Miksi tämä lento on lopetettu?
On sääli, ettei enää ole kuin Finnair ja lennot vähenivät puolella.
Helsinki-Zürich
2
187
Vastaukset
- Uutisten lukija
Johan tuosta kirjoitettiin täälläkin jo viime vuonna, ja jo viime kesänä Blue1 ilmoitti, että se keskittyy SAS:n syöttöyhtiöksi:
http://www.blue1.com/fi/fi/Blue1/Uutiset/SAS-konserni-vahvistaa-pitkan-aikavalin-asemaansa-Suomen-markkinoilla/
Uutinen on kiertelevästi kirjoitettu, mutta se johtuu siitä, että huonoja uutisia ei haluta sanoa liian selvästi. SAS on sanonut, että Blue1:n tehtävä on tuoda Suomesta matkustajia Kööpenhaminaan ja Tukholmaan täyttämään SAS:n Euroopan (ja muita lentoja) eikä harrastella enää omiaan.
Zürich oli kai viimeinen reitti, joka uskottiin voitavan pitää kannattavana, mutta siinäkin taisi heilahtaa ikävästi. Vuoden 2010 lopulla Zürichin-lentojen määrä kaksinkertaistettiin, mutta matkustajamäärä ei kasvanut joten kannattavuus romahti. Ks. Euroopan-valloituksen huumaa:
http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,97088.0.html
(Blue1:n omilta sivuilta nuo tiedotteet on ilmeisesti siivottu pois.) - harminpapu
Hei ja kiitos! Selvisipä tuokin. Luen kyllä uutisia, mutta tuo meni ihan ohi.
Ikävä juttu, minun lentäessä nuo koneet olivat aina melko täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882