Perinteinen rahan keräys on huono ja pois suljettu vaihtoehto(ehkä jokin variaatio voisi tulla kyseeseen tyyliin sulho vaikka myisi halukkaille jotain jolloin sen rahan antaminen ei olisi sellaista pakkopullaa). Yhteen hauskaa ehdotukseen jo törmäsinkin, jossa yleisö antaa sulholle vaikka viisi sanaa, jotka sulhon tulee sisällyttää runoon, jolla sitten osoittaa, miksi tarvitsee morsiamensa takaisin(ja kuinka paljon tätä rakastaakaan). Yhtenä vaihtoehtona olen lisäksi miettinyt pientä laulun pätkää(tyyliin mamban tuollainen tyttö tai sä onneni oot). Olisiko jollakulla heittää vielä lisää jotain ehdotuksia?
Morsiamenryöstö. Millä sulhanen lunastaa morsiamen?
11
12458
Vastaukset
- Emma
Mitä sulhanen harrastaa tai tekee työkseen? Voisiko siitä keksiä jotain?
Koiran omistanut lakimies joutui aikanaan keksimään 10 tapaa kiertää koiravero ja purjehdusta harrastava sulhanen taas joutui keksimään 10 samankaltaisuutta avioliiton ja purjehtimisen välillä - ja molempien toinen tehtävä oli keksiä 10 syytä, miksi vaimo pitäisi palauttaa... - werty
Jätä koko morsiamen ryöstö pois. Yleensä kyseessä on vain häävieraita vaivaannuttava pakkopulla. Kyseinen tapa on junttimainen jäänne, jonka soisi jo kuolla.
- Masa
Morsiamen ryöstö on aina se kohta häistä kun meikäläinen ja moni muu suuntaa nokkansa kohti booliastiaa! Ihan kauhee perinne, joka vaivaannuttaa sen, joka joutuu tekemään jotain! Olen ollut häissä, joissa sulhanen olisi joutunut laulamaan saadakseen morsiammen takaisin...siitä sulho suivaantui ja lähti ERITTÄIN suuttuneena lätkimään...morsian palautettiin vähin äänin takavasemmalta...ja häävieraat kiusaantuneina kyräilivät...
Eli: jätä se pois ohjelmasta! - Reino
Samoin joutaa romukoppaan kakunleikkaamiset, häävalssit, kimpun/sukkanauhan heitot ja muut väkinäiset ja muut vanhanaikaiset ja junttimaiset jäännä ohjelmat. Miksei voitais vain olla sillain niinkuin coolisti niinkuin nykyään on tapana ja vain istua ja dokata, ilman mitään pakkopullaa. Mitä helvettiä sitä tarttis oikeastaan naimisiinkaan mennä, ei se vittu vihkimällä parane.
- jubilee
Reino kirjoitti:
Samoin joutaa romukoppaan kakunleikkaamiset, häävalssit, kimpun/sukkanauhan heitot ja muut väkinäiset ja muut vanhanaikaiset ja junttimaiset jäännä ohjelmat. Miksei voitais vain olla sillain niinkuin coolisti niinkuin nykyään on tapana ja vain istua ja dokata, ilman mitään pakkopullaa. Mitä helvettiä sitä tarttis oikeastaan naimisiinkaan mennä, ei se vittu vihkimällä parane.
mitähän teet koko palstalla?? Onneksi teikäläisiä varten on paikalliset kuppilat ryyppäämistä varten ja maistraatissa vihitään hyvin nopeasti ja "kivuttomasti"! Ja kenen mielestä on coolia olla perseet omissä häissään..?
- reino
jubilee kirjoitti:
mitähän teet koko palstalla?? Onneksi teikäläisiä varten on paikalliset kuppilat ryyppäämistä varten ja maistraatissa vihitään hyvin nopeasti ja "kivuttomasti"! Ja kenen mielestä on coolia olla perseet omissä häissään..?
...
- kirjekyyhky
Morsian ryöstettäköön vanhaan malliin. Mutta sulhanen saisi näyttää taitonsa tulevana perheen- isänä esim. piirileikittämällä, letkajenkkaamalla, satuilemalla pienille lapsivieraille. Hääväki hyväksyisi sulhasen toimen ja morsian palautettaisiin ilman mitään ylimääräisiä rahankeruita. Tai miksipä ette ryöstäisi yllättäen anoppia vaihteeksi.
- anni
sulhanenkin käy ryöstettäväksi yhtä hyvin..
- Sussu
Haluaako kukaan anoppia takaisin? =)
- :o)
EI! Mä en ainakaan haluaisi... Veisivät vaikka niin kauas kuin chilipippuri kasvaa. Anopin tähden en häpäisisi itseäni julkisesti laulaa loikastamalla tai runoja lausumalla! :)
- :o)
:o) kirjoitti:
EI! Mä en ainakaan haluaisi... Veisivät vaikka niin kauas kuin chilipippuri kasvaa. Anopin tähden en häpäisisi itseäni julkisesti laulaa loikastamalla tai runoja lausumalla! :)
..tuo äskeinen, eli piti olla vastaus tuohon äskeiseen anoppikysymykseen.. Noh, sattuuhan sitä paremmallekin väelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576