Ilmainen kuvankäsittelyohjelma

Suski

Hei! Tietäisikö kukaan löytyisikö jostakin hyvä, ilmainen kuvankäsittelyohjelma, lähinna kuvien katsomiseen ja ehkä yksinkertaiseen muokkaamiseen (kuvan koko, tiedostomuoto)? Sellainen ohjelma, jota voisi käyttää vaikkapa digikuvien katselemisessa. Kiitos etukäteen, jos joku tietää!

18

42660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari
      • >>>

      • Repe Ruutikallo
        >>> kirjoitti:

        Tuolta MBnetin sivuilta ei löydy kuin yksi ilmainen kuvankäsittely ohjelma (IrfanView)! Kaikki muut ovat sharewarea! :)

        Sen sijaan esim. täältä löytyy 9 ilmaista kuvankäsittely ohjelmaa:

        http://groups.msn.com/FileShareFinland/kuvanksittely.msnw

        muistuttaa kovasti suomea, vaikka ei sitä olekaan. Tai sitten yhdys sanoissa vain on loputtomasti kirjoitus virheitä. Kummaa, kun kaikissa kouluissa sentään opetetaan äidin kieltä. Ehkä pelailu on kivempaa kuin koulussa hereillä pysyttely?

        Sivujen ulkoasu on ankean tyly: On helppo arvata, että tekijä on joku Windows-harrastelija eikä mikään www-suunnittelija, vaikka ei lukisi sanaakaan tekstistä.

        Joo, kun panee nettiin sivuja ja vielä mainostaa niitä, suostuu samalla siihen että niitä myös arvostellaan.


      • !!!
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        muistuttaa kovasti suomea, vaikka ei sitä olekaan. Tai sitten yhdys sanoissa vain on loputtomasti kirjoitus virheitä. Kummaa, kun kaikissa kouluissa sentään opetetaan äidin kieltä. Ehkä pelailu on kivempaa kuin koulussa hereillä pysyttely?

        Sivujen ulkoasu on ankean tyly: On helppo arvata, että tekijä on joku Windows-harrastelija eikä mikään www-suunnittelija, vaikka ei lukisi sanaakaan tekstistä.

        Joo, kun panee nettiin sivuja ja vielä mainostaa niitä, suostuu samalla siihen että niitä myös arvostellaan.

        Arvostella toki saa ihan vapaasti, mutta se on ihan eri asia että onko siitä mitään hyötyä??
        :D
        Sinunkin ns. "arvostelu" on todella kaukana asiallisesta kritiikistä, vaan se on suoraan sanottuna pelkkää vittuilua ja pilkkujen nussimista! Joten se menee suoraan ignoreen! :D


      • Repe Ruutikallo
        !!! kirjoitti:

        Arvostella toki saa ihan vapaasti, mutta se on ihan eri asia että onko siitä mitään hyötyä??
        :D
        Sinunkin ns. "arvostelu" on todella kaukana asiallisesta kritiikistä, vaan se on suoraan sanottuna pelkkää vittuilua ja pilkkujen nussimista! Joten se menee suoraan ignoreen! :D

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.


      • File-Share
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.

        Repellä on tainnut ruuti kastua aika pahasti! ;D

        No ensinnäkin asioita voi ilmaista monella eri tapaa!

        Olen nimimerkki "!!!":n kanssa siinä samaa mieltä, että sinun palaute oli aika kaukana asiallisesta ja rakentavasta kritiikistä!

        Oletko koskaan kuullut sanontaa: moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä täyttä paskaa?? Eli voihan se sivusto olla ulkoasultaan vaikka kuinka korea, mutta jos sisältö on pelkkää roskaa, ei sivustolla tee yhtään mitään!

        Minun sivujen ulkoasu ei ole itsetarkoitus, ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan! Vaan sisältö on se huomattavasti tärkeämpi asia!

        No ehkäpä sinä, kun muutaman vuoden kasvat, niin ymmärrät että sisältö on paljon tärkeämpi asia kuin ulkonäkö!

        Ja noihin minuun liittyviin kommentteihin joita heitit, en ala edes kommentoimaan!


      • 12
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.

        Repe! Suomen kieli ei ole yhdyssana.
        Muuten olet oikeassa.


    • vjt
      • >>>

        Toi Gimp löytyy kyllä jo edellä mainitunkin linkin kautta! :)


      • ----
        >>> kirjoitti:

        Toi Gimp löytyy kyllä jo edellä mainitunkin linkin kautta! :)

        Eli linkki oli "mainossivulle" (-si) epämääräiseen paikkaan. Lisäksi siellä on arvostelu joka on aina arvostelijan näköinen. Eli häpeäsit vähän


      • >>>
        ---- kirjoitti:

        Eli linkki oli "mainossivulle" (-si) epämääräiseen paikkaan. Lisäksi siellä on arvostelu joka on aina arvostelijan näköinen. Eli häpeäsit vähän

        Kyllä mä älyänkin! Toisin kuin eräät...

        Noi file share finlandin sivut ei ole mun sivut! Ja ei ne kyllä mitkään epämääräiset sivut ole!

        Mä en nyt oikein tiedä että oliko toi sun viesti tarkoitettu mulle vai tuon sivun ylläpitäjälle!?! Mutta vastaan silti... mulla ei ole mitään hävettävää! Saat kyllä ite mennä nurkkaan häpeämään kun heität noin epämääräistä kommenttia! :)


      • bueno, mutta..

        Sain sen käsityksen, että mun on turhaa edes yrittää asentaa sitä koneelle, että tulee olemaan liian monimutkaista puuhaa..


      • oona

        no moi miten sen gimp jutun voi sieltä oikein ladata???


    • laazii

      Laita kuule googleen sellainen teksti kun: "ilmainen
      kuvankäsittelyohjelma" niin siinä on heti ekana se joku "picasa" kuvankäsittelyohjelma -ainakin ilmainen helppo käytöstä en tiedä kylläkään

      • ::::manes::::

        tietääkö kukaan onko netissä kuvankäsittelyohjelmia kännyköihin? Mulla on Nokian E51 ja olis kiva saada siihen semmonen.
        Kiitos vastaajille!


      • Hairpro
        ::::manes:::: kirjoitti:

        tietääkö kukaan onko netissä kuvankäsittelyohjelmia kännyköihin? Mulla on Nokian E51 ja olis kiva saada siihen semmonen.
        Kiitos vastaajille!

        Mun mielestä picnik on hyvä nettisivu jossa voi muokata kuvia, osa niistä muokkaus jutuista on ilmaisia ja jotkut taas maksavat mutta ne eivät ole välttämättömiä.

        Mulla ois kans 1 kysymys, onko jotain ILMAISTA kuvankäsittely oohjelmaa millä voi muokata esim hiuksia ja ktsoa miltä näyttää eri hius lajeissa ja sellasta, hairpro ois yks sellanen mutta se maksaa


      • SPONGEGLOSS
        Hairpro kirjoitti:

        Mun mielestä picnik on hyvä nettisivu jossa voi muokata kuvia, osa niistä muokkaus jutuista on ilmaisia ja jotkut taas maksavat mutta ne eivät ole välttämättömiä.

        Mulla ois kans 1 kysymys, onko jotain ILMAISTA kuvankäsittely oohjelmaa millä voi muokata esim hiuksia ja ktsoa miltä näyttää eri hius lajeissa ja sellasta, hairpro ois yks sellanen mutta se maksaa

        www.mywebface.com


        TOI ON BEST


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe