minulla on c: asemassa ssd levy missä windows 7 hp 64bit, ja f: asema jossa on 1tb tilaa. voinko siirtää normaalista asemasta (seagate) tuonne ssd levylle lisää levytilaa mitenkään, onko se mahdollista? vai pitääkö olla ssd-ssd
voiko 120gt ssd levyä laajentaa?
7
146
Vastaukset
- Rr
Ei voi vaikka olis suklaalevy. Osiosta toiseen voi, levyltä toiseen ei.
-Rr- famm
ok, kiitos. mutta onko siitä haittaa jos asemalla on 2 osiota? miten saisin toisen pois, kun olen lukenut että se olisi nopeampaa yhdellä?
- luelisää
famm kirjoitti:
ok, kiitos. mutta onko siitä haittaa jos asemalla on 2 osiota? miten saisin toisen pois, kun olen lukenut että se olisi nopeampaa yhdellä?
Trollaatitrollaa!
- Kokeile vaan...
Netistä löytyy ilmaisia osiointiohjelmia jos haluat poistaa toisen osion. Se ei kyllä käytännöllisesti katsoen vaikuta aseman nopeuteen, mut nää on näitä hommia mitkä pitää tehdä kantapään kautta ;)
- vvv.k88
Joo, trolli on, "siirrän tilaa" , ei kukaan ala esim. ahtaaseen olohuoneeseen siirtämään lisää tilaa.
Osiointi = yhden kovalevyn osiointia useammaksi asemaksi.
SSD on yksi kovalevy jonka voit osioida vielä pienemmäksi, mutta lisätilaa et saa kuin ostamalla uusi isompi SSD tai laittamalla se 1tb levy ensisijaiseksi.(Tällöin joudut luopumaan SSD-levyn eduista käyttöjärjestelmässä)
Sen 1tb levyn voit osioida useampaan asemaan, mutta ei se auta sun c-aseman tilan puutteeseen.- SSD-levylle..
ei kannatta asentaa muuta kuin käyttsi ja ehkä kaikkein käytetymmät ohjelmat.
Itsellä ei ole käyttiksn lisäksi muuta kuin pari peliä, on kiva kun kentät latautuu nopsasti. 120 giganen riittää oikein hyvin mulle toistaiseksi, ostampa sitten isomman kun hinnat halpenee. Tosin läppäriin tilasin juuri samanmoisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616