mä oon muutaman vuoden ollu yksikseni. Oon miettiny, et mikä on ku ei miehet enää välitä. Ennen nuorena kyllä tuli paljonki ehdotuksia.
Menin sit nettideitti sivuille.. Järkytys oli iso, ku tajusin et miehet etsii naista, joka (ylärajat) saa olla 180 cm pitkä , mut painaa enintään 70 kiloa.
Voi p....a,,mult meni kaikki mahikset. Oon vaan alle 170 cm ,mut painan pikkusen reilu 80 kg. Ton miesten mittataulukon mukaan, mun pitäis painaa enintään 60 kiloa, mielummin vähemmän. En oo läski läski, mul on myös lihaksia kropassa, joten en pidä itseäni kauhean lihavana, mutta jonkin verran on ylipainoa. Voin kyllä laihduttaa, mutta silti laihdutuksen jälkeenkään en halua painaa 68 kiloa vähempää, koska en halua itsestäni ryppyistä kuivaa vanhaa ämmää. Haluan pysyä edes vähän naisellisissa muodoissa.
Onko mun kohtalo sitten poistua nettideittailusta, koska painoni on vaan liikaa...
Itse haluan miehen, joka näyttää myös mieheltä, eikä luurangolta.
nyt se selvis...
27
356
Vastaukset
- valinnat ovat omia
Olet noilla mitoilla aika sumo, vaikka muuta yrität itsellesi uskotella!
Ihmettelen usein, miksi naiset asettavat läskinäolon ja mässäilyn hyvän miesystävän ja ehkä tulevan perheenkin edelle. Monen naisen asema heikkenee radikaalisti parisuhdemarkkinoilla lihavuudesta johtuen, pitää vaan silti vetää höttöä naamaan ja lihoa.
Oletko lähettänyt viestejä läskeille miehille, he ovat kohderyhmääsi? Läskit naiset kun ovat usein äärimmäisen itsekkäitä ja haluavat lihaksikasta ja hyväkroppaista miestä.- nainen naisena
MÄ EN ETSI MIESTÄ PAINON MUKAAN, VAAN IÄN MUKAAN. Enkä ole laittanu viestiä kenellekkään koska mä painan liikaa, ku katson niitä miesten ihannepainoja.
Ja toiseks mua varmaan luullaan kevyemmäks ku mitä oikeesti olen, koska oikeessa elämässä 50v. komeat miehet sanoo, etten ole lihava ollenkaan. Netissä olen äly läski.
Ja kolmanneks olen ajatellu sen 10 kiloa tiputtaa, mutta en tiputa sitä yhdenkään miehen takia, VAIN JA AINOASTAAN ITSENI JA OMAN TERVEYTENI TAKIA!!!!!! :DDD
Kuten arvelitkin, oma napa paras napa.... Ja jos en miestä läskeilläni saa, niin pärjään ilmankin..
- suurenmoista
Läski on sulla mies aivoissa. Läskiksi puhutteleva ei ole miellyttävää seuraa minkäänkokoisille naisiile. Kuten olet todennutkin, kun kerran tällä palstalla jaksat käydä läskisotaasi.
- läskit on sinulla
Nyt on siellä läskillä naama punasena :)))
Jatkat omaa itsekästä linjaasi, muut ovat läskejä, et sinä, sinä saat nimitellä, ei muut...
Läskit tuntuvat olevan idiootteja! - smiley
läskit on sinulla kirjoitti:
Nyt on siellä läskillä naama punasena :)))
Jatkat omaa itsekästä linjaasi, muut ovat läskejä, et sinä, sinä saat nimitellä, ei muut...
Läskit tuntuvat olevan idiootteja!Tällä idioottiläskillä on treffit komean, tumman, pitkän, hoikan miehen kanssa ensi viikolla. Tokat siis. Löytyi kuin löytyikin kiltti, luotettava mies, vähän turhan komee meikäläiselle, mutta ei parane valittaa!
- hjkjhgf
smiley kirjoitti:
Tällä idioottiläskillä on treffit komean, tumman, pitkän, hoikan miehen kanssa ensi viikolla. Tokat siis. Löytyi kuin löytyikin kiltti, luotettava mies, vähän turhan komee meikäläiselle, mutta ei parane valittaa!
Ei kukaan usko, pakoon juoksee, tai kusettaa sinua, nauraa kavereidensa kanssa sinua.
- smiley
hjkjhgf kirjoitti:
Ei kukaan usko, pakoon juoksee, tai kusettaa sinua, nauraa kavereidensa kanssa sinua.
Raportoin sitten ensi viikolla lisää : )
- N 160/65
Ei noihin numeroihin kannata ihan sokeasti tuijottaa. Monillakaan miehillä ei ole realistista käsitystä siitä, miten paljon minkäkin kokoinen nainen painaa.
