KIIRE

rottahhh

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos on kiirekiire niin kannattaa laskee yheishintaa... Ootko ilmottanu esim apulassa? Tai onko paikkakunnallasi jyrsijäyhdistystä?

    • 435345345

      aloittaja. sun ei pitäisi hosua lemmikkiesi myynnin kanssa, varsinkaan jos olet myymässä niitä ''allergian'' takia (kyllästymisen). sinun tehtäväsi on varmistaa että ostaja tietää kesyrotista tarpeeksi ja oikeasti tietää mitä kaikkea niiden hoito, hyvinvointi yms. vaatii. joten älä hosu.

    • rottahhh

      No juu, en hosu, mut ku pitäs saada pois ne ennen kesää ja sillee... Eikä meijjän paikkakunnalla oo mitää jyrsiäyhdistystä...

    • geh

      Voithan aina myös lopettaa rotat, jos on pakko mahdollisimman nopeasti päästä eroon. Et tosin sillä voi rahastaa ketään, kun joudut maksamaan siitä. Myyt sitten vaikka häkin erikseen, että saat lopetusrahat takaisin.

      Laske hintaa. Tuon ikäisiä rottia saa ilmaiseksi ja poikasiakin myydään monesti 15€/nenä tai joskus jopa halvemmalla.

    • rottahhh

      Okei no kiitos neuvoista ! pitää sit vissii laskee tota hintaa.

    • Kokemusta on

      ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LOPETA ROTTAA! Oli nyt tähän pakko sanoa tuo. Rotat ovat yksi maailman ihanimmista lemmikeistä ja ne ansaitsevat pitkän ja hyvän elämän.
      Ja tässä asiassa olen nyt samaa mieltä ensinnäkin kun tuo 435345345. :) Älä hosu koska rotat saattavat päätyä jollekin todellakin osaamattomalle omistajalle.

      • 1+19

        Minusta asiallisesti tehty lopetus on parempi kuin se huonoihin oloihin päätyminen. Eikö sinusta?


    • Onko rotat vielä vapaana?

    • Eläinrakas1

      Heips!
      Olen 13-vuotias tyttö salosta.
      Olen aktiivinen ja eläin rakas tyttö joka tarjoaa eläintenhoitoapua.
      Viestiä ja sähköpostia voi laittaa.
      Soitto pyynnön voi niissä jättää.
      Olisi mukavaa jos apuatarvitseva henkilö ja eläin olisivat pyöräily matkan päässä.
      Kokemusta minulla on koirista,kissoista,rotista,kaneista,linnuista yms.
      Minulla on ollut lemmikkinä kaikkia edellä mainittuja eläimiä, joten osaan hoitaa niitä.(tarvitsen silti ohjeet :D)
      Pyydän pientä maksua josta voidaan sopia.
      Voin itse tulla paikalle hoitamaan vaikka päivittäin."Vahtimaan" voin tulla päivällä.
      Kiitos jo etukäteen.
      SALO 046-6228884

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe