voiko 120gt ssd levyä laajentaa?

famm

minulla on c: asemassa ssd levy missä windows 7 hp 64bit, ja f: asema jossa on 1tb tilaa. voinko siirtää normaalista asemasta (seagate) tuonne ssd levylle lisää levytilaa mitenkään, onko se mahdollista? vai pitääkö olla ssd-ssd

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rr

Ei voi vaikka olis suklaalevy. Osiosta toiseen voi, levyltä toiseen ei.

-Rr

• famm

ok, kiitos. mutta onko siitä haittaa jos asemalla on 2 osiota? miten saisin toisen pois, kun olen lukenut että se olisi nopeampaa yhdellä?

• luelisää
        famm kirjoitti:

ok, kiitos. mutta onko siitä haittaa jos asemalla on 2 osiota? miten saisin toisen pois, kun olen lukenut että se olisi nopeampaa yhdellä?

Trollaatitrollaa!

• Kokeile vaan...

Netistä löytyy ilmaisia osiointiohjelmia jos haluat poistaa toisen osion. Se ei kyllä käytännöllisesti katsoen vaikuta aseman nopeuteen, mut nää on näitä hommia mitkä pitää tehdä kantapään kautta ;)

• vvv.k88

Joo, trolli on, "siirrän tilaa" , ei kukaan ala esim. ahtaaseen olohuoneeseen siirtämään lisää tilaa.

• Osiointi = yhden kovalevyn osiointia useammaksi asemaksi.
      SSD on yksi kovalevy jonka voit osioida vielä pienemmäksi, mutta lisätilaa et saa kuin ostamalla uusi isompi SSD tai laittamalla se 1tb levy ensisijaiseksi.(Tällöin joudut luopumaan SSD-levyn eduista käyttöjärjestelmässä)

Sen 1tb levyn voit osioida useampaan asemaan, mutta ei se auta sun c-aseman tilan puutteeseen.

• SSD-levylle..

ei kannatta asentaa muuta kuin käyttsi ja ehkä kaikkein käytetymmät ohjelmat.
      Itsellä ei ole käyttiksn lisäksi muuta kuin pari peliä, on kiva kun kentät latautuu nopsasti. 120 giganen riittää oikein hyvin mulle toistaiseksi, ostampa sitten isomman kun hinnat halpenee. Tosin läppäriin tilasin juuri samanmoisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      98
      2038
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1488
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1085
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1072
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      887
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      846
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      733
    Aihe