Näköjään muillakin ollut samanlaisia oireita kuin minulla. Eli tänään alkoi töissä nenä vuotamaan ja iltaan mennessä ihan tukkoinen olo. Mutta tämän lisäksi vatsa meni sekaisin. Ei ainakaan vielä täysin ripulilla mutta tuntuu ettei sekään kaukana ole.
Flunssa ja vatsa
2
1992
Vastaukset
- vähän sairas
etsin itsekin tietoja,koska minulla juuri saamanlaiset oiret:flunssa ja vatsa mene kerran päivässä sekaisin
- fdabdfbdfvdfdf
itselläni oli samaa alkuvuodesta. flunssa ja vatsa sekaisin, vatsaoireet kesti 1-2pvää, flunssa tietty pidempään. mietin itse silloin että mitä se on, mutta silloin selvisi että lapsen hoitajalla ja tämän siskollakin oli ollut samaa, flunssaa ja 1-2pvää vatsa sekaisin. ette ole ainoita :) jännää tuossa vatsassa oli se että maha ei ollut kipeä, vessaan ei tarvinnut juosta, kävit vain pissillä ja samalla vetäs löysät pönttöön. ei sen kummempia, hävis yhtä hämysti ku tulikin toi vatsavaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222998Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112057Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151016