Pelleile kutsunnoissa

pasi.paasikakka

kun haluat välttää armeijan.

Vedin kutsunnoissa housut kinttuun menin kyykkyyn ja väänsin kunnon pökäleen lattialle, sain vapautuksen.

Kaveri oli siellä humalassa, sai vapautuksen.

Toinen kaverini oli pukeutunut maastopukuun ja puhalteli nokkahuiluun, sai vapautuksen.

Yksi kavereista läpsi itseään koajan poskelle ja hoki että "kohta ollaan perillä kohta ollaan perillä" sai vapautuksen

Hankkikaa vapautus. mitä sinne inttiin pelleilemään

4

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkös...

ollut siellä itse pelleilemässä.Minä kävin intin pellelemättä

• oiuytfdcvbnm,.

Mitä sitä itseään nolata, nolaa armeijan pellet, jotka ovat kutsuntoihin tulleet nuoria poikia kyyläämään. Kysy vaikka ensimmäisenä kun marssit niiden eteen, oletteks te kaikki homoja, kun teillä on tuollaiset uniformut, sano että: vitun homo ja räkäiset kasvoille, tms muuta kivaa. Ne haluaa käyttää sinua nuorukainen hyväksi ja olla ilkeitä, tee samanlainen vastapalvelus ja hanki vapautus.

• tungettu

yksi hyvä tapa on pitää käsiä kokoajan naaman edessä, ikäänkuin peittäisi kasvonsa. Katsella pelokkaana ympärilleen. Ja säihkähdellä välillä kova-äänisesti. Kannattaa kertoa kärsivänsä aseiden pelosta.

Myös yksi hyvä tapa on heittäytyä lattialle ja teeskennellä sairauskohtausta.

Tai sitten kysyä siltä lautakunnalta: "Onko armeijaani tuloon mikään este se että olen homoseksuaali?"

Keinoja on useita.

Myös irvistelyllä voit välttää armeijan.

• Arvotonta jengiä

Pasilla on aika laadukas kaveripiiri, sieltä löytyy monia tosi ystäviä jotka varmasti paskoo housuun ja soittaa nokkahuilua kun Pasi tarvitsisi hädän hetkellä apuja! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4474
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2852
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2402
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2106
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe