöistä taloa uima-altaalla, jos sellaisen saa vuokratuksi pidemmäksi aikaa 250€/kk, tosin täällä on nyt tullut esille, että joillakin alueilla on hinnat halvemmat.
        No moottoripyörällä ajaminen on tapahtunut juuri tuollaisella Royal Enfieldillä, päivävuokraa olen joskus maksanut ja jskus on riittänyt, kun tankki on täysi, eli pyörä hakiessa on tankki tyhjä ja palautettaessa täysi tankki. Ihan kavereilta olen lainannut moottoripyörää, kun en omaa ole vielä ostanut. Kansainvälistäajokorttia olen pitänyt matkssa ja kypärää joka paikassa, on se liikenne niin hurjaa ainakin miljoonakaupungeissa, eikä maaseudullakaan tee mieli ilman kypärää ajella, vuoristossa tiet kiemurtelee niillä jyrkillä rinteillä, että voi saada kiven päähän ylempää. Poliisin kanssa en ole ollut liikenteessä tekemisissä, kerran kävin kysymässä tietä paikalliselta poliisiasemalta n. 150km Mumbaista etelään ja ystävällisesti neuvoivat tietä Indapuriin.
        Taksista ja riksasta minulla ei ole mitään kokemusta kyydissä olosta Intiassa, aina olen liikkunut muilla konsteilla, joko jalkaisin, moottoripyrällä taikka oman autonkuljettajan kyydissä, itse en ole ajanut autoa metriäkään Intiassa. Autonkuljettajan palkka 10000INR/kk.
        Bensiinin hinta on noussut muutaman vuoden sisällä aika lailla, nyt viime talvena moottoripyörän tankkaus maksoi jo yli 1000INR, kun viel pari vuotta sitten kaksi moottoripyörää tankkasi n. 500INR. Sakkoja en ole Intiassa maksanut taikka edes saannut liikenteessä.


    • go go Goa

      Kerro mielummin hintoja mitä maksaa Goalla vuokraus ym.
      älä mainostele täällä
      niitä äijiä ym. on tuhansia siellä tekemässä Bisnestä turisteilla

      • Ravali

        Calangutessa Pohjois-Goassa esim. 2 mh oh k kylpyhuone kalustettu apartementos jossa ilmastointi. Olemme asuneet ko. asunnossa talvikaudet ( 6 kk) viimeisen neljän talven aikana.
        Vuokraa maksoimme 18.000 INR/kk. Sijainti ei ole paras mahdollinen koska tie vieressä. Rannalle n. 15 min kävelymatka.

        Ensi talveksi teimme sopimuksen vuokrata omakotitalon yläkerta Calangutesta 1 mh oh k kylpyhuone 12.000 INR. Omistaja asuu alakerrassa. Siitä rannalle korkeintaan 10 min.

        Pyykit pesetämme tutulla pesulanpitäjällä ja skootterin vuokra on 150 INR/vrk. Siivoojalle maksoimme 200 INR/kerta. Hän konttasi luutun kanssa lattiamme kahteen kertaan joka viikko sekä pesi harjalla kylpyhuoneen lattian ja ammeen jne.

        Eläkeläisinä ei ole varaa haaveillakaan mistään tuhansia euroja maksavasta omakotitalosta. Anjunassa hinnat vähän halvempia.


      • Intiaan asumaanko?
        Ravali kirjoitti:

        Calangutessa Pohjois-Goassa esim. 2 mh oh k kylpyhuone kalustettu apartementos jossa ilmastointi. Olemme asuneet ko. asunnossa talvikaudet ( 6 kk) viimeisen neljän talven aikana.
        Vuokraa maksoimme 18.000 INR/kk. Sijainti ei ole paras mahdollinen koska tie vieressä. Rannalle n. 15 min kävelymatka.

        Ensi talveksi teimme sopimuksen vuokrata omakotitalon yläkerta Calangutesta 1 mh oh k kylpyhuone 12.000 INR. Omistaja asuu alakerrassa. Siitä rannalle korkeintaan 10 min.

        Pyykit pesetämme tutulla pesulanpitäjällä ja skootterin vuokra on 150 INR/vrk. Siivoojalle maksoimme 200 INR/kerta. Hän konttasi luutun kanssa lattiamme kahteen kertaan joka viikko sekä pesi harjalla kylpyhuoneen lattian ja ammeen jne.

        Eläkeläisinä ei ole varaa haaveillakaan mistään tuhansia euroja maksavasta omakotitalosta. Anjunassa hinnat vähän halvempia.

        Vaikuttaisi aika realistiselta tämä teidän juttu. Tosin liikenteen melua en oikein kaipaa, vaikka Intiassa joutuu väkisinkin kuuntelemman jonkun verran melua. Junan ääntä ja pillin ulvontaa olen kuunnellut melkolailla, että se ei enään suuremmin häiritse...
        Laitan tähän pari kuvaa siitä mitä oltiin katsomassa, kuva keittiöstä. http://aijaa.com/0066010509553
        kuva ulkoa,talossa oma agregaatti: http://aijaa.com/0003410509554
        puutarhasta ja näkymä naapuriin : http://aijaa.com/0072010509555
        Maisemat olivat lähellä tälläisiä: http://aijaa.com/0004210509552


    • kojo kojo

      Asiaa kerrankin>>> hyvä

    • Lasse vaan

      P-Goan rannalla Buddha Baarin takana rannan tuntumassa oranssin värisiä uuden karheita taloja
      200e/kk perhe mahtuu hyvin asumaan,coolerit ym. herkut

      • Ravali

        Pohjois-Goassa on rantaa kymmeniä kilometrejä ja baarejakin varmaan muutama tuhat. Jos lähemmin kerrot esim. missä kylässä nuo talot ovat.


    • että näin

      Kuule, jos et tiedä missä Budha Baari on P-Goa:n rannalla.
      kävele ranta päästä päähän kyllä se löytyy, kun pidät silmät auki
      sen verran iso Baari Kyseessä
      Baga-Galancute-Candolim alueen rannoilla

      ei minun mielestä ole kymmeniä kilometrejä näillä rannoilla

      koko P-Goan alueella kyllä kymmeniä kilometrejä on rantaa

    • Samaa tietoa kaipaillaan täälläkin.Kävisin tsekkaamassa paikan ensi talvena ja koetaisi vaikka varata seuraavaksi vuodeksi

      • Ravali

        En pysty kävelemään noin pitkiä matkoja. Toivoisin hieman tarkempaa paikannusta.


      • Tässä helppiä... ;)
        Ravali kirjoitti:

        En pysty kävelemään noin pitkiä matkoja. Toivoisin hieman tarkempaa paikannusta.

        Buddha-Bar on St.Anthony's -kappelilta (kirkko keskellä tietä Calangutessa) rantaan.
        Osaat varmaan tällä aika lähelle navikoida ;)
        Onkohan kellään tiedossa noiden kämppien vuokraajan yhteystietoja?
        Mullakin saattaa tässä kämppä olla hakusessa...


      • Ravali
        Tässä helppiä... ;) kirjoitti:

        Buddha-Bar on St.Anthony's -kappelilta (kirkko keskellä tietä Calangutessa) rantaan.
        Osaat varmaan tällä aika lähelle navikoida ;)
        Onkohan kellään tiedossa noiden kämppien vuokraajan yhteystietoja?
        Mullakin saattaa tässä kämppä olla hakusessa...

        Kiitos! Nyt paikka löytyy ja tuon matkan jaksan toki kävellä.


    • Kiitos opastuksesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe