Taitaa olla aika yleistä tuo exässä roikkuminen.Sitten hankitaan korvikkeita ja laastareita ja kirjeenvaihtokavereita muista ihmisistä ja yritetään tehdä se exä mustasukkaiseksi.
Exässä roikkuminen
14
137
Vastaukset
- pieni piiri
ei kovinkaan yleistä, sen käsityksen vaan saa tältä sivulta, koska ne roikkujat on pakkautuneet tänne
- Ei voi tietää
Voi olla. Itse tiedät. Mä en enää halua tietää. Totuus ei kiinnosta pätkääkään. Mä näen mikä sä olet. Vaihdan lakanat. Huh, helpottaa.
- onhan noita
Onhan tuolla avioero ja huoltajuus palstoilla paljon sellaisia jotka haukkuvat exäänsä eli roikkuvat.
- käryää
mitäs sä sit siellä puuhastelit?,,ja nyt ikävä-palstalla hmmm
- tyyli vaihtuu
Ensin haukutaan exää avioero-, uskottomuus- ja huoltajuuspalstalla ja sitten tullaan tänne ikävä-palstalle kaipaamaan. Mielenkiintoinen havainto.
- exm
Mutta kun se exä on niin ihqu...
- ollakko vai eikö oll
Mutta miksi sitä exää sitten ensin haukutaan pitkin nettiä ja sitten kuitenkin kaivataan? Ollako vai eikö olla, siinäpä kysymys.
- Selvä peli
Ei ole ikävä eikä tarvetta haukkua. Hyvää vain toivon niin hänelle kuin itselleni.
- pyy
Mitä teet ikävä palstalla? :D
- Selvä peli
pyy kirjoitti:
Mitä teet ikävä palstalla? :D
Pitäisikö minun kaivata exää? Ihan hyvä mielestäni kun ei heti ryntäile suhteisiin. Nyt jo erosta aikaa ja voisi ajatella sutinaa. No katsoo nyt mitä elämä tuo tullessaan.
- 16+12
mistä te kuvittelette tietävänne kuka kirjoittaa mitäkin ja missä. Itsestänne voitte vain tietää eli yleistätte koskemaan muita. Päättäkää jo kapaatteko vai haukutteko. Ei muut olla yhtä sekaisin.
- tämäkin vielä
Ja sitten on porukkaa jotka yrittävät tehdä exän mustasukkaiseksi kehumalla jotain uutta ihastusta ja laittamalla sille uudelle kaipausviestejä tänne nettiin. Kun tietää että exä lukee ja toivoo että exä tulisi mustasukkaiseksi.
- kamuset
mä taidan olla tilastovirhe, kun mä oon hyvää pataa eksän kanssa, kumpikaan ei halua enää yhteen, mutta molemmilla samanlainen hurttihuumori-luonne..se on ihan eri henkilö, ketä täällä joskus kaipailen.
- mää vaa
en kaipaa eksää,kaipaan x:sää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589