Eli ite oon 8-luokkalainen ja ois kiva jos oisit 7-9 luokkalainen ja tarkotuksena ois et pelattais minecraftia vaikka onlinessa kahestaan tai useamman kanssa : ) joskus vois alkaa kuvaankin mut ei tarvii heti : ) eli sun pitää omistaa vaan minecraft :)
Mun sähkis ja mese ossa on :
[email protected]
Minecraft online kaveri!
9
197
Vastaukset
- ottopoika123
Hei tulisin mielelään pelaamaan sinun kanssasi itse olen 9.v eli 3-luokalainen
itse en ole ostanut minecraft-tia mutta pääsen kuitenkin pelaamaan omistan skypen.
ja kävisikö että pelataisiin sinun serverillä koska en omista omaa- kool story bro but
mee vittuun saatanan trolli jänis! saatko tosta jotain massiivista mielihyvää kun käyt röllöttelee netissä nuorienpalstalla saatanan bedobear 69v
- 21
Mullakaan ei oo oikeaa minecraftia, koska ei oo tiliä.
Mun kaverilla on onneksi kräkätty servu jonne pääsen :D- Im00ne
voisin pelata mut en omist servuu oon 6lk skypes oon valtteri KOssupullo (se sit kirjotetaa noi)
- Turkupitkula4
olen 8vuotias poika turusta ja tykkää pelata minecraft peliä olen innokas kokoamaan palikoita ja rakentamaan kirveitä
- 9777777777777777
8lk on skype ja fraps mutta pelaan css mw3 ja mw2
- uhah
Laitoin sähköpostia ;)
- dj3
oon innokas minecraft peluri tahtoisi pelaa jonku kaa minee
nii jos jollaki olis servu nii kerro heti ku näät tä=D - ???
oisko cräckättyjä servuja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543