Hei,
meillä on eri-ikäisistä, sekä miehistä että naisista, kerätty futisporukka, joka aloittaa keväällä kenttien sulatessa pelata futista Helsingin Käpylän urheilupuistossa (Mäkelänkadun varrella). Tarvitsemme 5-10 lisäpelaajaa, jotta saamme aina, joka vko, pelit mahdollisiksi. Meitä on ryhmässä nyt n. 15, mutta koska kesällä ihmisillä on menoja, niin haluamme vahvistaa ryhmäämme vähintään muutamalla lisäpelaajalla. Pelitaitotasollanne ei ole merkitystä. Pääasia, että kunto nousee ja kaikilla on hauskaa. Pelikenttien vieressä olevassa huoltorakennuksessa on mahdollista peseytyä ja vaihtaa pelivaatteet ilmaiseksi. Pelaaminenkin ja ryhmään kuuluminen ovat luonnollisesti ilmaisia. Pelaamme torstaisin, klo 17 alkaen.
Mikäli kiinnostuit, niin laitathan viestiä [email protected]
Ulkofutisryhmä_Hki
Haluatko ulkofutisryhmään (Hki)?
Ulkofutisryhmä_Hki
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488