KIIRE

rottahhh

10

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos on kiirekiire niin kannattaa laskee yheishintaa... Ootko ilmottanu esim apulassa? Tai onko paikkakunnallasi jyrsijäyhdistystä?

• 435345345

aloittaja. sun ei pitäisi hosua lemmikkiesi myynnin kanssa, varsinkaan jos olet myymässä niitä ''allergian'' takia (kyllästymisen). sinun tehtäväsi on varmistaa että ostaja tietää kesyrotista tarpeeksi ja oikeasti tietää mitä kaikkea niiden hoito, hyvinvointi yms. vaatii. joten älä hosu.

• rottahhh

No juu, en hosu, mut ku pitäs saada pois ne ennen kesää ja sillee... Eikä meijjän paikkakunnalla oo mitää jyrsiäyhdistystä...

• geh

Voithan aina myös lopettaa rotat, jos on pakko mahdollisimman nopeasti päästä eroon. Et tosin sillä voi rahastaa ketään, kun joudut maksamaan siitä. Myyt sitten vaikka häkin erikseen, että saat lopetusrahat takaisin.

Laske hintaa. Tuon ikäisiä rottia saa ilmaiseksi ja poikasiakin myydään monesti 15€/nenä tai joskus jopa halvemmalla.

• rottahhh

Okei no kiitos neuvoista ! pitää sit vissii laskee tota hintaa.

• Kokemusta on

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LOPETA ROTTAA! Oli nyt tähän pakko sanoa tuo. Rotat ovat yksi maailman ihanimmista lemmikeistä ja ne ansaitsevat pitkän ja hyvän elämän.
      Ja tässä asiassa olen nyt samaa mieltä ensinnäkin kun tuo 435345345. :) Älä hosu koska rotat saattavat päätyä jollekin todellakin osaamattomalle omistajalle.

• 1+19

Minusta asiallisesti tehty lopetus on parempi kuin se huonoihin oloihin päätyminen. Eikö sinusta?

• Onko rotat vielä vapaana?

• Eläinrakas1

Heips!
      Olen 13-vuotias tyttö salosta.
      Olen aktiivinen ja eläin rakas tyttö joka tarjoaa eläintenhoitoapua.
      Viestiä ja sähköpostia voi laittaa.
      Soitto pyynnön voi niissä jättää.
      Olisi mukavaa jos apuatarvitseva henkilö ja eläin olisivat pyöräily matkan päässä.
      Kokemusta minulla on koirista,kissoista,rotista,kaneista,linnuista yms.
      Minulla on ollut lemmikkinä kaikkia edellä mainittuja eläimiä, joten osaan hoitaa niitä.(tarvitsen silti ohjeet :D)
      Pyydän pientä maksua josta voidaan sopia.
      Voin itse tulla paikalle hoitamaan vaikka päivittäin."Vahtimaan" voin tulla päivällä.
      Kiitos jo etukäteen.
      SALO 046-6228884

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      174
      3990
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3159
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2266
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2175
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      82
      2022
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1351
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1280
    8. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      59
      1069
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      778
    Aihe