Mutta onhan sulla kieltämättä aika paljon ylipainoa noilla mitoilla - vaikka olisi lihaksiakin. 8-10 kg:n pudotuksessa tuskin olisi vaaraa rypistymisestä vielä (ellet ole melkein tai päälle viidenkymmenen) ja niillä mitoilla näyttäisit jo ihan toiselta miestenkin silmissä. Ja ilmoitukseenhan ei ole pakko niitä kiloja laittaa näkyviin (jos sinulla on paljon lihasta ja olet kiinteä, niin todennäköisesti sinun luullaan painavan vähemmän mitä todellisuudessa painat).
Tai sitten vaan odotat, että vastaan tulee mies, joka pitää isompikokoisesta tai jolle painolla ei ole niin väliä. Sellaisiakin miehiä on. :)
Tsemppiä ja onnea joka tapauksessa."Mutta onhan sulla kieltämättä aika paljon ylipainoa noilla mitoilla - vaikka olisi lihaksiakin."
Ja mitäköhän itselläsi noilla mitoilla on? Havaitsen ylipainoa. Jos laihdutat noin 10 kiloa, 160/55:een niin olet vasta sopivan hoikka, etkä edes erityisen hoikka. Eli 10 kiloa pois sinultakin. Ylimääräistä lihaa ei kannata kantaa mukanaan, lihatiskiltä saa ylimääräiset lihat.- N 160/65
m36-intj kirjoitti:
"Mutta onhan sulla kieltämättä aika paljon ylipainoa noilla mitoilla - vaikka olisi lihaksiakin."
Ja mitäköhän itselläsi noilla mitoilla on? Havaitsen ylipainoa. Jos laihdutat noin 10 kiloa, 160/55:een niin olet vasta sopivan hoikka, etkä edes erityisen hoikka. Eli 10 kiloa pois sinultakin. Ylimääräistä lihaa ei kannata kantaa mukanaan, lihatiskiltä saa ylimääräiset lihat.En väittänytkään, ettei minulla olisi. Itse asiassa siksi laitoin nuo mitat esille, jotta siitä näkyisi, etten itsekään ihan hoikka ole.
Tarkoituksenani on saada kesään mennessä pois 3-5 kg, se riittää minulle. En ole koskaan aikuisiässä painanut alle 60 kg. Yrittänyt olen joskus nuorempana kyllä. Mutta en ole rakenteeltani mitenkään siro ja lihaksia minulle tulee helposti kun liikun ja treenaan. Ja lihas painaa, kuten varmasti tiedät. Ruokavalioni on tälläkin hetkellä suht terveellinen enkä todellakaan mässäile.
En myöskään halua menettää naisellisia muotojani ja kurvejani. Tykkään niistä sen verran paljon. Kauneusihanteenikaan ei ole hirveän hoikka. Joten se muutaman kilon pudotus riittää minulle ihan mainiosti. Ja sitä paitsi jo kilon pudotus riittää siihen, että BMI on normaali. :)
- 5+3,
Itse olen 164cm pitkä, satakiloinen nainen ja vientiä on. Ei se siitä lihavuudesta ole kiinni, vaan siitä miten kilonsa kantaa. Miulla on toki lihastakin ja paino jakautunut aika tasaisesti. Taas olisi huomenna treffeille meno. ;)
- Se on 8
Tätä et saa anteeksi palstan naisia vihaavilta psykoilta. Mutta tuskin sinä sitä tarvitsetkaan. Mukavia treffejä!
- 5+3,
Se on 8 kirjoitti:
Tätä et saa anteeksi palstan naisia vihaavilta psykoilta. Mutta tuskin sinä sitä tarvitsetkaan. Mukavia treffejä!
Ei paljon haittaa palstan psykot. Oon niiden mielestä luultavasti kauhea sotanorsu, joka ei sängystä ylös pääse ilman apuja. Kuitenkin juoksen ja käyn kuntosalilla, VAIKKA oon niin jumalaton läski. :D
Ja kiitti, luultavasti tulee mukavat treffit, kolmannet ovat järjestyksessään nyt tämän kyseisen miehen kanssa. Vaikuttaa oikein mainiolta paketilta, saa nähdä jos tuosta vaikka joku vuosisadan rakkaustarina tulee! - kantti kertaa kantti
Paino jakautunut aika tasaisesti..repesin nauruun, thanks siitä ilosta!
Läskifetissejä miehiä onneksi löytyy, niistä vain valkkaamaan, tavikset voi pahoin tuollaisen läskin lähellä. - 5+3,
kantti kertaa kantti kirjoitti:
Paino jakautunut aika tasaisesti..repesin nauruun, thanks siitä ilosta!
Läskifetissejä miehiä onneksi löytyy, niistä vain valkkaamaan, tavikset voi pahoin tuollaisen läskin lähellä.No se on mukava että on hauskaa. Iloa pitää olla elämässä! Kumma homma, että "tavikset" ei oo mun seurassa voineet pahoin, kyl mä sen varmaan huomaisin jos naama alkais vihertää tai muuten olisivat kalvakoita.
Oliko tämä taas provo? Painoindeksi on noilla mitoilla 37, mikä viittaa vaikeaan ylipainoon.
- ihan sama
Sama kai se on mitä siellä profiilissa on kun ette vastaa kuitenkaan.Täällä kyllä se sanaisa arkku on levällään kuin ...sanonko mikä :).
- ÖööMöilanen
Aika karua tekstiä kiloista... Ei ihme ettei netistä tahdo löytyä fiksuja miehiä ,jos puheet on tätä luokkaa ihmisten koosta!
- on sinulla mielipide
Ala sinä ylistämään läskin ihanuutta ja olet sitten fiksu?
- 166cm pätkä
Juu juu, sellaset 160-170 cm naiset ettii aina yli 170 cm miehiä. joten tälläsen 166 cm miehen on turha laittaa mitään profiileja edes.
- missä asut?
Mä olen 166cm ja 78 kg mies. aletaanko seurustelee kun en ole mikään luurango?
[email protected] - sdjfksjfksdjhsfsfs
Tässähän on klassinen tapaus, jossa asianomainen on ajaunut ns. alemman tason naiseksi.
http://horsmalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48028-alemman-tason-miehet
Sen vuoksi olisi syytä miettiä oma markkina-arvo uudelleen ja etsiä sen suuntaista kumppania.
Eli, vaihtoehtosi ovat, antamiesi lähtötietojen perusteella:
-mies jolla reilu ylipaino-ongelma
-mies jolla olemattomat sosiaaliset taidot
-mies jolla on huono ulkonäkö
-mies joka on köyhä
Näistä vaihtoehdoista kun löydät miehen, joka on riittävän epätoivoinen alistumaan kohtaloonsa, olemaan siis alemman tason mies, joka ei saa kuin alemman tason naisia, niin löydät miehen itsellesi.
Toinen vaihtoehto ratkaisuksi on se, että hakeudut takaisin ylemmän tason naiseksi.- 7-13
Aletaanko nyt tätäkin palstaa "saastuttamaan" näillä ATM-/YTM-höpinöillä? Sinkut- palsta on niillä jo niin täysin tuhottu, että siellä ei kukaan täyspäinen pysty minuuttia kauempaa olemaan.
Ei tämäkään palsta mikään mieltä ylentävä paikka ole, mutta tätä sentään pystyy lukemaan ilman että oksennusrefleksi aktivoituisi ihan yhtenään. - lsdknlsfksnfsklfsdfs
7-13 kirjoitti:
Aletaanko nyt tätäkin palstaa "saastuttamaan" näillä ATM-/YTM-höpinöillä? Sinkut- palsta on niillä jo niin täysin tuhottu, että siellä ei kukaan täyspäinen pysty minuuttia kauempaa olemaan.
Ei tämäkään palsta mikään mieltä ylentävä paikka ole, mutta tätä sentään pystyy lukemaan ilman että oksennusrefleksi aktivoituisi ihan yhtenään.Ahaa...
Mitä tänne sitten saa kirjoittaa, jos ei totuus maistu.
Surkutellaan nyt aloittajan kohtaloa ja voivotellaan hetki, sitten todetaan ettei mikään ole hänen omaa vikaansa, halataan ja sanotaan että kyllä se siitä?
Jos et totuutta kestä niin voivoi - 7-13
lsdknlsfksnfsklfsdfs kirjoitti:
Ahaa...
Mitä tänne sitten saa kirjoittaa, jos ei totuus maistu.
Surkutellaan nyt aloittajan kohtaloa ja voivotellaan hetki, sitten todetaan ettei mikään ole hänen omaa vikaansa, halataan ja sanotaan että kyllä se siitä?
Jos et totuutta kestä niin voivoiKyse ei ollut aloittajasta, vaan tuosta markkina-arvoteoriasta.
Se ei ole mikään totuus, vaan koko juttu on lähtenyt liikkeelle yhdestä onnettomasta gradusta. Sitten pieni joukko sosiaalisesti kyvyttömiä,epätoivoisesti piparin puutteessa olevia katkeroituneita yksinäisiä miehiä on tehnyt sen kirjoittajasta jonkinlaisen gurun ja teoriasta "totuuden". :D
Siinä kaikki. - dsksdfkjsbdfksbfskfs
7-13 kirjoitti:
Kyse ei ollut aloittajasta, vaan tuosta markkina-arvoteoriasta.
Se ei ole mikään totuus, vaan koko juttu on lähtenyt liikkeelle yhdestä onnettomasta gradusta. Sitten pieni joukko sosiaalisesti kyvyttömiä,epätoivoisesti piparin puutteessa olevia katkeroituneita yksinäisiä miehiä on tehnyt sen kirjoittajasta jonkinlaisen gurun ja teoriasta "totuuden". :D
Siinä kaikki.Tämä selvä.
Kun nyt kuitenkin esität eriävän mielipiteen, toisen henkilön tekemästä tutkimustyöstä, johon on mitä ilmeisimmin uhrattu aikaa ja energiaa, olisi mielenkiintoista lukea teoriasi ihmissuhteen perustamiseen johtavasta kumppanin arvioinnista.
Tiedäthän, on helppo huutaa että asia ole noin eikä näin, mutta se ei ole kovinkaan älykästä, ellei ole esittää omaakin ajatusta.
Kun mitä ilmeisimmin edustat naissukupuolta, ja näet asiat romanttisen verhon sokaisemana, joten teoriittistä ja analyyttistä vastausta emme tuskin tule saamaan. Vikahan ei suoranaisesti ole sinussa vaan naishormoniesi aiheuttamassa todellisuustajun sumenemisessa.
Ihmettelen myös laittamaasi "nauruhymiötä". Mielestäni asia josta keskustellaan on vakava, enkä itse näe siinä mitään naurun aihetta. - 7-13
dsksdfkjsbdfksbfskfs kirjoitti:
Tämä selvä.
Kun nyt kuitenkin esität eriävän mielipiteen, toisen henkilön tekemästä tutkimustyöstä, johon on mitä ilmeisimmin uhrattu aikaa ja energiaa, olisi mielenkiintoista lukea teoriasi ihmissuhteen perustamiseen johtavasta kumppanin arvioinnista.
Tiedäthän, on helppo huutaa että asia ole noin eikä näin, mutta se ei ole kovinkaan älykästä, ellei ole esittää omaakin ajatusta.
Kun mitä ilmeisimmin edustat naissukupuolta, ja näet asiat romanttisen verhon sokaisemana, joten teoriittistä ja analyyttistä vastausta emme tuskin tule saamaan. Vikahan ei suoranaisesti ole sinussa vaan naishormoniesi aiheuttamassa todellisuustajun sumenemisessa.
Ihmettelen myös laittamaasi "nauruhymiötä". Mielestäni asia josta keskustellaan on vakava, enkä itse näe siinä mitään naurun aihetta."Kun nyt kuitenkin esität eriävän mielipiteen, toisen henkilön tekemästä tutkimustyöstä, johon on mitä ilmeisimmin uhrattu aikaa ja energiaa"
Tarkoitukseni ei ollut mitätöidä kyseistä gradua tai sen ansioita. Yhdestä teoriasta ei kuitenkaankoskaan ole miksikään absoluuttiseksi totuudeksi.
"Kun mitä ilmeisimmin edustat naissukupuolta, ja näet asiat romanttisen verhon sokaisemana, joten teoriittistä ja analyyttistä vastausta emme tuskin tule saamaan.Vikahan ei suoranaisesti ole sinussa vaan naishormoniesi aiheuttamassa todellisuustajun sumenemisessa."
Varmaankin näin. :D Jos menettäisin uskoni rakkauteen, elämä menettäisi aika paljon mielekkyyttään ja merkitystään.
"Ihmettelen myös laittamaasi "nauruhymiötä". Mielestäni asia josta keskustellaan on vakava, enkä itse näe siinä mitään naurun aihetta."
Yksinäisyydessä ja pahassa olossa ei ole todellakaan mitään naurun aihetta. Hymiöni viittasi tuohon teoriaan ja siihen miten jotkut asennoituvat siihen. Mutta toisaalta, ei sillekään kai pitäisi nauraa, koska varmasti moni saa siitä lohtua ja mielekkyytä elämäänsä - ihan samalla tavalla kuin esim. minä saan sen "romanttisen verhon sokaisemana". :)
Mutta sen verran haluaisin vielä sanoa, että tiedän arkielämästä monia esimerkkejä, jotka ovat ristiriidassa tuon teorian kanssa (mikäli olen ymmärtänyt sen ollenkaan oikein). Myöskään kaikki naiset eivät halua sitä standardikomeaa, rikasta ja/tai menestynyttä miestä, vaikka sellaisia olisi tarjolla. Olen itsekin tällaisille tyypeille pakkeja antanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730